Welkom in de shoutbox, gast
zuid tribune
Makkelijker gezegd dan gedaan, jij geeft hem ook niet........
Ik concludeer alleen dat het succes ADO vooruitgesneld is, gedane zaken nemen geen keer echter de gehele organisatie is er blijkbaar nog niet aan toe, van de scouting tot de commerciele afdeling zoals je zelf aangeeft.
VB: Vorige week kennismaking Businees Club bij stradtent Gpotcha in Kijkduin,zowel mijn maat AHJ215, als ik, geen enkele uitnodiging ontvangen, terwijl beide berijven AHJ215 en ZUID TRIBUNE er jaarlijks vele tienduizenden Euro`s inpompen, dat is zo FRUSTREREND !!!!!
0
|
Vrijdag 19 augustus 2011 om 01:14 uur |
zuid tribune
Het gevoerde beleid is vokomen ruk. De sfeer in de spelersgroep is veel minder goed dan vorig jaar. Sterkhouders zijn bezig om weg te komen. Spelers liepen weg met de vorige trainer deze trainer nemen ze niet serieus. Maar het was de goedkoopste optie. Tja. Het team is aantoonbaar zwakker geworden, logisch. Dan is het een optelsom. Zonder Steyn tekort te willen doen had je dan ook een trainer moeten aanstellen die het klappen van de zweep ken, en in zijn rug een goede TD. Kom er maar eens om met Kallen en Beyersbergen, die kan je toch niet het technisch beleid laten bepalen, die weten van God noch zure pruimen(...)
Ook deze machhebbers geven hele mooie intervieuws af, maar daar blijft het bij. Vorig jaar hadden we een goede trainer en heel veel geluk met die rus die kwam aanwaaien. De trainer is weg, en het scoutingapparaat is al jaren comateus.
Dat is geen pessimise maar realiteit. Ik geloof al die lulverhalen gewoon niet meer.
Het team is zwakker geworden, bij de goede spelers is de glans er af. Verhoek, Toornstra, zijn hele sfeergevoelige jongens, achterin zit je met brokkenpiloot Kum, een behoorlijke back als Pique moest weg, en zijn vervanger is in het donker gescout.
ADO eigen heeft men wederom de zaken niet voor elkaar. Dan hoor je dat ene na de andere ster gaat tekenen, maar uiteindelijk is het gewoon Klaas de Derde. Keller en Kum achterin, nou, na u, hangen dus.
Structuur is niet te ontwaren. De club wordt niet geleid door deskundige clubmensen maar wederom door een zakenman. Dan kan je incidenteel een leuk seizoen draaien, maar zonder mensen met kennis van zaken kan je weer van voren af aan beginnen.
Afgelopen seizoen negen keer uitverkocht huis op rij, daar kan je nu alleen maar van dromen. Oorzaak? Desinteresse van de machthebbers.
Seizoen is al lang en breed bezig en ADO moet de selectie nog op orde krijgen op vitale posities. Moet je mij niet aanrekenen maar des te meer de verantwoordelijken. Kost je wel scheppen vol punten. Dus dat wordt uitverkoop dadelijk, drie keer raden wie daar wijzer van wordt, of dacht je werkelijk dat dat geld allemaal in de selectie wordt geherinvesteerd? nee toch?
Echter, met 85% van je shout ben ik het volledig eens, voor een discusie dus moeilijk, echter de desinteresse van de machthebbers en de conclusie is in mijn optiek niet correct.
