Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: dingen

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 559
Volgende pagina

Storkie

old firm schreef:

Juist niet!
Ik blijf hier reageren,juist omdat er hier het meerendeel met een roze bril opzit,en alles van het bestuur als zoete koek slikt!
Deze site wordt ook bezocht door andere mensen, buiten het fanatieke pro bestuur groepje om.
Heel makkelijk om hier in zo`n poll verkeerde verhoudingen weer te geven,en de mensen te laten denken dat het wel mee valt.Voorts dit op iedere site te posten die je maar kan vinden!
Toonde met mijn aktie alleen maar aan hoe onbetrouwbaar zoiets is!
Kraak trouwens deze site niet af,(prachtige site met veel info red.)wel ben ik het niet eens met het meerendeel van zijn shouters.
Net zoals ieder ander mag ik nog steeds voor mijn eigen(ook de mening van veel andere) mening uitkomen, dat ik dat onderbouw met feiten,maar vaak raar gescheeuw terug krijg als antwoord! Alleen Storkie ging een goede discussie met mij aan............

Wordt gewoon geroepen(supporter) dat clubliefde een illusie is........zegt wel wat over deze persoon!
Ik doe dit uit clubliefde,omdat ik er van overtuigt ben, dat hoe eerder dit bestuur weg is,hoe eerder ADO Den Haag zijn ambities waar kan maken!
Je kent mijn standpunt tov van het bestuur. Niet voor maar ook niet tegen.
Jij suggereert dat iedereen die niet tegen het bestuur is alles maar voor zoete koek slikt en een roze bril op heeft. Een ongenuanceerde mening. 
Waarom zou iemand die het niet met jou eens is niet kritisch kunnen zijn?
Verder heb ik respekt voor jouw mening en vind ik dat je die op een waardige, nette manier verdedigt alhoewel ik de tendens veel te negatief vindt. (en er eerlijk gezegd af en toe ook wel een beetje moe van wordt ;-)) Ik snap dat jij dingen hoopt te veranderen met je kritiek, dat er meer mensen jouw mening gaan aanhangen maar ik denk ook dat de meesten zich gewoon verheugen op het nieuwe seizoen in een nieuw stadion met nieuwe kansen en menen dat elk (ander) bestuur een hoop dingen verkeerd doet of zal doen.

Groet
0
Donderdag 26 juli 2007 om 18:40 uur

DJ

old firm schreef:

Je hebt helemaal gelijk!
zat inderdaad helemaal niemand op de tribunes als we voor de zoveelste keer 1e div speelde!
Je helpt je club alleen maar, door dit bagger bestuur te boycotten!
Enne,,,,,nu ben ik ineens een asielzoeker!! Wees blij dat je de problemen van deze mensen niet hebt!
Je laat je niet wegjagen?
Iedereen IS van noord en zuid weggejaagt,jij dus ook!
Ben het met een aantal punten van je zeker eens maar te geloven dat het bestuur opstapt als je niet meer naar FC Den haag gaat is een illusie.
Daar zijn andere dingen voor nodig.
0
Zaterdag 21 juli 2007 om 13:31 uur

DJ

Ben het met een aantal punten van je zeker eens maar te geloven dat het bestuur opstapt als je niet meer naar FC Den haag gaat is een illusie.
Daar zijn andere dingen voor nodig.
0
Zaterdag 21 juli 2007 om 13:31 uur

Storkie

old firm schreef:

Ik geef toe dat ik op het moment dat ik reageerde best wel geirriteerd was,mijn excusses hiervoor.

