Welkom in de shoutbox, gast
JB
LeoH schreef:
Rene Stam zou niet mijn voorkeur genieten, doet niet aan +- analyses van keepers ben ik bang, tenzij hij veel geleerd heeft in A`dam.
In de tijd dat hij bij ons keeperstrainer was hadden wij de 2 meter lange Jansen erin staan, maar iedere hoge bal was of gevaarlijk, of een goal omdat hij altijd op de lijn bleef staan.....werd nooit aandacht aan geschonken.....heb ik indertijd ook duidelijk gemaakt aan Rene Stam
Rene Stam zou niet mijn voorkeur genieten, doet niet aan +- analyses van keepers ben ik bang, tenzij hij veel geleerd heeft in A`dam.
In de tijd dat hij bij ons keeperstrainer was hadden wij de 2 meter lange Jansen erin staan, maar iedere hoge bal was of gevaarlijk, of een goal omdat hij altijd op de lijn bleef staan.....werd nooit aandacht aan geschonken.....heb ik indertijd ook duidelijk gemaakt aan Rene Stam
Gezien het feit dat in de afgelopen 60 (!) jaar alleen Stanley Menzo en Kenneth Vermeer uit de eigen opleiding kwamen en alle andere keepers van buitenaf werden gehaald, is dit geen reclame voor die opleiding/opleiders.
Het argument dat ik hier zag dat je niet goed genoeg zou zijn als je niet in vertegenwoordigende elftallen zou spelen is voor keepers onzin.
Daarvoor is de invloed van Frans Hoek in Zeist nog veel te groot.
De KNVB, maar ook bijv. clubs als Ajax en vooral van Gaal, zweren nog steeds bij hem en zijn 40 jaar oude boekje als het om keepen gaat.
Alleen bij Bayern is het hem niet gelukt om zijn stempel op de keepers te drukken en heeft de directie, zeer tegen de zin van Van Gaal en Hoek, in Neuer binnengehaald. En uiteindelijk hierom Van Gaal en Hoek buiten gezet.
Het argument dat ik hier zag dat je niet goed genoeg zou zijn als je niet in vertegenwoordigende elftallen zou spelen is voor keepers onzin.
Daarvoor is de invloed van Frans Hoek in Zeist nog veel te groot.
De KNVB, maar ook bijv. clubs als Ajax en vooral van Gaal, zweren nog steeds bij hem en zijn 40 jaar oude boekje als het om keepen gaat.
Alleen bij Bayern is het hem niet gelukt om zijn stempel op de keepers te drukken en heeft de directie, zeer tegen de zin van Van Gaal en Hoek, in Neuer binnengehaald. En uiteindelijk hierom Van Gaal en Hoek buiten gezet.
0
|
Maandag 25 mei 2020 om 11:52 uur |
Bolskie
Johannes schreef:
Klopt ja. Volgens de regels mag het, maar de controle is onmogelijk. Denk aan de situaties: 1. `Ik zweer jou, hij is mijn broer, zeg wolla!` en 2. `Ja maar wij zijn homo hoor! Kusje agent?`
Moeten die arme boa`s ook steeds het bevolkingsregister in kunnen. Zo krijg je geen terras gecontroleerd of juist bizarre hoeveelheden foute boetes.
Ik zie dus niet hoe ik met mijn vrienden drive-in voetbal kan gaan kijken. Dat is echt geen anderhalve meter tussen de zitplaatsen in mijn auto. Iedereen in z`n uppie in de auto dan?
En voor de boa`s zou ik willen zeggen: had je maar een vak moeten leren.
Klopt ja. Volgens de regels mag het, maar de controle is onmogelijk. Denk aan de situaties: 1. `Ik zweer jou, hij is mijn broer, zeg wolla!` en 2. `Ja maar wij zijn homo hoor! Kusje agent?`
Moeten die arme boa`s ook steeds het bevolkingsregister in kunnen. Zo krijg je geen terras gecontroleerd of juist bizarre hoeveelheden foute boetes.
Ik zie dus niet hoe ik met mijn vrienden drive-in voetbal kan gaan kijken. Dat is echt geen anderhalve meter tussen de zitplaatsen in mijn auto. Iedereen in z`n uppie in de auto dan?
En voor de boa`s zou ik willen zeggen: had je maar een vak moeten leren.
Ja is indd optie alleen in de auto, maar dan moet je een aardige parkeerplaats hebben we wat dit mogelijk word gemaakt anders is het zo vol. Andere optie zou zijn een plastic scherm tussen de personen dan zou je met z’n 4 erin mogen, maar ja zie jij dat zitten?
Dan zou men nog bezig kunnen zeggen zoals Aad aan gaf in het stadion en dan met buiten de stadions op grote schermen kan kijken op zn parkeer plaats en dan ook gewoon 1,5 mtr uit elkaar zitten/staan maar goed wie gaat dat controleren? Is gewoon lastige situatie. Beste is gewoon dat er zo snel mogelijk een vaccin komt dan zijn we er vanaf van die onzin.
