Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: vooral

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 564
Volgende pagina

Ooievaar

Kees schreef:

Uhh, nu begrijp ik helemaal niets meer van je:

- je roept de gemeente aan waarvan jij zo graag wilt dat ze de
touwtjes in handen nemen.

- diezelfde gemeente voert toch periodiek, ik geloof zelfs éénmaal per
kwartaal, een accountsonderzoek uit via haar "gouden aandeel". Dit
vindt plaats onder auspiciën van de Gemeentelijke Accountants
Dienst (G.A.D.).
Over niet begrijpen gesproken.

Ik je best een aardige vent anders hoor. Maar bij mij weet je waar je aan toe bent, jij vraagt je regelmatig af wat er zich in het hoofd van de beleidsbepalers afspeelt, als er weer een onbegrijpelijke beslissing wordt genomen, legio voorbeelden te noemen van het laten zitten van Steijn, tot het niet aanstellen van een TD of het plaatsen van reclamezuilen waar de club hoegenaamd niets aan verdient, om dan vervolgens, bij de eerste de beste kritiek hierover slaafs vierkant achter Van der Kallen te gaan staan.

Moet je vooral zelf weten, maar is wat dubbel.

Gegroet,







0
Zondag 27 mei 2012 om 16:24 uur

vegter101

DaveDH schreef:

Ik vind het respect hebben voor een speler en hem een middelmatige AMer vinden helemaal niets met elkaar te maken hebben.... blijkbaar mag je Immers nu ook niet meer middelmaat vonden... Vreemd.
Ik vind dat als je alle wedstrijden heb gezien dit seizoen mag vaststellen dat Lex Immers matig heeft gepresteerd. . Ik hoor hier bedragen van 2 miljoen voorbij komen. Nou, dat gaat feyenoord niet betalen voor een bankzitter. Ze zitten al goed in de middenvelders, en die zijn een stuk beter dan Lex.En respect heeft idd niks te maken met iemand een goede of slechte speler vinden
Ik heb vooral respect voor Lex Immers omdat het een jongen van de club is. Hij heeft bij ado veel doorgemaakt. Eerste doelpunt in het nieuwe stadion gemaakt. En ik zal de eerste zijn die hem een warm welkom gunt als hij met feyenoord in den Haag speelt. Dit had ik trouwens Bulykin ook gegund.
0
Zaterdag 26 mei 2012 om 20:01 uur

dirk

Kees schreef:

Uitstekende shout Bert. Helemaal mee eens.

Het gros hier heeft Lex uitgekotst en gaat nu bléren dat we afgescheept worden met een fooi en een ruilspeler. Arme Kevin Jansen want die wordt dadelijk vergeleken met Lex als ruilmiddel. Die jongen kan het dus bijvoorbaat al niet goed doen.

Lex in de spits is bij ons goed voor minimaal 15 doelpunten. Is dus een goudmijn en waardevol voor je club.

Creëer voor jongens als Immers, Toornstra en andere sterkhouders een ideale situatie. Salarisplafond is sowieso flauwekul voor je sterkhouders wel voor de grijze middenmoot van je overige selectie-spelers. Lex moet blijven!
Even afgezien van het feit dat met name Immers vanaf het begin van afgelopen seizoen om het hardst met Wesley Verhoek te hebben gekwaakt toe te zijn aan een andere club- c.q. een volgende stap in zijn loopbaan- ben ik vooral ook razend benieuwd hoe jij een "ideale situatie" voor zogeheten sterkhouders financieel denkt te kunnen onderbouwen. Bij Ajax zijn ze niet eens in staat om Vertonghen te houden, omdat die zich -terecht- heeft ingebeeld de stap naar een club op hoger niveau te kunnen maken. Het is een gegeven dat sinds het Bosman-arrest niet de clubs, maar spelers en bovenal zaakwaarnemers het voor het zeggen hebben als het transferwindow open staat.
0
Zaterdag 26 mei 2012 om 12:48 uur

rien1

FC Den Haag! schreef:

Ik en vele anderen hier heben Lex niet uitgekotst, het is eerder dat Lex juist Den Haag heeft uitgekotst! Waarom negeer je zijn voortdurende roep om te vertekken en hou je halstarrig vast aan dat hij wel kan blijven?