Ook ben ik met je eens dat het bestuur er voor hun werk zit,maar niet omdat ze ADO zo`n geweldige club vinden,en hart voor onze club hebben, maar puur op eigen titel.
Als je bij een werkgever fouten blijft maken die de werkgever beschadigen of geld kosten wordt je ook gewoon ontslagen,kan een hele rits opnoemen die dit kortzittende bestuur gemaakt heeft.
Als je zegt dat het alleen maar om geld gaat heb je helaas gelijk,maar dat ze zich achter gebeurtenissen verschuilen die onze club zich zogenaamd niet meer kan permiteren( boete 50.000€ en wedstrijd zonder publiek ±2 tot 300.000€ minder inkomsten) terwijl ze zelf door niet ingrijpen op het moment dat het zou moeten,( 9
verloren wedstrijden op rij, bv een trainer die het voor elkaar kreeg om heel de selectie tegen elkaar op te zetten) wanbeleid voeren die de club nu grof geld kosten, 4 miljoen minder grote begroting dit seizoen omdat we niet gehandhaafd zijn, een grote sponsor mislopen(chinese? vliegtuig maatschappij),2 miljoen minder inkomsten uit vip ruimtes,die al binnen waren en nu dus terug betaald moeten worden,en dit alles afschuiven op noord, de trouwe supporters.
Ook is het zo dat als supporter vertegenwoordigers( die het bestuur zelf in het leven geroepen heeft)aan de bel trekken dat het rommelt in de achterban,en het niet eens waren met de gang van zaken omtrent het nieuwe stadion(die hebben een jaar lang aan de bel gehangen!)niet luistert en gewoon door gaat met eenzijdige beslissingen nemen.
Ja dan is de kans groot dat iets escaleerd.
Dit was ook aangegeven door de sup vert,maar het bestuur deed er niks aan!? (tijdens de bestorming van het veld waren er 30 stewards aanwezig,terwijl ze zwaar gewaarschuwd waren, ook het foilleren tijdens de laatste wedstrijd en de beveiliging in de week vooraf gaande,was hopeloos, en hier keihard over liegen in de media("We hebben de hele week het stadion beveiligd en doorzocht") terwijl je de dag ervoor gewoon zo naar binnen liep.
Trots ben ik op het feit dat ondanks ADO de laatste 15 jaar vaker 1e div speelde dan ere en gewoon bagger voetbal geleverd wordt,nog steeds iedere wedstrijd weer zo`n grote groep trouw blijft!(heb ik het niet alleen over MN)
Over die uitwassen,die heb je overal,maar alleen bij ADO schijnt dat niet beheersbaar te kunnen zijn?
Sterker nog het bestuur,(Ruurd) gaat hier doodleuk op tv nog even aan meehelpen om de naam van de club(supporters) in de grond te trappen.
Als voorbeeld,Chelsea staat bekend om zijn grote en gevaarlijke aanhang,gaat inderdaad erg slecht met die club daar!

Nu heeft ADO zo`n kans om eindelijk is te groeien,zit er net zo`n k*t(sorry,niet capabel) bestuur.
Bedoel,de eigenaar van de doe het zelf zaak(telstar) hier op de hoek,kan zeer waarschijnlijk een winkel keten als de gamma(grote club) ook niet in goede banen leiden,dat is wel de ambitie van de club toch.

Ben wel blij dat ik nu eindelijk een zinvolle discussie aan het bezigen ben! ;-)
Je hebt helemaal gelijk met wat je schrijft maar ik vind wel dat je een paar dingen moet bedenken.

Geruchten over sponsors zijn erg makkelijk te verspreiden. De meeste geruchten zijn `broodje aap` verhalen of bereiken zelden een serieus niveau (grote Chineese sponsor, de investeringen van Ling of John van Zweden). 
Ook wat betreft de `fouten` van het bestuur ben ik het grotendeels met je eens maar daarentegen voel ik ook zeker wat voor de afwegingen die ze daarvoor hebben gemaakt (voornamelijk geldgebrek). 
De verklaring van het bestuur nav de laatst gestaakte wedstrijd was inderdaad een lachertje. "wij hebben er alles aan gedaan om dit te voorkomen". De mogelijkheden dingen het stadion binnen te smokkelen waren inderdaad legio en met alle publicaties over het afhalen van de stoeltjes etc heb je de supporters in mijn ogen uitgenodigd die dingen zelf maar alvast te slopen. (Geef ze nou eens één keer niet de schuld)
Verder vind ik het feit dat de club ca 2000 trouwe supporters heeft eerder lachwekkend voor een stad met zoveel inwoners in een land waar voetbal volkssport nummer 1 is. Geloof me, Katwijk en Rijnsburgse boys hebben er meer. Dus misschien moet je dat toch in een ander perspektief gaan zien. Ik denk namelijk dat de club minimaal 8 tot 10000 trouwe supporters zou hebben als het niveau van het gebodene hoger en/of van een groot deel van die supporters wat beschaafder zou zijn.

Feit is dat het runnen van een bedrijf (vereniging)  erg moeilijk is als er voortdurend vanalles fout kan gaan door invloeden van buitenaf en er geen stabiele basis is. En daar bedoel ik niet alleen het gedrag van de supporters mee maar ook beslissingen van de scheidsrechters, de KNVB, blessures, verhalen in de media, etc.