De machthebbers, die spreek ik wel eens zakelijk en dat zijn a. hele gewone zakelijk geschoolde mensen die primair hun eigen bedrijf voorop stellen en b. dus secundair de hobby ADO Den Haag. Ik heb daar vrede mee. want in Den Haag is de laatste 40 jaar niemand opgestaan die de club daadwerkelijk heeft beetgepakt. Kritische vragen, niet demotiverend bedoeld, richting nieuwe Stichting (bravo guys die de vrije tijd spenderen aan onze club,). Wat een mooie taakomschrijving voor de nieuwe commercieel -tsja wie-(???), maar is dat niet de taak omschrijving van Dick Vierling, Commercieel Directeur van ADO Den Haag, tegen en toch niet misselijk salaris. ??? En als dat de leading men is, en klanten nu al klagen dat meer dan 50% niet eens is uitgenodighd voor de Kick Off van de Business Club vorige week (waaronder mijn bedrijf), dan mag je daar toch op zijn zachtst gezegd een ??? achter zetten.
0
|
Vrijdag 19 augustus 2011 om 00:54 uur |
treb72
De Apeldoorners hebben daarnaast drie sponsoren gestrikt. "We hebben restaurant Rodizio in Scheveningen als rugsponsor", meldt commercieel directeur Stefan Postma. "En daarnaast ook het goede doel Stop Kindermisbruik voor uitwedstrijden en Jade voor het thuisshirt."
0
|
Donderdag 11 augustus 2011 om 22:38 uur |
zuid tribune
zuid tribune
Sterker, diegene die het MINST gepresteerd heeft vandaag is met stip....... onze commercieel directeur Dick Vierling, die, samen met Tom Manders, in staat is gebleken om een ultieme haagse sponsor"binnen te halen, wat toch wel een beethje, of eigenlijk gewoon hun tak was. Nu feliciteerd elkaar met het succes. Een succes dat besaat uit het verkengen van je huidige sponbsor boor en periode van 1 jaar.
In Manders kan ik nog wel geloven, Maar Dick Vierling, de commerciele man, kan wat mij betreft morgen per direct op straat gezet worden. Voetbalplaatjes en. en, en uuuuuh, shit, iemand weet nog vast wel iets. Kijk een naar ADO Twitter, kijk een naar ADO Hyves, kijk een naar ADO Twitter en zie wat deze heren bereikt hebben. Ja vandaag het shirt presenteren op twitter, terwijl dat pas zndag formeel zou gebeuren..... Oh, oh, snijden in die staf kan ook geen kwaad. Nooit meer directeuren dan spitsen die je hebt. knooopt dat n je oren.
0
|
Vrijdag 5 augustus 2011 om 00:33 uur |
Rik
HealthCity nieuwe hoofdsponsor ADO DH
HealthCity wordt met ingang van seizoen 2011-2012 de nieuwe hoofdsponsor van ADO Den Haag. HealthCity International is de grootste en meest toonaangevende exploitant van fitness- en wellnesscentra in Europa. In Nederland voert zij twee formules, te weten HealthCity en Basic-Fit.
Beide formules zullen vanaf komend seizoen regelmatig terug te zien zijn in het Kyocera Stadion. Daarnaast zullen in relatie tot zowel HealthCity als Basic-Fit in samenwerking met ADO Den Haag mooie voordeelacties worden ontwikkeld ten gunste van supporters en bedrijven die relatie zijn van ADO Den Haag. Tevens liggen er plannen om gezamenlijk een mooi evenement te organiseren in het kader van ‘gezondheid en bewegen’.
Als shirtsponsor heeft HealthCitygekozen voor Basic-Fit en deze naam zal vanaf aanstaande zondag op de voorzijde van het shirt van ADO Den Haag zichtbaar zijn.
Quote Robbert Zaadnoordijk, Business Manager Basic-Fit:
´Dit is een super combi! Als Basic-Fit ben ik blij met deze samenwerking met ADO Den Haag. De groei en het succes welke ADO Den Haag heeft doorgemaakt is écht indrukwekkend te noemen! Deze sponsoring is tot stand gekomen vanuit de overeenkomstige sportieve mentaliteit en groeiambities die wij beiden hebben. We mogen er samen trots op zijn dat we zijn gekomen waar we nu staan. Ik ben ervan overtuigd dat we met elkaar een mooie en sportieve tijd tegemoet gaan!’
