Welkom in de shoutbox, gast
Tag: afdeling
grijze gek
Kees schreef:
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4620412/ado-verkoopt-na-zoveelste-voorval-voorlopig-alleen-nog-buscombi-kaarten
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4620412/ado-verkoopt-na-zoveelste-voorval-voorlopig-alleen-nog-buscombi-kaarten
Ach zit nog steeds vanaf 3 mei te wachten op mijn CC die ik kwijt was, nieuwe aanvraag gedaan, afdeling Ticketing reageert niet meer op mijn mails.
Maar zo te lezen heb je momenteel toch geen reet aan je CC
AMATEURCLUB
Maar zo te lezen heb je momenteel toch geen reet aan je CC
AMATEURCLUB
0
|
Dinsdag 6 september 2022 om 08:06 uur |
JB
Haagse Haas schreef:
Wat een Calimero verhaal zeg.
Het feit dat Ajax de meeste aandacht krijgt is in de media omdat Ajax de grootste club van Nederland is en dus de meeste kliks/views oplevert, niemand buiten Den Haag is geïnteresseerd in diepte verhalen over de fc.
Geld niet alleen voor FCDH maar voor alle kleine clubs (en ja Den Haag is een hele kleine club), je kan het niet leuk vinden maar Ajax levert de bladen geld op, Den Haag niet, marketing 101!
Wat een Calimero verhaal zeg.
Het feit dat Ajax de meeste aandacht krijgt is in de media omdat Ajax de grootste club van Nederland is en dus de meeste kliks/views oplevert, niemand buiten Den Haag is geïnteresseerd in diepte verhalen over de fc.
Geld niet alleen voor FCDH maar voor alle kleine clubs (en ja Den Haag is een hele kleine club), je kan het niet leuk vinden maar Ajax levert de bladen geld op, Den Haag niet, marketing 101!
Kennelijk vindt de marketing-afdeling van alle 3 de genoemde media het voortdurend onrust stoken bij ADO met hele en halve leugens interessant genoeg dat er telkens weer een plekje in hun blaadje, site of programma voor vrijgemaakt wordt.
Voor het meest recente VI-Pro artikel doet de redactie heus zijn best om de schijn te wekken dat er diepgravende onderzoeksjournalistiek aan te pas is gekomen, terwijl ze in werkelijkheid niet dieper gaan dan driekwart zandkorrel.
Voor het meest recente VI-Pro artikel doet de redactie heus zijn best om de schijn te wekken dat er diepgravende onderzoeksjournalistiek aan te pas is gekomen, terwijl ze in werkelijkheid niet dieper gaan dan driekwart zandkorrel.
0
|
Vrijdag 2 september 2022 om 16:51 uur |
ypenburg070
Reactie op het ontbreken van foto op SCC:
Bedankt voor je email.
Vanaf dit seizoen wordt de foto inderdaad niet meer op de seizoenkaart geprint. Het volstaat voor het bezoeken van uitwedstrijden wanneer jouw foto in ons beveiligde systeem bekend is.
Twijfel je of jouw foto nog up to date is, of dat je uberhaupt een foto in ons systeem hebt staan? Schroom dan niet om een mail te sturen naar ticketing@adodenhaag.nl.
Heb je in het verleden uitwedstrijden bezocht en kun je nu kaarten bestellen voor de uitwedstrijden dan hoef je verder uiteraard geen actie te ondernemen.
Mocht het onverhoopt toch niet lukken om uitkaarten te bestellen dan kan dit te maken hebben met het ontbreken van een foto. We nodigen je dan graag uit om langs te komen in onze fanstore voor het maken van een nieuwe foto.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Ticketing
N.B. De toegangscontrole bij het bezoeken van uitwedstrijden zal altijd in combinatie zijn met het checken van een geldig ID-bewijs
Bedankt voor je email.
Vanaf dit seizoen wordt de foto inderdaad niet meer op de seizoenkaart geprint. Het volstaat voor het bezoeken van uitwedstrijden wanneer jouw foto in ons beveiligde systeem bekend is.
Twijfel je of jouw foto nog up to date is, of dat je uberhaupt een foto in ons systeem hebt staan? Schroom dan niet om een mail te sturen naar ticketing@adodenhaag.nl.
Heb je in het verleden uitwedstrijden bezocht en kun je nu kaarten bestellen voor de uitwedstrijden dan hoef je verder uiteraard geen actie te ondernemen.
