Welkom in de shoutbox, gast
Max
rien1 schreef:
Jeetje, daar heb ik helemaal geen verstand van, Max. Heb wel die Ctrl en de f5 ingedrukt, maar dan is even het beeld zwart en komt hetzelfde terug. De zinnen van de shouters staan bv over de hele lengte van het scherm. Of het is straks weg als er een nieuywe pagina 1 komt. Ik zie nu hetzelfde als zeg maar iemand aaaaaaaaaaaaa over de hele lengte doet. Zoals jij dus nu net
Jeetje, daar heb ik helemaal geen verstand van, Max. Heb wel die Ctrl en de f5 ingedrukt, maar dan is even het beeld zwart en komt hetzelfde terug. De zinnen van de shouters staan bv over de hele lengte van het scherm. Of het is straks weg als er een nieuywe pagina 1 komt. Ik zie nu hetzelfde als zeg maar iemand aaaaaaaaaaaaa over de hele lengte doet. Zoals jij dus nu net
Maar... op elke pagina of alleen nu?
En met broswer bedoel ik: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera
En met broswer bedoel ik: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera
0
|
Woensdag 28 augustus 2013 om 20:55 uur |
Garcia
Hoop toch wel dat wij beter kunstgras krijgen dan dat Excelsior.
Als je de foto`s op adofans ziet dan zie je bij elke stap/rol van de bal, het rubber om je oren vliegen.
Toen ik nog op zulk kunstgras speelde vond ik uren na de wedstrijd nog steeds die korrels op de vreemdste plaatsen!
Als je de foto`s op adofans ziet dan zie je bij elke stap/rol van de bal, het rubber om je oren vliegen.
Toen ik nog op zulk kunstgras speelde vond ik uren na de wedstrijd nog steeds die korrels op de vreemdste plaatsen!
0
|
Dinsdag 27 augustus 2013 om 20:27 uur |
Gast
Johannes schreef:
De Bulgaar is afgetest.
Kongolo is nog niet uit beeld - gewoon even geen nieuws.
De Indonesiër... geen idee. Misschien is hij geschrokken van het faillissement van Sarinah?
Heylen moet gehuurd, dat willen ze liever nie...
De Chinees is net als den Marokkaan van Levante een zgn. buitenkansje die niets hoeft te kosten. Dus waarom dan ook niet.
Lekker weer + vrij + dorst = proost!
De Bulgaar is afgetest.
Kongolo is nog niet uit beeld - gewoon even geen nieuws.
De Indonesiër... geen idee. Misschien is hij geschrokken van het faillissement van Sarinah?
Heylen moet gehuurd, dat willen ze liever nie...
De Chinees is net als den Marokkaan van Levante een zgn. buitenkansje die niets hoeft te kosten. Dus waarom dan ook niet.
Lekker weer + vrij + dorst = proost!
Aha, nou ok, gaat hard die namen vlak voor het einde transferperiode. Ach, maak ook verder niet uit waar zo`n speler vandaan komt natuurlijk, elke aanwinst, wat ook nog een buitenkansje is, is meer dan welkom natuurlijk.
Proost, alvast op de 0-2 overwinning in Almelo!
Proost, alvast op de 0-2 overwinning in Almelo!
0
|
Dinsdag 27 augustus 2013 om 14:46 uur |
Mike
Bert schreef:
Weer een middenvelder terwijl je een linksback en een CV nodig hebt.
Ik snap er geen zak meer van.
Weer een middenvelder terwijl je een linksback en een CV nodig hebt.
Ik snap er geen zak meer van.
Ik heb het idee dat men op zoek is naar een goudhaantje. Talentvolle speler uit het buitenland voor weinig halen in de hoop hem over 2 of 3 jaar voor veel te kunnen verkopen. (Gehrt, Tira, Akrirout)
Want wees eerlijk, er zijn maar zeer weinig Nederlandse spelers die voor een groot bedrag naar het buitenalnd verkassen maar Heerenveen en Groningen hebben de laatste jaren elke 2e rangs speler (uit Denemarken, Noorwegen, Uruguay) voor een hoop geld kunnen verkopen terwijl wij ze amper gekend hebben.
Handelshuis ADO.....