Quote Dick Vierling, Commercieel Directeur ADO Den Haag:
‘In deze tijden van financiële problemen over de hele wereld, zijn we er als ADO Den Haag enorm trots op dat we met HealthCity de sponsor hebben weten te vinden die zo veel vertrouwen in ons heeft dat ze hun naam letterlijk en figuurlijk aan ons willen verbinden. Het sportieve succes van vorig jaar komt in een mooie deal als deze ook commercieel perfect tot uiting. Wij kijken met onze club omhoog en dat kunnen we met deze overeenkomst van een jaar met een optie op nog twee seizoenen samen met HealthCity doen.’
Zondag, voorafgaand aan het duel met Vitesse, zullen de directie van ADO Den Haag en HealthCity officieel hun handtekeningen zetten onder de overeenkomst. Dit zal rond 14.15 uur plaats vinden op het veld. Nog geen kwartier later zullen de spelers het veld opkomen met de nieuwe naam Basic-Fit op het shirt.
Wie is HealthCity International?
HealthCity International is Europees marktleider in de fitnessbranche. Onder HealthCity International vallen twee formules, te weten HealthCity en Basic-Fit.
HealthCity
HealthCity International is een sport-, fitness- en ontspanningsketen met een bijzondere combinatie van luxe accommodaties en laagdrempelige gezelligheid in een omgeving van hoogstaande service. Met ruim260 clubs in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje is zij Europees marktleider. Dit marktleiderschap is ontstaan na de recente overname van de formule Fitness First in de landen Spanje, Italie en Frankrijk. Dit in navolging van een eerdere overname van deze formule in de Benelux, waarvan inmiddels alle vestigingen zijn omgezet naar de HealthCity merknaam.
HealthCity is meer dan 20 jaar geleden begonnen met een tennispark te Hoofddorp, genaamd Het Arnolduspark. Deze eerste vestiging maakt nog steeds onderdeel uit van de huidige keten. HealthCity loopt voorop in de nieuwste trends op sportgebied, waarmee zij haar vooruitstrevende en leidende positie binnen de fitnessbranche claimt. Zo is bijvoorbeeld binnenkort exclusief op de clubs de revolutionaire Powerbike te vinden. Tevens beschikt HealthCity over het grootste aanbod van Personal Trainers, welke op basis van het onderscheidende Primal Moves trainingsprogramma haar leden elke dag inspireren tot het naleven van een langdurige en actieve levensstijl.
Voor meer informatie www.healthcity.nl.
Basic-Fit
Naast de formule HealthCity voert HealthCity International ook de formule Basic-Fit in Nederland. Deze formule is gericht op pure fitness. Zoals duidelijk wordt uit de pay-off ‘Fitness zonder Franje’ en met de actietekst ‘Alleen de prijs is Basic’ wordt duidelijk gemaakt dat dit concept uitgaat van echte ‘value for money’. De clubs bieden voor een breed publiek hoogwaardige fitness aan, dit kenmerkt zich doordat bijvoorbeeld elke club beschikt over kwalitatief hoogwaardige Technogym apparatuur. Uniek aan deze formule is de overdraagbare gezinspas, het lidmaatschap mag door iedereen wonende op hetzelfde adres gebruikt worden!
Voor meer informatie www.basic-fit.nl.
0
|
Donderdag 4 augustus 2011 om 14:27 uur |
Frans
Beste shouters,
De club ADO Den Haag is weer volop in beweging.....
Wat een geruchten en wat een onrust, niet bevoorderlijk voor
de voorbereiding op de komende wedstrijden......
Gistermiddag heeft iedereen weer zijn zegje kunnen doen toen
Maurice een bijeenkomst met de spelers heeft belegd.
Wat betreft spelers nog geen nieuws over verkopen / aankopen of verhuur / huur van spelers.
ADO Den Haag gaat in ieder geval Lex niet verhuren....
Timothy is voor komende zondag helaas geschorst naar aanleiding van de gele kaart in de laatste wedstrijd tegen Heracles.