Mocht het onverhoopt toch niet lukken om uitkaarten te bestellen dan kan dit te maken hebben met het ontbreken van een foto. We nodigen je dan graag uit om langs te komen in onze fanstore voor het maken van een nieuwe foto.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Ticketing
N.B. De toegangscontrole bij het bezoeken van uitwedstrijden zal altijd in combinatie zijn met het checken van een geldig ID-bewijs
0
|
Vrijdag 5 augustus 2022 om 09:56 uur |
DHFC070
Sluit me erbij aan mooiste thuisshirt sinds jaren en ook het uitshirt mag er wezen. Gewoon de banen terug en echt donkergroen staat zeer goed. Loop zelf nooit in shirts van de club maar kan me voorstellen dat veel mensen ze dit jaar gaan kopen. Nog een combideal als je beide shirts koopt? Gratis shirt bij nieuwe seizoenkaart (niet verlengd) of iets dergelijks? Commerciële afdeling? Dit soort deals ze je ieder jaar bij veel andere clubs.
0
|
Vrijdag 8 juli 2022 om 12:56 uur |
Tommy
schreef:
We hebben een nieuw bestuur en zijn klaar voor het nieuwe seizoen!!
https://rozeregahs.nl/
Wordt donateur!!
https://rozeregahs.nl/word-donateur/
Samen voor en naar ADO Den Haag!!
We hebben een nieuw bestuur en zijn klaar voor het nieuwe seizoen!!
https://rozeregahs.nl/
Wordt donateur!!
https://rozeregahs.nl/word-donateur/
Samen voor en naar ADO Den Haag!!
Donateur??? Jullie zijn toch gewoon de homo afdeleling van de club of de lhbto afdeling. Waar hebben jullie donateurs voor nodig? Spelen jullie ook wedstrijden?
0
|
Donderdag 30 juni 2022 om 19:52 uur |
Filosoof
Lellow schreef:
Onze club krijgt het altijd voor elkaar om bij de start van de zomervakantie, je weet wel waarbij veel mensen voornamelijk kinderen in tenues lopen ,nooit te kunnen leveren .
Andere club met paar van die sterren erop heeft wel kunnen leveren , zag ik bij mijn lokale amateurclub.
31 juli open dag , half DH op vakantie en nog maar 3 weken zomervakantie.
Gemiste kans mensen op de club,alweer !
Onze club krijgt het altijd voor elkaar om bij de start van de zomervakantie, je weet wel waarbij veel mensen voornamelijk kinderen in tenues lopen ,nooit te kunnen leveren .
Andere club met paar van die sterren erop heeft wel kunnen leveren , zag ik bij mijn lokale amateurclub.
31 juli open dag , half DH op vakantie en nog maar 3 weken zomervakantie.
Gemiste kans mensen op de club,alweer !
Ben het zeer met je eens. Verbaas me daar ook telkens weer over. De andere kant van de medaille, realistisch: we zijn maar een klein clubje. En dan heb je over het algemeen niet al teveel in de commerciële melk te brokkelen. Ik, jij, wij, we zien het graag allemaal anders. Maar de praktijk is weerbarstiger. Met een lege portemonnee valt er niet serieus te winkelen.
Je ziet het trouwens niet alleen op de commerciële afdeling. Hoeveel moeite hebben we niet ieder seizoen weer om op tijd - ruim voor de start van de competitie en liefst voor de eerste training - een complete selectie op de been te brengen?
Ach ja.
Je ziet het trouwens niet alleen op de commerciële afdeling. Hoeveel moeite hebben we niet ieder seizoen weer om op tijd - ruim voor de start van de competitie en liefst voor de eerste training - een complete selectie op de been te brengen?
Ach ja.
0
|
Maandag 27 juni 2022 om 16:44 uur |
Advertentie
rd..
GroenGeelHart070 schreef:
En dat is dus de denkfout. Waar ze tig miljoenen in een andere club moeten investeren kan dat hier voor een kleiner bedrag. Dat kleinere bedrag heeft dagelijks exposure op een zeer druk verkeersplein en de naam is verweven bij het benoemen van het stadion. Wat dacht je, als bijvoorbeeld de Leeuwinnen een interland in Den Haag spelen of wanneer de club benoemt wordt in bijv. computerspellen. Die exposure wordt nog groter na promotie.
Den Haag blijft daarnaast een belangrijke stad met Internationale betrekkingen.
Maar hé, hier is toch een commerciële afdeling voor om dit aantrekkelijk aan de man te brengen?!!