In jouw ogen zijn ze niet capabel. Misschien heb je gelijk en zouden er beteren zijn. Ik weet het echt niet maar ik wil ze in deze situatie wel een nieuwe kans geven, al is het alleen maar omdat je niet weet hoe en wat je er voor terug zou krijgen.
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 20:14 uur

Max

Vincent64 schreef:

Duidelijk.
Laatste jaren zat ik op B. woon in vlissingen en ben 2 keer voor een half uur naar ado gereden en 1 keer mocht ik helemaal niet komen.
nieuw stadion, nieuwe kansen. Ik ben ook helemaal klaar met de redenatie dat het allemaal wel meevalt, kijk eens naar anderse clubs wat die doen, kijk eens naar de maatschappij en meer van dat soort excuses voor eigen gedrag (bedoel ik niet direct jou mee  voor de duidelijkheid)
Ik ben het met elke actie om dit te voorkomen bij voorbaat eens, ook al betekend dat dat ik er iets voor in moet leveren. Vind het een geweldig stadion en ik denk dat er geen slechte plekken zijn. 
Wilde ook graag mee in het midden zitten, maar gezien mijn leeftijd en desintresse van mijn zoon niet haalbaar.Maar ik wil er wel gewoon bij zijn. bestuur zijn slechts passanten , de club is van jou en mij.
Moeten hier even doorheen en dan zijn we klaar voor die uefa cup finale met die hele pers-tribune vol:_)))
Vincent, ook al woon ik op fietsafstand van het Zuiderpark, ook ik was twee keer niet blij met een gestaakte wedstrijd. Maar ik kan het absoluut niet eens zijn met deze sancties. Ze gaan te ver en reken het doel niet eens. De regels voor NOP en de rest van het stadion, zorgen er niet voor dat zulke dingen nooit gebeuren. Het sluiten van het supportershome evenmin, het uitnodigen van ambtenaren ook niet. Laat staan dat rondleidingen gecanceld worden.

Dit zijn sacties, geen preventieve maatregelen. Daar walg ik van. Zeker als Van der Pol roept dat ZIJ nu bepalen wie er binnen komt en dat 20 jaar praten met de supporters geen enkele zin heeft geahd (aldus een man uit Noord Holland die 8 maandne bij de club zit). Hoezo de club is van ons?
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 19:54 uur

Storkie

old firm schreef:

beste storkie, onder aan je betoog zet je dit;

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent............

.vind ik een vrij persoonlijke beschuldiging!!??
Jij haalt dingen aan in je commentaar, waar ik het helemaal niet over heb?
Ik heb nooit gezegd dat er iemand dom is in deze shoutbox,maar wordt er een beetje moe van als je met argumenten komt en er wordt constant ontwijkend op gereageerd en de raarste commentaren terug krijgt.
Krijg steeds antwoorden naar m`n hoofd,waarop IK persoonlijk voor hooligan uitgemaakt wordt,alleen omdat ik kritiek heb over het huidige beleid!?
Inderdaad ADO DEN HAAG is gezegend met wel 2000 bloed fanatieke supporters(MN),waarop ik TROTS ben,slechts een enkeling, haalt het in z`n hoofd om zwaar vuurwerk op het veld te gooien, en die zie ik ook liever niet meer binnen.
Je vind dat we het maar even moeten afwachten,
een feit is dat ik al 15 jaar lang ieder seizoen weer hoor,"We hebben een 5 jaren plan opgezet en dit gaat ons naar de bovenkant van het linker rijtje ere brengen met ieder jaar europees voetbal"
Als laatste....Ik,en met mij vele andere,beginnen te schreeuwen als we zien dat onze club naar de klote geholpen wordt,en ik zal blijven schreeuwen tot dat dat kut bestuur weg is,en de meeste supporters wakker zijn geworden!(allemaal gaat niet lukken,ben ik bang)

Voor de rest mag jij zeggen hier wat je wilt,dus ik ook,maar wie de bal kaatst................

