Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: elke

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 566
Volgende pagina

marcellino

H@@GenEES schreef:

Nog zo eentje, dus eigenlijk wat je zegt is dat je liever terug gaat naar de jaren 90, want dat waren wereldtijden in de toto divisie, lekker als een strakke debiel rellen, dankzij die idioten stapt er geen fatsoenlijke sponsor meer in DH, dus als jij bij die generatie coke snuivende randdebielen behoorde, dan heb jij dus ook schuld aan de hedendaagse toestand van de club. Bedankt daarvoor.

Ik weet niet waar jij werk en wat supporters van andere clubs van DH denken en het zal mij ook een zorg zijn of zij ons het lachertje vinden, het gaat er mij om wat ik er van vind

En ik vind idd dat de club er beter voor staat dan in de afgelopen 25/30 jaar zowel financieel als het materiaal wat op het veld staat, dat jij dat niet wilt zien, prima maar ga aljebliefd geen andere mensen beschuldigen van het hebben van een bord voor de kop, want die betonnen plaat die voor jouw knar hangt heeft ook een aardige afmeting als je blijft ontkennen dat de club stappen heeft gemaakt.


Ik dacht dat je enig verstand had maar dat laatste beetje hoop heb ik opgegeven.
het komt door de jaren 90!!!!!!!
Waren we daarvoor en daara wel een club die mee draaide in de top met elke wedstrijd een uitverkocht huis nee toch.
en beter als 25 jaar geleden hoe kom jij aan die berekening.
als ik geld leen van mijn vader en daar een bood.huis.wagen en mooie kleding van koop denkt iedereen dat ik het goed heb en dat ik rijk ben maar schijn bedriegd ik heb wel een schuld bij mijn vader die hij graag wil terug hebben en ja hoe doe ik dat.
ado is er slechter aan toe dan jij denkt.
en laten we hopen dat v/d kallen zijn verlies niet neemt anders hebben we een nog grotere schuld dan de 8 miljoen die we aan hem moetrn betalen.
of is ado van ado zelf nee toch hagenees of heb je een hele aardbol voor je kop
0
Zaterdag 18 januari 2014 om 15:08 uur

fcdenhaag75

H@@GenEES schreef:

Nog zo eentje, dus eigenlijk wat je zegt is dat je liever terug gaat naar de jaren 90, want dat waren wereldtijden in de toto divisie, lekker als een strakke debiel rellen, dankzij die idioten stapt er geen fatsoenlijke sponsor meer in DH, dus als jij bij die generatie coke snuivende randdebielen behoorde, dan heb jij dus ook schuld aan de hedendaagse toestand van de club. Bedankt daarvoor.

Ik weet niet waar jij werk en wat supporters van andere clubs van DH denken en het zal mij ook een zorg zijn of zij ons het lachertje vinden, het gaat er mij om wat ik er van vind

En ik vind idd dat de club er beter voor staat dan in de afgelopen 25/30 jaar zowel financieel als het materiaal wat op het veld staat, dat jij dat niet wilt zien, prima maar ga aljebliefd geen andere mensen beschuldigen van het hebben van een bord voor de kop, want die betonnen plaat die voor jouw knar hangt heeft ook een aardige afmeting als je blijft ontkennen dat de club stappen heeft gemaakt.


Die rellen waren niet goed voor de club,maar dat deden ze bijna bij elke club in de jaren 70-90.En vergeleken met tien jaar geleden is het nu maar een dooie boel in het stadion.
0
Zaterdag 18 januari 2014 om 13:24 uur

kako

Haagse Roel schreef:

Dank dat je je zorgen maakt over mijn gemoedstoestand , niet nodig beste man.
Vermaak me kostelijk in het leven, heb de mazzel van een leuk gezin, heb mijn baan nog , auto onder m`n reet van de zaak, dus heb niets te klagen, dit in tegenstelling tot velen anderen wanneer het om de echte zaken in het leven gaat.

Dat jij denkt dat ADO mijn leven verziekt is meer jou probleem dan het mijne dus.
Het mensen te kijk zetten en "zielig maken" is een trucje die ik hier al eens eerder heb meegemaakt .....Vincent had ook zo`n drang mensen op die manier weg te zetten die ADO in een "kwaad daglicht" stellen.

Zielige figuren, met een achterlijke ADO adoratie , die blijkbaar geen kritiek kunnen hebben wanneer het om ADO gaat.