En dat is dus de denkfout. Waar ze tig miljoenen in een andere club moeten investeren kan dat hier voor een kleiner bedrag. Dat kleinere bedrag heeft dagelijks exposure op een zeer druk verkeersplein en de naam is verweven bij het benoemen van het stadion. Wat dacht je, als bijvoorbeeld de Leeuwinnen een interland in Den Haag spelen of wanneer de club benoemt wordt in bijv. computerspellen. Die exposure wordt nog groter na promotie.
Den Haag blijft daarnaast een belangrijke stad met Internationale betrekkingen.
Maar hé, hier is toch een commerciële afdeling voor om dit aantrekkelijk aan de man te brengen?!!
Ik denk dat die exposure echt wel groot is (naar NL begrippen) op het moment dat je gepromoveerd bent en in de ere speelt. Maar in de KKD? Lokaal interessanter en dus ook lagere inkomsten.
Dat de stadionnaam dagelijks goed zichtbaar is, is inderdaad wel redelijk wat waar voor je geld. Maar wat heeft een Amerikaans bedrijf hieraan? Vraag ik me af. Men denkt altijd maar: "Die of die kunnen ons toch wel sponsoren?", zonder zich af te vragen wat zo`n bedrijf er zelf aan heeft.
Internationaal opererende cryptobedrijven zie ik dat overigens misschien nu wel doen (naam aan stadion verbinden). Maar we schijnen de banden met de cryptogod van NL (Woerts) te hebben doorgesneden. Wat er ook van waar is.
Zeker hebben wij een commerciële afdeling! En wat voor een!
Dat de stadionnaam dagelijks goed zichtbaar is, is inderdaad wel redelijk wat waar voor je geld. Maar wat heeft een Amerikaans bedrijf hieraan? Vraag ik me af. Men denkt altijd maar: "Die of die kunnen ons toch wel sponsoren?", zonder zich af te vragen wat zo`n bedrijf er zelf aan heeft.
Internationaal opererende cryptobedrijven zie ik dat overigens misschien nu wel doen (naam aan stadion verbinden). Maar we schijnen de banden met de cryptogod van NL (Woerts) te hebben doorgesneden. Wat er ook van waar is.
Zeker hebben wij een commerciële afdeling! En wat voor een!
0
|
Maandag 13 juni 2022 om 08:16 uur |
GroenGeelHart070
rd.. schreef:
Die hebben toch nauwelijks belang bij sponsor van een kleine NL club met nagenoeg geen exposure (want KKD) te worden? Als je als Amerikaans bedrijf hier gaat sponsoren ben je gewoon geld aan het weggooien, levert niks op.
Die hebben toch nauwelijks belang bij sponsor van een kleine NL club met nagenoeg geen exposure (want KKD) te worden? Als je als Amerikaans bedrijf hier gaat sponsoren ben je gewoon geld aan het weggooien, levert niks op.
En dat is dus de denkfout. Waar ze tig miljoenen in een andere club moeten investeren kan dat hier voor een kleiner bedrag. Dat kleinere bedrag heeft dagelijks exposure op een zeer druk verkeersplein en de naam is verweven bij het benoemen van het stadion. Wat dacht je, als bijvoorbeeld de Leeuwinnen een interland in Den Haag spelen of wanneer de club benoemt wordt in bijv. computerspellen. Die exposure wordt nog groter na promotie.
Den Haag blijft daarnaast een belangrijke stad met Internationale betrekkingen.
Maar hé, hier is toch een commerciële afdeling voor om dit aantrekkelijk aan de man te brengen?!!
Den Haag blijft daarnaast een belangrijke stad met Internationale betrekkingen.
Maar hé, hier is toch een commerciële afdeling voor om dit aantrekkelijk aan de man te brengen?!!
0
|
Maandag 13 juni 2022 om 07:30 uur |
Gast
Erik070 schreef:
Welke reden heb jij gehoord dan?
Welke reden heb jij gehoord dan?
Reintjes onze nietskunner. Woerts (boegbeeld Toto, comm man bij Toto) en Reijntjes liggen overhoop met elkaar. Commerciële afdeling mocht niet meer praten met Toto, opdracht R.. Geloof t of niet. Daar is de boel op geklapt.
0
|
Zondag 12 juni 2022 om 16:18 uur |
Lellow
GroenGeelHart070 schreef:
Misschien levert de deal met Errea iets meer op, maar hoeveel levert het de club inderdaad op met een bekend merk waar de deal minder mee is, maar waar meer mensen in willen lopen. Dan denk ik aan hogere omzet merchandise en uitstraling. Kan een goed punt zijn van je, maar de commerciële medewerkers zullen toch niet achterlijk zijn?