Dan zou men nog bezig kunnen zeggen zoals Aad aan gaf in het stadion en dan met buiten de stadions op grote schermen kan kijken op zn parkeer plaats en dan ook gewoon 1,5 mtr uit elkaar zitten/staan maar goed wie gaat dat controleren? Is gewoon lastige situatie. Beste is gewoon dat er zo snel mogelijk een vaccin komt dan zijn we er vanaf van die onzin.
0
|
Zondag 17 mei 2020 om 14:07 uur |
Aad
schreef:
In de nederlandse taal niet veel zoals jij juist hebt gegoogled Glorix maar in het profvoetbal wel een wereld van verschil. Zoals bijvoorbeeld de tekenbevoegdheid, arbeidsduur mbt eventuele ontslagvergoeding, zeggenschap/beslissingen enzovoorts
In de nederlandse taal niet veel zoals jij juist hebt gegoogled Glorix maar in het profvoetbal wel een wereld van verschil. Zoals bijvoorbeeld de tekenbevoegdheid, arbeidsduur mbt eventuele ontslagvergoeding, zeggenschap/beslissingen enzovoorts
Wat een onzin, teveel onzin om inhoudelijk te reageren.
0
|
Woensdag 13 mei 2020 om 19:23 uur |
Bolskie
pajam schreef:
schiet je uit je slof? Niks nieuws onder de zon, jij hoort graag alleen positieve feedback als het om onze club gaat (ja, polonaise dus). Helaas heb ik een andere mening en ik deel die ook als ik dat wil.
1. Het maakt uit waar ze vandaan komen, als je met enige logica wil filteren of zo`n jongen iets kan toevoegen. Jij denkt dat een 21 jarige bankzitter van een Canadese eerste divisie club een top talent is? Ik niet.
2. Conclusie trekken dat zo`n jongen niet in het 2e of A1 speelt, ik doe het je niet na, maar OK
3. Welke marketing? Omdat een Canadese / Spaanse / Taiwanees 3x voor een voetbaldwerg uitgekomen is in Taiwan? Of omdat Taiwan zo`n voetbalminded madhouse is?
Kijk als je me in de hoek wilt zetten, kom dan met een verhaal dat hout snijdt.
schiet je uit je slof? Niks nieuws onder de zon, jij hoort graag alleen positieve feedback als het om onze club gaat (ja, polonaise dus). Helaas heb ik een andere mening en ik deel die ook als ik dat wil.
1. Het maakt uit waar ze vandaan komen, als je met enige logica wil filteren of zo`n jongen iets kan toevoegen. Jij denkt dat een 21 jarige bankzitter van een Canadese eerste divisie club een top talent is? Ik niet.
2. Conclusie trekken dat zo`n jongen niet in het 2e of A1 speelt, ik doe het je niet na, maar OK
3. Welke marketing? Omdat een Canadese / Spaanse / Taiwanees 3x voor een voetbaldwerg uitgekomen is in Taiwan? Of omdat Taiwan zo`n voetbalminded madhouse is?
Kijk als je me in de hoek wilt zetten, kom dan met een verhaal dat hout snijdt.
Ben je ongesteld?
Als er 1 iemand uit zijn slof schiet ben jij het wel. Ik reageer gewoon normaal het is hoe je het zelf interpreteert. En hoef jou niet in de hoek te zetten, je moet je eigen niet belangrijker maken dan ben je bent.
Jij beweert dat je in de polonaise moet lopen maar dat slaat nergens op, dat hoor je toch niemand zeggen. snap gewoon niet dat men hier zich druk om kan maken, er word nu meer jeugd vastgelegd dan wanneer dan ook. Die jongen die nu is gehaald wat kost dat nou? Relatief weinig daar kan je toch niet op verliezen en dat men niet ken of in een zwakke competitie speelt zegt toch niet op voorbaat dat het niets kan zijn. Als Jol het technische beleid gaat uitvoeren neem ik aan dat ook hij hem heeft bekeken en neem aan dat hij wel kan zien of iets van toegevoegde waarde kan zijn of juist niet. Het geld staat niet aan de lippen dus zullen daar toch wel goede redenen voor hebben. Maar goed misschien is het handig als ADO gewoon een poll zet hier en dan aan de hand van de meningen hier iets beslissen want volgens mij maak het niet uit wat de club doet het is nooit goed.
Overigens is het ook onzin dat ik alleen positieve feedback wil horen maar in deze zie ik zoals ik net al zei het probleem niet
Als er 1 iemand uit zijn slof schiet ben jij het wel. Ik reageer gewoon normaal het is hoe je het zelf interpreteert. En hoef jou niet in de hoek te zetten, je moet je eigen niet belangrijker maken dan ben je bent.