Want wees eerlijk, er zijn maar zeer weinig Nederlandse spelers die voor een groot bedrag naar het buitenalnd verkassen maar Heerenveen en Groningen hebben de laatste jaren elke 2e rangs speler (uit Denemarken, Noorwegen, Uruguay) voor een hoop geld kunnen verkopen terwijl wij ze amper gekend hebben.
Handelshuis ADO.....
0
|
Dinsdag 27 augustus 2013 om 11:27 uur |
Haguecityfirm
D.H.zuid-west schreef:
Toch maar even reageren op deze shout.
Wegblijven om kunstgras?? Wat een kulreden is dat zeg, en als je het echt zo erg vindt dan moeten die supporters een (ludieke) actie bedenken maar schijnbaar valt deze beslissing dus wel mee. Voor de goede orde, ik ben van de oude stempel en vind dat voetbal op echt gras gespeeld moet worden maar om daar nu mijn scc voor op te zeggen.... nee. Ik heb door de jaren heen veel betere redenen gezien (denk aan de rellen en de degradaties) om weg te blijven maar bleef toen ook achter de club staan.
Die vriendschapsbanden daar heb je wel een heel goed punt, ieder jaar (afwisselend uit/thuis) een wedstrijd tegen legia zouden de supporters zeker waarderen en wellicht kan de club op zakelijk gebied hier ook nog voordeel uit kunnen halen (denk aan bv een samenwerkingsverband).
Op commercieel gebied blijft het lastig want in een crisis sponsors vinden is al moeilijk, laat staan als je Den Haag heet. Goede prestaties op het veld zouden de marketingmensen een stuk verder helpen. Goede prestaties op het veld = meer media aandacht = meer interesse van potentiele sponsors (en toekomstige supporters). Discusieren over het oude stadion vs het nieuwe stadion is niet meer nodig want je zit er al..... Ik zie liever een discussie over het huidige team / trainersduo en hoe dit weer op de rails te krijgen.
HCF moet gewoon doen wat ze doen, iedereen heeft het recht op zijn / haar mening en als je deze niet wilt horen dan lees je de site toch gewoon niet. Persoonlijk las ik wel de ingezonden stukken en de door HCF geschreven stukken maar de reacties sla ik over want anders moet ik alsnog aan de antidepressiva.
Toch maar even reageren op deze shout.
Wegblijven om kunstgras?? Wat een kulreden is dat zeg, en als je het echt zo erg vindt dan moeten die supporters een (ludieke) actie bedenken maar schijnbaar valt deze beslissing dus wel mee. Voor de goede orde, ik ben van de oude stempel en vind dat voetbal op echt gras gespeeld moet worden maar om daar nu mijn scc voor op te zeggen.... nee. Ik heb door de jaren heen veel betere redenen gezien (denk aan de rellen en de degradaties) om weg te blijven maar bleef toen ook achter de club staan.
Die vriendschapsbanden daar heb je wel een heel goed punt, ieder jaar (afwisselend uit/thuis) een wedstrijd tegen legia zouden de supporters zeker waarderen en wellicht kan de club op zakelijk gebied hier ook nog voordeel uit kunnen halen (denk aan bv een samenwerkingsverband).
Op commercieel gebied blijft het lastig want in een crisis sponsors vinden is al moeilijk, laat staan als je Den Haag heet. Goede prestaties op het veld zouden de marketingmensen een stuk verder helpen. Goede prestaties op het veld = meer media aandacht = meer interesse van potentiele sponsors (en toekomstige supporters). Discusieren over het oude stadion vs het nieuwe stadion is niet meer nodig want je zit er al..... Ik zie liever een discussie over het huidige team / trainersduo en hoe dit weer op de rails te krijgen.
HCF moet gewoon doen wat ze doen, iedereen heeft het recht op zijn / haar mening en als je deze niet wilt horen dan lees je de site toch gewoon niet. Persoonlijk las ik wel de ingezonden stukken en de door HCF geschreven stukken maar de reacties sla ik over want anders moet ik alsnog aan de antidepressiva.
Elke voetballer,trainer,voetballiefhebber klaagt over kunstgras,en wat doet de club ?
Mag je eigenlijk wel evt. Europees spelen op kunstgras of moet de club dan uitwijken naar elders ?
Mag je eigenlijk wel evt. Europees spelen op kunstgras of moet de club dan uitwijken naar elders ?