Zoals Ferdy terecht zegt , ik , en ik niet alleen, zie de bui al weer een tijd hangen , en daar maak ik mij zorgen over ja . Echter de tijd dat ik mijn leven door ADO laat verzieken ligt reeds een lang achter me.
Haagsche Roel, kan me weer perfect in jouw woorden vinden, ik laat mijn leven ook niet meer door ado verzieken maar een ding weet ik wel zeker, elke nederlaag van ado doet zeer, je blijft toch met groen geel bloed in je aderen zitten niet waar, sterkte zondag ik hoop op drie punten maar......
0
Zaterdag 18 januari 2014 om 09:13 uur

yesyes

`Van de onderste plaats af`

Druk is er natuurlijk wel, zegt Steijn tegen Omroep West. `Je moet van die onderste plaats af, dus moet je winnen van NEC. Dat geeft je minder druk voor de komende wedstrijden. Maar als je in de positie zit, geeft elke wedstrijd druk.`

Opstelling FC Den Haag: Zwinkels, Zuiverloon, Wormgoor, Beugelsdijk, Meijers, Holla, Van Loon, Van Haaren, Alberg, Gouriye en Van Duinen.
Bron: www.omroepwest.nl


Van Loon.. heb ik wat gemist?
0
Vrijdag 17 januari 2014 om 21:33 uur

H@@GenEES

slash070 schreef:

Een paar maanden geleden zei Dick Advocaat al in een interview dat de club de doelstelling moest bijstellen naar de 15de plek en dat ook kenbaar moest maken naar buiten toe. Dat zou volgens hem rust geven naar de trainersstaf en selectie, en naar de supporters.

Nu komt "ado supporter" Jansma die de laatste jaren als beroep had om tot aan zijn schouder met zijn arm in de reet van de bondscoach te zitten, met een soorgelijk verhaa. Eigen zegt hij: "Trainersstaf valt niks te verwijten, selectie mist kwaliteit"

Lijkt wel of de club een positivo-offensief is begonnen via de media, en Jansma heeft benaderd om dit te komen vertellen. Met dat Cabral-petje zochten ze ook direct de publiciteit om het de kiem in te smoren.

Maar goed, als ik zo naar de selectie kijk op papier is het gewoon een aanfluiting dat we niet minstens rond de 10de of 12de plek staan. De wedstrijden zijn echt niet allemaal verloren door pech, maar gewoon doordat er in het elftal totaal geen lijn is te ontdekken, het was gewoon bedroevend zwak!
Tuurlijk, want Jansma kan dat natuurlijk noooooooit uit zichzelf hebben gezegd, nee hoor daar moet weer een complot achter zitten, pffff achter elke boom een vijand zien noemt men dat wel eens.
0
Woensdag 15 januari 2014 om 18:02 uur

gillah

pajam schreef:

is dat zo?

waaruit blijkt dat die kreet klopt dan?

"Steijn wil een talentvolle speler echt niet zomaar laten gaan"
Hoe staaf je zo`n opmerking dat iemand er uberhaupt erop in moet gaan of moet ik dat gewoon aannemen?

Dat is nou net het punt. Niemand hier weet precies wie de beslissing neemt bij uitgaande transfers. Is dat de hoofdtrainer, de algemeen directeur of Van der Kallen/Beijersbergen? Maar jij meent wel zeker te weten dat het de schuld van Steijn is. Dat is het gebrek aan nuance waar Haagse Kelt het over heeft. Volgens jou is alles per definitie de schuld van Steijn.

Een speler uit de hoofdklasse eerst een jaar speelminuten laten opdoen in de jupilerleague lijkt mij een logische beslissing. Toornstra speelde eerst een half jaar in het tweede, dan is de jupilerleague een hoger niveau. En dat Toornstra na een half jaar de stap naar het eerste kan zetten betekent niet dat elke talentvolle amateur dat kan. Dat lijkt me echt geen fout van Steijn.

En dat niemand de verantwoordelijkheid naar buiten toe draagt bij het transferbeleid is een fout in de organisatie. Er moet gewoon een goede td komen die verantwoordelijk is voor het aan en verkoopbeleid.
0
Woensdag 15 januari 2014 om 10:15 uur

fcdenhaag75

Johannes schreef:

Van harte mee eens Kelt.

Misselijk waren ook de reacties op het incident Tira. Tira, die in het tweede nog geen deuk in een pakje boter trapt, moet volgens de azijnpissers altijd opgesteld worden en hoe haalt Steijn het in zijn hoofd om onze grote vedette te straffen?

Ik weet niet of het voetbal hier uberhaupt gevolgd wordt, maar bij elke zichzelf respecterende club wordt iedere speler die te laat terugkeert uit het buitenland gewoon disciplinair gestraft. Romario in zijn tijd óók. Maar ja: alles wat Steijn doet moet afgezeken worden. De slechte resultaten zijn toch gewoon genoeg jongens? Moet je er nog meer dan dat bijverzinnen? Voetbal is wat telt, en het voetbal deugt niet. De rest is gejammer van zielepieten. Stelletje Albert Verlindes bij elkaar hier.
tsss volgens Willem Kieft was Romario elke dag te laat,maar echt niet elke dag gestraft.
0
Dinsdag 14 januari 2014 om 15:27 uur

Johannes

Haagse Kelt schreef:

Iedereen mag van mij Steijn een slechte trainer vinden. Heb je voor een deel nog gelijk in ook, want inderdaad was het van Steijn een inschattingsfout Mendes in de winterstop niet terug te halen en Santi Kolk vast te leggen. Maar iedereen vergeet dan ff dat je achteraf de koe in zijn reet kijkt. Op dat moment was de keuze tussen een talentvolle linksbuiten of iemand die op meerdere posities voorin uit de voeten kan en de nodige ervaring heeft. Heel veel trainers zouden op zo`n moment (slecht draaiend elftal) voor die ervaring kiezen.
En dan komen we op het punt wat mij ergert: uit ergernis over het slechte functioneren van Steijn worden hem allerlei andere zaken ook aangewreven en dat slaat nergens op. Wat ik ben er van overtuigd dat Steijn Mendes liever niet had verkocht, maar dat daar de clubleiding verantwoordelijk voor was en met de acute nood van cat 1 club ze die 2 ton wilden pakken. Nogmaals, er is geen trainer, zelfs MS niet, die liever 2 ton voor de club pakt dan een talentvolle speler aan boord te houden.

En beste Pajam, dat vind ik dus om misselijk van te worden. Maar blijf gerust vol houden dat je niks tegen MS hebt. Wel apart om bij ieder anti-Steijn onderwerp dan meteen weer mee te huilen met de wolven.

Dit is het laatste wat ik hier over schrijf, ben wel weer klaar met het ontbreken van iedere nuance. Ga me met positiever dingen bezig houden. Fijne dag allemaal.
Van harte mee eens Kelt.

Misselijk waren ook de reacties op het incident Tira. Tira, die in het tweede nog geen deuk in een pakje boter trapt, moet volgens de azijnpissers altijd opgesteld worden en hoe haalt Steijn het in zijn hoofd om onze grote vedette te straffen?

Ik weet niet of het voetbal hier uberhaupt gevolgd wordt, maar bij elke zichzelf respecterende club wordt iedere speler die te laat terugkeert uit het buitenland gewoon disciplinair gestraft. Romario in zijn tijd óók. Maar ja: alles wat Steijn doet moet afgezeken worden. De slechte resultaten zijn toch gewoon genoeg jongens? Moet je er nog meer dan dat bijverzinnen? Voetbal is wat telt, en het voetbal deugt niet. De rest is gejammer van zielepieten. Stelletje Albert Verlindes bij elkaar hier.
0
Dinsdag 14 januari 2014 om 13:06 uur

Advertentie

frans swa

1905 schreef:

Die de liedjes niet kennen?? welke? o ja, we roepen nog steeds FC den Haag en speel je tegen pec zwolle gaan we roepen, wie niet springt is een j..., geweldig
paar jaar terug had bijna elke speler nog n eigen liedje, wie nu nog..?

wie bedenkt/bedacht die liedjes uberhaupt, hoe gaat zoiets?
0
Dinsdag 14 januari 2014 om 11:50 uur

slash070

haagse-Dick schreef:

Misschien zit degene, weet ff niet meer wie dat was wel keihard te lachen op zijn bankie thuis. Hele discussies om niks misschien, en ook helemaal geen ander nieuws. Het is rustig en we beginnen snel weer met het "seizoen van hoop". Een lichtpuntje is dat de spionnen van nec ons trainingskamp in spanje niet wisten te vinden, dus hopen op de 3 broodnodige punten.
Ja, met die zogenaamde insiders ben ik een beetje klaar mee. Het is wel erg rustig vanuit de club naar buiten toe, eigenlijk het hele seizoen al. Ik heb in elk geval al wat kriebels over nec-uit. Het blijft afwachten elke wedstrijd weer hoe de ploeg ervoor staat pfff
0
Maandag 13 januari 2014 om 15:06 uur

Nu online

Wahter, opper, ADO079, Langebach2, Erik070, Olitano, fcdh-middennoord, James, Alle ballen op Jort, MichelAdamsMatje, derput, Ronaldo, GS, Ftuur, FC Den Haag!, ADO73, Rob2002, Boer070, vakkiel, lernst, Swaber, BLEISWIJK-1, Marcie, Twa, JB96 en 257 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 566
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Matteo Waem

Laatste wedstrijd

Logo De Graafschap Logo ADO Den Haag
1-2
3 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo FC Volendam Logo ADO Den Haag
7 februari 2025 om 20:00 uur
Kras Stadion, Volendam

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 24 - 49
2 Excelsior 24 - 45
3 Den Bosch + 24 - 42
4 FC Dordrecht 24 - 41
5 SC Cambuur 24 - 41
6 ADO Den Haag 24 - 40
7 Graafschap 24 - 37
8 Roda JC 24 - 36
9 FC Emmen 23 - 35
10 Helmond Sp. 23 - 35
11 Telstar 24 - 32
12 FC Eindhoven 24 - 32
13 MVV Maastr. 24 - 29
14 Jong AZ 24 - 29
15 TOP Oss 24 - 26
16 VVV-Venlo 24 - 25
17 Jong Ajax 23 - 24
18 Jong PSV 24 - 21
19 Jong Utrecht 23 - 14
20 Vitesse -27 24 - -5