En dat Lex in de spits goed is voor minimaal 15 doelpunten geloof ik helemaal niks van. Vorige twee seizoenen is hij niet boven de 10 doelpunten gekomen. En de afgelopen seizoenen heeft hij al regelmatig in de spits gespeeld en dat is niet zijn favoriete positie.

Dat er wel een goed bedrag betaald moet worden en we hem niet zomaar moeten laten gaan ben ik het wel mee eens.
Vooral de eerste alinea is TOP!
Maar men wil dat gewoon niet zien.
Immers voelt zich te groot voor "zijn" ADO.
0
Zaterdag 26 mei 2012 om 12:24 uur

Bleek

DaveDH schreef:

Begin van het seizoen waren de wedstrijden gewoon goed, met een uitschieter tegen Feyenoord, maar na blessures, schorsingen en het vertrek van Verhoek ging het snel bergafwaarts.... (op ten duur waren er 8 basisspelers niet in de wei, ga er maar aan staan)

Wat ik ook bewonderenswaardig vind is dat hij er gewoon is ingestapt een paar dagen voor EL voetbal met het risico dat je eigenlijk aan het begin van je trainerscarrière alles al naar de kloten kan helpen, wat ook bijna is gebeurd...

Daarbij vind ik dat hij het maximale uit deze groep spelers heeft gehaald, meer dan dit zat er gewoon niet in, misschien een plekkie hoger als je wat meer mzzl had gehad... maar linkerrijtje met deze spelersgroep, in deze vorm is gewoon onmogelijk.

Ik ben overigens niet blind voor zijn rare wissels en zijn vreemde voorliefde voor Ali die ik net als 99% van de rest van de supporters onbegrijpelijk vind, maar vergeet niet Judas had ook wel eens foute wissels/opstellingen dat heb je nu eenmaal met beginnende trainers, die maken fouten....

Al met al vind ik dat Steijn het naar omstandigheden goed gedaan heeft, hij heeft een moeilijk klus ternauwernood geklaard en daar verdiend die wel wat credits voor wat mij betreft...


Wij kijken er duidelijk anders tegen aan..

Vanaf de eerste dag dat Steijn het overnam is het slechter gegaan.. De Haagse bluf welke aanwezig was in de selectie is door Steijn zelf afgebroken.. Misschien was je er ook bij en was je getuige van de tactische instructies van Steijn tijdens de wedstrijd Scheveningen - ADO?? In de eerste helft maande hij zijn ploeg duidelijk tot inzakken en maakte hij met woord en gebaar duidelijk dat ze niet de aanval mochten kiezen en vooral geen ruimte achter de verdediging weg te geven.. Je zag het onbegrip op de gezichten van de spelers..

Het begin van de competitie hebben we een paar uitschieters gehad maar was het dankzij een reeks vlak voor de winterstop dat we niet toen al rond de degradatiestreep stonden. Dit was overigens meer geluk dan wijsheid.. Denk maar is aan Heracles thuis welke we wonnen. Dat was een godswonder.

Het feit dat hij is ingestapt een paar dagen voor het EL voetbal vind ik helemaal niet zo bewonderenswaardig. Zoals algemeen bekend is Steijn al jaren bezig aan stoelpoten te zagen om zijn kans te pakken. Hij was te gretig en was er getuige dit seizoen zeker nog niet klaar voor. Totaal geen inschatting van zijn eigen kwaliteit.
Dit was natuurlijk reeds eerder duidelijk geworden toen Steijn het van Atteveld overnam en overal verkondigde dat er niet veel zou veranderen omdat hij een zelfde type trainer zou zijn. Toen hij het van VD Brom overnam klonk hetzelfde verhaal. Als je nu twee uiterste van trainertypes moet noemen....