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 19:43 uur |
BLEISWIJK-1
070 schreef:
ik geloof het graag, maar net zo graag geloof ik dat er uitzonderingen zijn die dit soort op het verleden gebaseerde onderzoeken bevestigen. En ik blijf erbij dat ik desnoods liever kijk naar een elftal dat gemotiveerd kan worden door zijn trainer en desondanks verliest. Ik zou Steijn nog een wedstrijdje of vier, vijf de tijd willen geven, kijken of zijn `bepaalde idee over voetbal`, waar hij altijd zo hoog van opgeeft, maar waar ik hem in twee jaar niet op heb kunnen betrappen, alsnog tot uiting komt.
ik geloof het graag, maar net zo graag geloof ik dat er uitzonderingen zijn die dit soort op het verleden gebaseerde onderzoeken bevestigen. En ik blijf erbij dat ik desnoods liever kijk naar een elftal dat gemotiveerd kan worden door zijn trainer en desondanks verliest. Ik zou Steijn nog een wedstrijdje of vier, vijf de tijd willen geven, kijken of zijn `bepaalde idee over voetbal`, waar hij altijd zo hoog van opgeeft, maar waar ik hem in twee jaar niet op heb kunnen betrappen, alsnog tot uiting komt.
Volgende week sluit de transfermarkt. Is de selectie compleet en kan je het ideale team gaan vormen.
Dan is 4 wedstrijden wel erg weinig. Ik vind de winterstop een eerlijk moment om te kijken of Steyn er voetbal ingekregen heeft. Of we moeten vanaf nu elke wedstrijd op de broek krijgen.
Ik ben trouwens van mening dat als je Steyn ontslaat, Fraser ook ontslag moet nemen.
Dan is 4 wedstrijden wel erg weinig. Ik vind de winterstop een eerlijk moment om te kijken of Steyn er voetbal ingekregen heeft. Of we moeten vanaf nu elke wedstrijd op de broek krijgen.
Ik ben trouwens van mening dat als je Steyn ontslaat, Fraser ook ontslag moet nemen.
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 14:02 uur |
Johannes
<FCDH> schreef:
Met alle respect maar met steijn en fraser haalt ado geen hoger niveau dan nu? Het zijn gewone trainers en zullen dat altijd blijven.ik ben altijd voorstander van een bekende naam als trainer uit het verleden waar spelers gelijk ontzag voor hebben? Ik geef ff een voorbeeld Zwolle twijfelt niet en haalt gelijk Ron Jans` binnen dat mis ik nou bij het huidige ado
Haal beenhakker binnen als td en haal advocaat binnen als trainer die gister maar weer aangaf best weer voor een club te willen staan.ik had het wel geweten als ik voor advocaat stond ik had gezegd dick doe je laaste kunstje bij jou ado waar alles mee begonnen is en de cirkel is rond.je kan mij niet wijsmaken dat die woorden hem niks doen:-)
Met alle respect maar met steijn en fraser haalt ado geen hoger niveau dan nu? Het zijn gewone trainers en zullen dat altijd blijven.ik ben altijd voorstander van een bekende naam als trainer uit het verleden waar spelers gelijk ontzag voor hebben? Ik geef ff een voorbeeld Zwolle twijfelt niet en haalt gelijk Ron Jans` binnen dat mis ik nou bij het huidige ado
Haal beenhakker binnen als td en haal advocaat binnen als trainer die gister maar weer aangaf best weer voor een club te willen staan.ik had het wel geweten als ik voor advocaat stond ik had gezegd dick doe je laaste kunstje bij jou ado waar alles mee begonnen is en de cirkel is rond.je kan mij niet wijsmaken dat die woorden hem niks doen:-)
Beenhakker is zo onderhand 80, Advocaat is een trainer die bij zijn aatste clubs alleen maar riep: KOPEN KOPEN KOPEN, en als dat niet gebeurde, dan was hij ontevreden. Het zijn mooie namen uit het verleden, net als Van Hanegem, De Mos en noem verder al die oude mannen maar op. Dat is geen realistisch plan, oftewel: het KAN NIET.
Een TD kost ook weer een bak centen, zeker zo`n bejaarde waar jij nu om roept. We hebben namelijk geld nodig dan voor het ontslag van Steijn en het aantrekken van zo`n gedateerde miljonair. Prima hoor, maar zullen we dan Holla of Van Duinen verkopen?
De oplossing ligt NIET in het vervangen van Steijn en zeker niet in het aantrekken van een grote naam uit de jaren 70, 80 en 90.