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




0
Vrijdag 20 juli 2007 om 10:44 uur

Advertentie

old firm

Storkie schreef:

Beste Old Firm,
Ik snap niet waarom je zo`n belerende toon moet aanslaan; mijn betoog is niet persoonlijk maar het jouwe wel. Blijkbaar is iedereen die het niet met jou eens is dom......
Rekenen ben ik nooit zo goed in geweest maar aan mijn opmerkingsvermogen mankeert toch echt niks. Jij hebt het over 50 mafkezen...... Nu denk ik dat jij je toch minstens een factor 10 vergist. Maar goed, net als jij denk ik dat we die beter kwijt dan rijk kunnen zijn.

Ik snap ook dat je ontevreden bent met een plek achter het doel of in de hoek maar ik verzeker je dat dat echt een betere plek is dan bij mij op schoot. Bovendien zit ik waarschijnlijk in dezelfde hoek....  Volgens jouw rekensommetje is er dus in het stadion, wat plaats biedt aan 15.000 man te weinig plek voor `1250 tot 2950 man` en zijn de overige plaatsen alleen voor genodigden en bobo`s??? Dat zou inderdaad een rare zaak zijn en geloof ik eerlijk gezegd niet (ondanks dat je erg overtuigend overkomt).

Wat betreft Arsenal en Barcelona; Ook bij de andere clubs uit de premier league koop je een plaatsbewijs op nummer en voor wat betreft Spanje weet ik dat niet.

Ik vind het allemaal een hoop gezeur om iets waarvan ik denk dat we het gewoon eerst maar eens even moeten afwachten. Als ADO voor een wedstrijd vraag heeft naar 3000 extra kaarten en het stadion zit maar half vol zit zal men die extra inkomsten echt niet laten lopen....
beste storkie, onder aan je betoog zet je dit;

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent............

.vind ik een vrij persoonlijke beschuldiging!!??
Jij haalt dingen aan in je commentaar, waar ik het helemaal niet over heb?
Ik heb nooit gezegd dat er iemand dom is in deze shoutbox,maar wordt er een beetje moe van als je met argumenten komt en er wordt constant ontwijkend op gereageerd en de raarste commentaren terug krijgt.
Krijg steeds antwoorden naar m`n hoofd,waarop IK persoonlijk voor hooligan uitgemaakt wordt,alleen omdat ik kritiek heb over het huidige beleid!?
Inderdaad ADO DEN HAAG is gezegend met wel 2000 bloed fanatieke supporters(MN),waarop ik TROTS ben,slechts een enkeling, haalt het in z`n hoofd om zwaar vuurwerk op het veld te gooien, en die zie ik ook liever niet meer binnen.
Je vind dat we het maar even moeten afwachten,
een feit is dat ik al 15 jaar lang ieder seizoen weer hoor,"We hebben een 5 jaren plan opgezet en dit gaat ons naar de bovenkant van het linker rijtje ere brengen met ieder jaar europees voetbal"
Als laatste....Ik,en met mij vele andere,beginnen te schreeuwen als we zien dat onze club naar de klote geholpen wordt,en ik zal blijven schreeuwen tot dat dat kut bestuur weg is,en de meeste supporters wakker zijn geworden!(allemaal gaat niet lukken,ben ik bang)

Voor de rest mag jij zeggen hier wat je wilt,dus ik ook,maar wie de bal kaatst................

0
Vrijdag 20 juli 2007 om 01:48 uur

ouwe garde

<FCDH> schreef:

ik ging toch al niet het bestuur tegen de muur
ik blijf ook thuis.het hele gebeuren geeft weer aan dat dit bestuur een stel maaghonden zijn.ik heb echt een groen geel hart maar zolang dit soort dingen blijven doorgaan en deze mensen aan de macht zijn geef ik er geen eu aan uit .nee weer het bewijs dat ik dit al een tijd niet voor niets zeg.bestuur eruit supp erin.blijf weg echt want ze hebben schijt aan de echte fans ik aan hun.
0
Donderdag 19 juli 2007 om 22:29 uur

Drama

Zo zien we maar regels zijn alleen voor
de midden noord supporter

Ik walg van zulke dingen
en zal zeker niet gaan!!


en ja van die gratis kaarten was 
al een tijdje bekend
kon ook gaan maar ik weiger voor die eer!

0
Donderdag 19 juli 2007 om 19:56 uur

old firm

Ik moet het bestuur wel nageven,dat ze toch wel dingen van noord opgepikt hebben,bv......

GA ZITTEN EN HOU JE KK BEK!!

hahaha
0
Donderdag 19 juli 2007 om 18:36 uur

Nu online

buurmanBrutus, malle eppie, Kees en 490 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 559
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4