Steijn heeft ook totaal niet het maximale uit de spelersgroep gehaald.. Er is namelijk met uitzondering van Coutinho niet 1 speler beter geworden het afgelopen seizoen.
Het tegenovergestelde is mijn inziens waar.. Hij heeft het minimale rendement uit de spelers individueel gehaald en ze laten samenspelen in een tactiek waar ze zelf niet achter stonden. Later is hij met zijn getwijfel aan de slag gegaan om achtereenvolgens eerst super aanvallend (tegen notabene AZ) te gaan spelen en daarna weer super verdedigend (tegen de laagvliegers..

De opstellingen en wissels zijn inderdaad ook gedurende het hele seizoen om te huilen geweest..
Jij vindt dat hij een tweede kans mag hebben en dat is je goed recht.. In mijn optiek is dat ondenkbaar omdat deze man gewoon totaal niet geschikt is..

Laten we hopen dat jij gelijk krijgt en STeijn zijn tweede kans pakt want deze gaat hij helaas krijgen!
0
Vrijdag 25 mei 2012 om 17:11 uur

DaveDH

Beest schreef:

das wel heel makelijk om te zeggen dave kijk jij heb alles wat je wilt je bent voor zitter van diversevanclubs kv ms en die blijven allen en hebben het vertrouwen gekregen

aan de andere kant wijger jij kriticsh te kijken naar het beleid en bestuur en das nou net het probleem ik denk dat ook jij dingen ziet die niet in de haak zitten maar je spreekt ze om de een of andere reden niet uit want das nie positief ofzo ik heb geen idee waarom maar de zere punten aansnijden en bespreken is mischien niet leuk maar wel de realiteit en dat de meesten hier op de box dan gelijk weer roepen dat je een negatieveling ben ben ik ook wel klaar mee we willen het beste voor ado of je nou vertrouewen heb of niet we willen allen wel een keer kampioen worden

en dat posi en nega verhaal is hier gewoon de wereld in geholpen om elkaar af te zeiken niet meer en niet minder het voeght namelijk helemaal niks toe aan het geheel of het niveua van een discussie
of het glas noe half vol of half leeg is wie intereseert dat nou
Ja als voorzitter van de diverse fanclubs heb ik nu even een makkelijk leven, dat veranderd natuurlijk als de prestaties uitblijven en shouters mij daar terecht op gaan wijzen

Maar even serieus, ik ben wel degelijk kritisch, vooral op de technische structuur en het aan en verkoop beleid van de het afgelopen seizoen, maar ik kan niet kritisch zijn hoe DH verder gerund wordt, want dat gebeurd gewoon goed...

Ik blijf het roepen kijk naar 5 jaar geleden en nu en probeer mij dan maar wijs te maken dat we niet met sprongen vooruit zijn gegaan.

Wat ze niet hadden moeten doen is de zelfde fout die Ringelestein maken en dat is praten over een X aantal jaren plan, dat toont ambitie maar dat schept ook verwachtingen (zie hoe vaak het hier wordt aangehaald) gewoon zeggen het is onze intentie om zo hoog mogelijk te komen...

De azijnzeikers komen allemaal met zogenaamde "feiten"die voor niemand te checken zijn, ineens moet het bestuur "bewijzen" dat zij schoon zijn van allerlei zaken die door een anonieme lafaard op een supporters site in de marge ten berde worden gebracht...

En maar door gaan met kkren, geruchten verkopen als waarheden alles wat de club doet is kut, alles wat Stein doet is kut, het 11tal is kut, spelers die nog niet eens zijn aangekocht zijn kut, volgend jaar met deze selectie naar de J-liek (we weten alleen nog niet wie er in die selectie zit maar bij voorbaat allemaal kut) en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Ik vraag me werkelijk af als je dan echt zo over de club denkt, en het is allemaal zo slecht, kut en bagger, wat doe er dan nog?

Zal wel iets masochistisch zijn dan.

Ik zie het positief, de club is zeker geschrokken van alle afzeggingen, de berichten zijn dat ze hard bezig zijn om een technische constructie op poten te zetten en ook dat ze bezig zijn om de beste spelers na vermogen binnen te halen, ze zijn voor Bully bv toch heel ver gegaan

Dan maar een hopeloze positivo





0
Vrijdag 25 mei 2012 om 12:45 uur

BLEISWIJK-1

FC Den Haag! schreef:

Poepon vind ik niet minder als Boymans en ik zou er tevreden mee zijn.