En dan nu ook goed nieuws....:
Alle shirts en materiaal zijn vanmiddag afgeleverd bij de drukker
om.....de nieuwe SPONSOR erop te laten zetten.
Zondag spelen we met de nieuwe sponsor op de borst.
Helaas kan ik de naam nog niet geven omdat dan a. mijn bron in de problemen komt en b. ADO die uit commercieel oogpunt zelf naar buiten wil brengen, wat ik dan ook respecteer !
Groeten en keep cool boys !!!!
Frans
0
|
Dinsdag 2 augustus 2011 om 17:23 uur |
Advertentie
bufkes
amstel en rabobank worden het toch?
0
|
Dinsdag 26 juli 2011 om 20:09 uur |
liefhebber
De eretribune moest je € 50,- per kaart voor dokken, wij waren met 8 volwassenen en twee kinderen en waren € 450,- kwijt, terwijl iedereen uiteindelijk gewoon van vak D en E naar het midden kon lopen. Wie fopt nu wie ??
RC was €75,00 per kaartje. Gek hé dat het halve vak leeg was? Dan ook nog eens stoelnummering terwijl de stoelen voorzien zijn van sponsornamen en geen nummering hebben ( buiten vanaf de trap zelf de stoelen tellen en hopen dat je vanaf de goede kant begint). Maakt mij niet uit maar zag veel mensen stuntelen. Weer amateurisme ten top. Als dank voor je vaste inbreng per jaar mag je voor zo'n wedstrijd dus voor 75 euro relaties uitnodigen. Nogmaals: commercieel is het niveau nog steeds als in het zuiderpark.
Als de club echt stappen wil maken zal er eht meer moeten gebeuren!!
Triest om te zien.
0
|
Zaterdag 23 juli 2011 om 20:19 uur |
<FCDH>
'Hoogendorp en Schoenmaker in staf ADO'
Maurice Steijn is bij het samenstellen van de technische staf uitgekomen bij Rick Hoogendorp en Lex Schoenmaker. Beide oud-spelers wil hij er graag bij hebben.
ADO Den Haag
''Als je een clubicoon in huis hebt, dat op topniveau heeft gespeeld en met een jarenlange ervaring als trainer, dan zou ik gek zijn als ik daar geen gebruik van maak'', zegt Steijn over de 63-jarige Lex Schoenmaker tegen Voetbal International.
Schoenmaker leidde ADO Den Haag al tussen 2000 en 2004 als eindverantwoordelijke en in seizoen 2006-2007 fungeerde hij enige als interim-trainer. Rick Hoogendorp debuteerde in 1994 bij ADO Den Haag in het betaalde voetbal. Later speelde hij er nog tussen 2006 en 2009, waarna hij stopte als prof.
De commercieel medewerker en voormalig aanvaller van de Hofstedelingen gaat een paar keer per week de spitsen trainen. Hoogendorp zal onder meer aan de slag gaan met Lex Immers, die van Steijn het vertrouwen krijgt als eerste aanvaller. ''Lex heeft het in die rol vorig seizoen ook fantastisch gedaan. Met hulp van Rick Hoogendorp zal hij zich op die plek nog sneller ontwikkelen'', aldus de trainer.
Dit is ook op aanraden van kees jansma gebeurd stond laast op adofans jansma wil ook van hanegem in de staf dus wie weet???
0
|
Vrijdag 8 juli 2011 om 22:24 uur |
Nu online
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 20 | - | 40 |
2 | Excelsior | 20 | - | 39 |
3 | FC Dordrecht | 20 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 20 | - | 30 |
11 | Telstar | 20 | - | 26 |
12 | FC Eindhoven | 20 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 20 | - | 23 |
14 | Jong AZ | 20 | - | 22 |
15 | TOP Oss | 20 | - | 22 |
16 | Jong Ajax | 20 | - | 21 |
17 | Jong PSV | 20 | - | 21 |
18 | VVV-Venlo | 20 | - | 16 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse -27 | 20 | - | -8 |