Misschien wel als er een goede adviseur voor Steijn beschikbaar is. Stel je voor dat hij elke week even kan overleggen met een rot in het vak (die op de achtergrond blijft), wie weet scheelt dat.
Een TD kost ook weer een bak centen, zeker zo`n bejaarde waar jij nu om roept. We hebben namelijk geld nodig dan voor het ontslag van Steijn en het aantrekken van zo`n gedateerde miljonair. Prima hoor, maar zullen we dan Holla of Van Duinen verkopen?
De oplossing ligt NIET in het vervangen van Steijn en zeker niet in het aantrekken van een grote naam uit de jaren 70, 80 en 90.
Misschien wel als er een goede adviseur voor Steijn beschikbaar is. Stel je voor dat hij elke week even kan overleggen met een rot in het vak (die op de achtergrond blijft), wie weet scheelt dat.
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 12:40 uur |
Advertentie
gillah
charder schreef:
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
Dit lijkt mij een prima antwoord van de club. Lijkt me ook een moeilijke opgave, elke thuiswedstrijd circa 10.000 kaarten voor de losse verkoop hebben.
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 11:17 uur |
charder
Ter informatie over de kortingsacties het antwoord van ado
Allereerst bedankt voor uw mail. Wij zijn blij te zien dat u met uw vraag naar ons toekomt. Wij waarderen iedere supporter die wil meedenken om de club verder te helpen en zien zeker in dat onze trouwe Seizoen Club Cardhouders enorm belangrijk zijn inzake de continuïteit van de club. In alle acties die de club bedenkt nemen wij de loyaliteit van de Seizoen Club Cardhouder dan ook zwaar mee in onze overwegingen en zullen wij er als club op toe zien dat u als Seizoen Club Cardhouder over het gehele seizoen altijd het voordeligst en beste uit bent.
Met een actie op Vakantieveilingen/Ticketveiling snappen wij dat u als Seizoen Club Cardhouder in eerste instantie niet erg blij bent. Het kan kloppen dat u een veiling voor weinig geld eruit hebt zien gaan. De gemiddelde opbrengst van twee kaarten ligt echter wel hoger. De ene keer wordt er iets meer betaald en de andere keer minder. Tegen PSV was deze opbrengst voor twee kaarten bijvoorbeeld gemiddeld €28,- (de consument betaald daar bovenop ook nog eens €5,- administratiekosten aan de veilinginstantie). Tegen Roda JC lag de inderdaad wel lager en dit nemen wij mee in de evaluatie met deze instanties. De acties die wij uitzetten worden hooguit voor een beperkt aantal wedstrijden per jaar uitgezet via massa mediale kanalen (vakantieveilingen, ticketveiling, Groupon, of kortingen die voor iedereen geldig zijn en breed worden gecommuniceerd). Dit doen wij bij wedstrijden die anders heel moeilijk verkopen door bijvoorbeeld de vakantieperiode, zoals bij PSV en Roda JC. De komende wedstrijden zult u dan ook zeker geen wedstrijden meer bij dit soort kortingssites voorbij zien komen, omdat wij goed kijken naar het voordeel voor onze Seizoen Club Cardhouders over het gehele seizoen.
Voor andere wedstrijden zetten wij weleens gerichte acties weg. Wel moet u dan bijvoorbeeld werken bij een bepaald bedrijf, uw boodschappen doen bij een bepaalde winkel, een abonnement hebben op een bepaald tijdschrift, wonen in een bepaald gebied of bijvoorbeeld lid zijn van de ADO Kids enzovoort. Door deze gerichte wijze van acties kunt u nooit elke wedstrijd tegen een actie/korting aanlopen. Ook zijn acties vaak gericht op bepaalde vakken waar u wellicht helemaal niet wilt zitten.
Op dit moment hebben wij in de losse verkoop zeer veel kaarten per wedstrijd te verkopen. Als organisatie proberen wij het stadion goed vol te krijgen om ook voor u de juiste sfeer te verzorgen waar u recht op heeft. Alleen met een gevuld stadion zorgen we ervoor dat de club in de gehele regio Haaglanden gaat leven en dat mensen net zo enthousiast raken over ADO Den Haag als dat u bent. Uiteindelijk is het namelijk ons doel om veel meer supporters zoals u te binden. Bij de eerste thuiswedstrijd hebben wij via acties veel ‘nieuwe’ supporters (bijna 86% was nog niet bekend in onze systemen) in het stadion gehad en de gegevens van deze mensen hebben we goed en nauwkeurig opgeslagen. Uit het vervolgtraject kunnen wij u mededelen dat wij alweer een aantal mensen uit deze groep hebben overgehaald om, net als u, een Seizoen Club Card te nemen! Al met al was deze actie erg geslaagd voor de club en heeft het op alle gebieden een omzetverhoging opgeleverd. Wij hopen dat u daar als trouwe supporter ook blij mee bent.