Statistieken Poepon:
2007/08 Willem II 32 10 Eredivisie
2008/09 Sparta Rotterdam 31 9 Eredivisie
2009/10 Sparta Rotterdam 33 10 Eredivisie
2010/11 De Graafschap 32 12 Eredivisie
2011/12 De Graafschap 33 7 Eredivisie

Statistieken Boymans:
2007/08 Fortuna Sittard 17 5 Eerste divisie
2008/09 Fortuna Sittard 29 7 Eerste divisie
2009/10 VVV-Venlo 16 4 Eredivisie
2010/11 VVV-Venlo 30 11 Eredivisie
2011/12 AZ 6 1 Eredivisie

Op basis van de statistieken laat Poepon toch ook zien bij een degradatiekandidaat elk jaar rond de tien doelpunten uit te komen. Wat mij betreft toch niet slecht. Boymans heeft dat slechts 1 jaar laten zien bij VVV.
Leuke lijstjes, maar die zeggen mij niks.

Poepon is na zij periode bij Ajax alleen maar richting clubs degradatie gezakt. Willem II, Sparta (gedegradeerd) en de Graafschap (gedegradeerd)

Boymans scoorde in zijn periode bij Fortuna al redelijk voor een jonge speler. Vond zijn weg omhoog bij VVV en scoorde daar ook. En dat Boymans talent had was AZ en verbeek ook niet ontgaan en die hebben hem toen aangetrokken. Vooral dit laatste zegt misschien het meeste.

Ik heb Poepon echt meerdere malen goed bekeken en ik vind het niks. We lopen elke keer te zijken op het overgewicht van Ali. Nou, wat dat betreft kan Poepon het zwangere broertje zijn.
0
Vrijdag 25 mei 2012 om 08:35 uur

Advertentie

ADO500

Ronaldo schreef:

ADO500, weet jij of er andere partijen klaar staan als VDK helemaal de stekker eruit trekt?
Nee ik ken het artikel (nog) niet en het verhaal heb ik ook niet eerder gehoord. Maar wat ik tot nu toe begrepen heb gaat het vooral om de rol als commissaris en (nog) niet zo zeer om de rol als aandeelhouder. Maar voor zover ik van der Kallen ken zal hij nooit de controle uit handen geven zolang hij aandeelhouder is. Daar geloof ik niets van.

Als hij echt z`n handen van de club wil aftrekken en het niet om het geld gedaan heeft dan brengt hij de aandelen onder in een stichting of bij de vereniging ADO Den Haag. Dan heeft hij alle tegenspraak en vuilspuierij in eenmaal de mond gesnoerd.

Club redden van het faillisement en financieel weer gezond maken en dan de aandelen terug geven aan de "gemeenschap".

We zullen zien en de tijd zal het leren.
0
Donderdag 24 mei 2012 om 15:36 uur

DaveDH

liefhebber schreef:

Normaal reageer ik niet op jouw shouts. Maak een keer een uitzondering!!
Beest slaat de spijker op zijn kop!!
Jouw omgekeerde wereld, wat ik op voorhand aanneem , gaat geheel aan de inhoud en statutaire positie van de heren voorbij.
Hoge bomen.....wind. Ze dragen nu eenmaal die verantwoording.
Als men zich daadwerkelijk zo aangevallen voelt kom je toch met een transparant bewijs dat de aantijgers het mis hebben. Al zijn het er maar een paar.
Kritiek gepareerd en je zetelt jezelf in een nog stevigere positie om je doel te verwezenlijken. nl een sterk en gezond ADO
Dat de gemeente de cijfers laat controleren betekend niets meer/minder dat deze kloppend dienen te zijn! En zegt helemaal niets over crediteuren/debiteuren. Of de gedane investeringen.
Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.
Want waarom halen ze niet iemand binnen met voetbal knowhow? En kom dan niet met Aadje de Mos op de proppen svp.
Bestuurlijk hebben ze het helemaal op orde volgens iedereen. Zijn zij nou zo gek of ben ik nou zo gek? Als je de hele organisatie kan reorganiseren, bedrijfscultuur kan creeren, alle zakelijke aspecten kan verbeteren, (volgens sommige insiders hier) zwarte cijfers kan realiseren, hoe is het dan in gods naam mogelijk dat je bij een bvo het technisch beleid over het hoofd ziet en dit (ondanks meerdere foute investeringen in spelers/trainers) zelf in handen wil houden?? Bij een voetbalclub waar het product voetbal is?? WAAROM
Als jij naast je timmerbedrijf een schildersbedrijf overneemt zorg je toch als eerste dat je daar een vent neerzet met verstand van verf en schilderen???? Of ga jij zelf zitten calculeren,inkopen,verkopen,en kwaliteit controle uitvoeren?? (hierbij neem ik aan dat je van schilderen de ballen verstand hebt natuurlijk). Nee je gaat netwerken en houd controle over de financien!!!
Dat laatste hebben ze dus aardig gereorganiseerd. Daar zullen ze ook wel goed in zijn. Het eerste (netwerken) is lastig door de reputatie. En ook dat gaan ze nu inzien.
Over de inhoud van Sjakie of hoe hij/zij mag heten heb ik geen commentaar!! Ben het eens dat de aantijgingen (in deze mate) van de persoon laf is mbt de persoonlijke aard!
Evenals de bedreigingen aan het adres van de heren op div andere sites!
Een heel lang verhaal en van A tot Z onzin.

Weet niet een waar ik moet beginnen maat goed laat ik een poging wagen

Jouw omgekeerde wereld, wat ik op voorhand aanneem , gaat geheel aan de inhoud en statutaire positie van de heren voorbij.
Hoge bomen.....wind. Ze dragen nu eenmaal die verantwoording.
Als men zich daadwerkelijk zo aangevallen voelt kom je toch met een transparant bewijs dat de aantijgers het mis hebben. Al zijn het er maar een paar.


Voor hoge bomen wind gelden de zelfde wetten als voor kleine plantjes, en zij hoeven niet in te gaan op de ANONIEME beschuldigen van een laffaard op een supporterssitje in de marge. NEXT>>>

Dat de gemeente de cijfers laat controleren betekend niets meer/minder dat deze kloppend dienen te zijn! En zegt helemaal niets over crediteuren/debiteuren. Of de gedane investeringen.
Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.


Je zegt het al "de cijfers moeten kloppend zijn", dus er wordt WEL gecontroleerd wat er met het geld gebeurd en er wordt dus WEL gecontroleerd of BB en v/d Kallen niets in hun eigen zak steken wat buiten de afspraken met de gemeente was (het zogenaamde zelfverrijking) Denk je nu echt de gemeente de teugels heeft laten vieren na alles wat er de afgelopen jaren en vooral de laatste jaren in het ZP gebeurd is? NEXT>>>


Ik heb al eerder aangegeven dat men een escape aan het voorbereiden is! Gelet op de aanstelling van div mensen binnen de organisatie.
Want waarom halen ze niet iemand binnen met voetbal knowhow? En kom dan niet met Aadje de Mos op de proppen svp.
Bestuurlijk hebben ze het helemaal op orde volgens iedereen. Zijn zij nou zo gek of ben ik nou zo gek?


De vraag stellen is hem beantwoorden

Waar is dat bewijs van het escape dan, de mensen die ze hebben aangetrokken? een (ex?) voorzitter van Rijnsburgse Boys die daar heel goed werk heeft verricht en een commercieel directeur Goetzee die met Alach bij RKC heel succesvol is geweest, nee liefhebber je heb helemaal gelijk als dat geen tekenen zijn van het kapot maken van de club..... NEXT>>>

Als jij naast je timmerbedrijf een schildersbedrijf overneemt zorg je toch als eerste dat je daar een vent neerzet met verstand van verf en schilderen???? Of ga jij zelf zitten calculeren,inkopen,verkopen,en kwaliteit controle uitvoeren?? (hierbij neem ik aan dat je van schilderen de ballen verstand hebt natuurlijk). Nee je gaat netwerken en houd controle over de financien!!! Dat laatste hebben ze dus aardig gereorganiseerd. Daar zullen ze ook wel goed in zijn. Het eerste (netwerken) is lastig door de reputatie. En ook dat gaan ze nu inzien.