Misschien levert de deal met Errea iets meer op, maar hoeveel levert het de club inderdaad op met een bekend merk waar de deal minder mee is, maar waar meer mensen in willen lopen. Dan denk ik aan hogere omzet merchandise en uitstraling. Kan een goed punt zijn van je, maar de commerciële medewerkers zullen toch niet achterlijk zijn?
Geen idee misschien gebrek aan visie of creativiteit.
Wellicht geen KPI driven afdeling ,geen idee.
Feit is dat ik op LinkedIn de club al jaren volg en al die tijd er nooit een toenadering is geweest of er interesse is in afnemen van business seats of enige vorm van interesse .
Hoe laagdrempelig wil je het hebben .
Waarschijnlijk is er een enorme wachtlijst op de zuid tribune aangezien deze iedere week volledig bezet is.
Iedere vrijdagavond werp ik een blik naar de overkant en zie dat deze voor een kwart gevuld is .
Er vanuit gaande dat daar plek is voor 4000-5000 personen , zou je dus met ruim 60.000 bedrijven in de buurt iedere week een paar duizend afgevaardigden van die bedrijven vrijblijvend kennis kunnen laten maken van een avondje ADO.
Potentie :
“ De acht grootste werkgevers van Den Haag gaan zich inzetten voor betere bereikbaarheid van de stad. De topmensen van Aegon, Nationale Nederlanden, PostNL, Siemens, ANWB, TNO, T-Mobile en Shell tekenen daar vrijdagmiddag een uniek akkoord voor. Samen gaan ze zich hard maken voor een betere internationale bereikbaarheid, betere verbindingen in de regio én de stad en een slimme en duurzame logistiek. `Een stap vooruit voor Den Haag is een stap vooruit voor de BV Nederland “
Al deze bedrijven maken gebruik van de infrastructuur, betaald door de burgers in de stad .
De gemeente ( ze beamen een groengeel hart te hebben) zouden hierin moeten participeren en die bedrijven moeten aansporen iets te betekenen voor de club .
Indien zij niet hun naam willen verbinden aan de club dan ondersteunen ze maar een maatschappelijk project.
Maar ja wat weten wij nou als simpele supporters.
Wellicht geen KPI driven afdeling ,geen idee.
Feit is dat ik op LinkedIn de club al jaren volg en al die tijd er nooit een toenadering is geweest of er interesse is in afnemen van business seats of enige vorm van interesse .
Hoe laagdrempelig wil je het hebben .
Waarschijnlijk is er een enorme wachtlijst op de zuid tribune aangezien deze iedere week volledig bezet is.
Iedere vrijdagavond werp ik een blik naar de overkant en zie dat deze voor een kwart gevuld is .
Er vanuit gaande dat daar plek is voor 4000-5000 personen , zou je dus met ruim 60.000 bedrijven in de buurt iedere week een paar duizend afgevaardigden van die bedrijven vrijblijvend kennis kunnen laten maken van een avondje ADO.
Potentie :
“ De acht grootste werkgevers van Den Haag gaan zich inzetten voor betere bereikbaarheid van de stad. De topmensen van Aegon, Nationale Nederlanden, PostNL, Siemens, ANWB, TNO, T-Mobile en Shell tekenen daar vrijdagmiddag een uniek akkoord voor. Samen gaan ze zich hard maken voor een betere internationale bereikbaarheid, betere verbindingen in de regio én de stad en een slimme en duurzame logistiek. `Een stap vooruit voor Den Haag is een stap vooruit voor de BV Nederland “
Al deze bedrijven maken gebruik van de infrastructuur, betaald door de burgers in de stad .
De gemeente ( ze beamen een groengeel hart te hebben) zouden hierin moeten participeren en die bedrijven moeten aansporen iets te betekenen voor de club .
Indien zij niet hun naam willen verbinden aan de club dan ondersteunen ze maar een maatschappelijk project.
Maar ja wat weten wij nou als simpele supporters.
0
|
Zondag 8 mei 2022 om 20:37 uur |
Nu online
Dang3r, Eeuwig Den Haag, ADOZoetermeer en 105 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 20 | - | 40 |
2 | Excelsior | 20 | - | 39 |
3 | FC Dordrecht | 20 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 20 | - | 30 |
11 | Telstar | 20 | - | 26 |
12 | FC Eindhoven | 20 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 20 | - | 23 |
14 | Jong AZ | 20 | - | 22 |
15 | TOP Oss | 20 | - | 22 |
16 | Jong Ajax | 20 | - | 21 |
17 | Jong PSV | 20 | - | 21 |
18 | VVV-Venlo | 20 | - | 16 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse -27 | 20 | - | -8 |