Ons doel is om ervoor te zorgen dat wij in de toekomst zoveel Seizoen Club Cardhouders aan ons binden dat we geen acties meer nodig hebben. Het is wel zo dat wij dan eerst mensen moeten enthousiasmeren voor ADO Den Haag en de wedstrijden en de beleving daaromheen moeten laten ervaren. Ook levert het de club uiteindelijk financiële voordelen op en kunnen wij op een goede manier doorgroeien. Wij hopen daarbij op uw begrip. Wij snappen dat een Seizoen Club Cardhouder niet blij wordt als er iemand anders bij een wedstrijd met evenveel of soms nog wel meer korting naar binnen kan. Maar wedstrijden in een half leeg stadion zitten is ook een goede reden om op te zeggen.
Naast de flinke korting per wedstrijd krijgt u nog een aantal andere voordelen t.o.v. andere supporters. Zo is er een korting van 5% in onze Fanshop, een gratis lidmaatschap van de supportersvereniging inclusief 4x per jaar verzending van het Fanzine en 10% korting op het kopen van extra kaarten via E-ticketing.
Toch kijken wij zeer scherp naar andere loyaliteitsacties voor onze Seizoen Club Cardhouders. Zo bieden wij voor wedstrijden buiten de competitie om (play-offs, vriendschappelijke wedstrijden en Beker wedstrijden) vaak flinke kortingen speciaal voor onze SCC-houders en bekijken we ook de mogelijkheden om ze in de toekomst weer eens gratis toegang te bieden bij een vriendschappelijke wedstrijd of een thuiswedstrijd in de KNVB beker. Op die manier een loyale klant belonen is natuurlijk nooit verkeerd, maar het moet wel binnen de begroting van de club passen. Het belonen van loyaliteit is zeker iets waar binnen de organisatie over gesproken wordt.
Graag benadrukken wij nogmaals dat de aanschaf van een Seizoen Club Card over een heel seizoen altijd voordeliger is dan het kopen van losse kaarten of actie kaarten. Daar zien wij als organisatie heel erg goed op toe, want u bent als Seizoen Club Cardhouder namelijk een erg belangrijke schakel.
Wij hopen dat wij u iets meer duidelijkheid hebben verschaft over ons beleid m.b.t. acties op losse kaartverkoop en hopen dat u samen met ons wilt werken aan een volgepakt stadion dat elke week volledig is uitverkocht!
Nogmaals bedankt dat u met uw vraag naar ons toekomt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Jasper Saeijs
Marketing Coördinator
0
|
Maandag 26 augustus 2013 om 10:39 uur |
<FCDH>
Nu online
Jk23, Raoul88, Bleek, pajam, AussieAdo, Don Leo, TheMariner, Joost70, Dannyy, GS, FC Den Haag!, frans swa en 355 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 24 | - | 49 |
2 | Excelsior | 24 | - | 45 |
3 | Den Bosch + | 24 | - | 42 |
4 | FC Dordrecht | 24 | - | 41 |
5 | SC Cambuur | 24 | - | 41 |
6 | ADO Den Haag | 24 | - | 40 |
7 | Graafschap | 24 | - | 37 |
8 | Roda JC | 24 | - | 36 |
9 | FC Emmen | 23 | - | 35 |
10 | Helmond Sp. | 23 | - | 35 |
11 | Telstar | 24 | - | 32 |
12 | FC Eindhoven | 24 | - | 32 |
13 | MVV Maastr. | 24 | - | 29 |
14 | Jong AZ | 24 | - | 29 |
15 | TOP Oss | 24 | - | 26 |
16 | VVV-Venlo | 24 | - | 25 |
17 | Jong Ajax | 23 | - | 24 |
18 | Jong PSV | 24 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 23 | - | 14 |
20 | Vitesse -27 | 24 | - | -5 |