Dit is het enige punt in je hele verhaal dat nog een klein beetje hout snijd, het was natuurlijk wel zo dat ze het hebben geprobeerd om voetbal binnen te halen, alleen trokken ze de verkeerde mensen aan waar onder Zwetsel... ik zou ook graag zien dat ze de technische kant beter op poten hadden gezet... maar ik heb wel het idee dat daar hard aan wordt gewerkt...


Over de inhoud van Sjakie of hoe hij/zij mag heten heb ik geen commentaar!! Ben het eens dat de aantijgingen (in deze mate) van de persoon laf is mbt de persoonlijke aard!
Evenals de bedreigingen aan het adres van de heren op div andere sites!


Ik hoop dat ze hem te pakken krijgen en hem helemaal uitkleden voor alles wat die waard is, maar wat jij en beest willen is echt de omgekeerde wereld en ik begrijp al dat wantrouwen ook niet.... als je objectief het Den Haag van nu met het Den Haag van vijf jaar geleden vergelijkt dan kun je niet anders concluderen dat we er 10000% beter voorstaan dan toen.

Is alles perfect? Nee, want dan speelde we mee om het kampioenschap, er is nog veel te verbeteren maar we staan er zeker helemaal niet slecht op, als we dit seizoen op de 10e plek waren geëindigd dan hadden wij deze discussie niet gehad en had Sjakie geen voedingsbodem gehad, zo simpel is voetbal namelijk...




0
Donderdag 24 mei 2012 om 12:55 uur

BLEISWIJK-1

supporter-noord schreef:

hmmm zou toch wel eens gelijk kunnen krijgen wat ik dacht.
Ik vind wel dat je een sterk punt hebt. Alleen ben ik wat genuanceerder hierin. Door het verkopen van deze belangrijke spelers krijg je de indruk dat de RvC een andere koers aan het varen is dan de uitgesproken ambitie van ADO. Binnen 5 jaar in het linker rijtje!

Wat jij noemt zo snel mogelijk je geld weer terug verzamelen. In dit geval vd.Kallen. Zie ik meer als zo snel mogelijk proberen een positieve financiele balans te krijgen. Met als gevolg dat je daarmee het sportieve minder belangrijk maakt. En de sportieve doelstelling niet serieus neemt.

Ik heb ook het idee dat ze al heel lang met de gedachte lopen, om na 4 jaar ermee te stoppen. Ik wordt gesterkt in deze gedachte door een bepaling in het contract van Immers. Immers kon voor een gelimiteerd bedrag (750.000 euro) weg, bij een buitenlandse club en als Vd.Kallen en Beijersbergen niet meer in de RvC zouden zitten. Vooral dit laatse is interessant.

Even voor de duidelijkheid. Ik vind dat Beijersbergen en vd.Kallen veel goed werk hebben verricht. Maar heb wel sterk het vermoeden dat zij een ander idee hadden bij ADO dan wij denken.

0
Donderdag 24 mei 2012 om 12:37 uur

Nu online

Langebach2, Dang3r, DHFC070, M1905 en 165 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 564
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Steven van der Sloot

Laatste wedstrijd

Logo FC Volendam Logo ADO Den Haag
1-2
7 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong Ajax
14 februari 2025 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 25 - 49
2 Excelsior 24 - 45
3 FC Dordrecht 25 - 44
4 ADO Den Haag 25 - 43
5 Den Bosch + 25 - 42
6 SC Cambuur 24 - 41
7 Graafschap 25 - 40
8 Roda JC 25 - 37
9 FC Emmen 23 - 35
10 Helmond Sp. 24 - 35
11 FC Eindhoven 25 - 35
12 Telstar 24 - 32
13 Jong AZ 25 - 30
14 MVV Maastr. 24 - 29
15 TOP Oss 25 - 26
16 VVV-Venlo 24 - 25
17 Jong Ajax 23 - 24
18 Jong PSV 24 - 21
19 Jong Utrecht 23 - 14
20 Vitesse -27 24 - -5