Jij beweert dat je in de polonaise moet lopen maar dat slaat nergens op, dat hoor je toch niemand zeggen. snap gewoon niet dat men hier zich druk om kan maken, er word nu meer jeugd vastgelegd dan wanneer dan ook. Die jongen die nu is gehaald wat kost dat nou? Relatief weinig daar kan je toch niet op verliezen en dat men niet ken of in een zwakke competitie speelt zegt toch niet op voorbaat dat het niets kan zijn. Als Jol het technische beleid gaat uitvoeren neem ik aan dat ook hij hem heeft bekeken en neem aan dat hij wel kan zien of iets van toegevoegde waarde kan zijn of juist niet. Het geld staat niet aan de lippen dus zullen daar toch wel goede redenen voor hebben. Maar goed misschien is het handig als ADO gewoon een poll zet hier en dan aan de hand van de meningen hier iets beslissen want volgens mij maak het niet uit wat de club doet het is nooit goed.
Overigens is het ook onzin dat ik alleen positieve feedback wil horen maar in deze zie ik zoals ik net al zei het probleem niet
0
|
Dinsdag 12 mei 2020 om 20:46 uur |
Dennis72
Advertentie
pajam
LeoH schreef:
Ik hoor heel veel tegenstand met de (eventuele) terugkomst van Steijn, omdat hij bij ADO niet uitblonk met aanvallend voetbal etc etc
Allemaal waar hoor, maar waar zijn de mensen die normaliter roepen dat een trainer net zo goed, of net zo slecht is als het spelersmateriaal???
Volgens mij was het niet Steijn die de spelersgroep (een geknakte, want van den Brom ging geheel tegen de verwachting van velen weg) uit had gekozen, maar te maken kreeg met een erfenis.
Een Verhoek, een Bulykin, Kubik om maar een paar te noemen gingen ook wel, later volgden Immers, Toornstra, Leeuwin, Amni etc.
Kijk, als Steijn nu samen met Jol wel de juiste spelersgroep om de gevestigde orde heen, dan pas kun je zien of Steijn is gegroeid als trainer, of stil is blijven staan.
1 ding kun je wel van Steijn zeggen: de man praat nooit onzin.
Hij heeft het gewoon wel goed gedaan bij VVV en heeft zelfs Kum kunnen laten renderen.
Ik hoor heel veel tegenstand met de (eventuele) terugkomst van Steijn, omdat hij bij ADO niet uitblonk met aanvallend voetbal etc etc
Allemaal waar hoor, maar waar zijn de mensen die normaliter roepen dat een trainer net zo goed, of net zo slecht is als het spelersmateriaal???
Volgens mij was het niet Steijn die de spelersgroep (een geknakte, want van den Brom ging geheel tegen de verwachting van velen weg) uit had gekozen, maar te maken kreeg met een erfenis.
Een Verhoek, een Bulykin, Kubik om maar een paar te noemen gingen ook wel, later volgden Immers, Toornstra, Leeuwin, Amni etc.
Kijk, als Steijn nu samen met Jol wel de juiste spelersgroep om de gevestigde orde heen, dan pas kun je zien of Steijn is gegroeid als trainer, of stil is blijven staan.
1 ding kun je wel van Steijn zeggen: de man praat nooit onzin.
Hij heeft het gewoon wel goed gedaan bij VVV en heeft zelfs Kum kunnen laten renderen.
Maurice Steijn is 3 seizoenen hoofdtrainer geweest, alledrie de seizoenen met ellende van zijn voorganger? Beetje onzin natuurlijk...
Overigens behoor ik niet tot de groep die zegt dat een trainer net zo goed is als de beschikbare spelersmateriaal. Ik ben overtuigd van de meerwaarde van een trainer t.o.v. zijn spelersgroep ; spelers boven zichzelf laten uitstijgen en verder te laten ontwikkelen / het meeste uit een spelersgroep persen. Beetje zoals v/d Brom bij ons deed zeg maar.
Overigens behoor ik niet tot de groep die zegt dat een trainer net zo goed is als de beschikbare spelersmateriaal. Ik ben overtuigd van de meerwaarde van een trainer t.o.v. zijn spelersgroep ; spelers boven zichzelf laten uitstijgen en verder te laten ontwikkelen / het meeste uit een spelersgroep persen. Beetje zoals v/d Brom bij ons deed zeg maar.
0
|
Maandag 4 mei 2020 om 14:45 uur |
LeoH
Ik hoor heel veel tegenstand met de (eventuele) terugkomst van Steijn, omdat hij bij ADO niet uitblonk met aanvallend voetbal etc etc
Allemaal waar hoor, maar waar zijn de mensen die normaliter roepen dat een trainer net zo goed, of net zo slecht is als het spelersmateriaal???
Volgens mij was het niet Steijn die de spelersgroep (een geknakte, want van den Brom ging geheel tegen de verwachting van velen weg) uit had gekozen, maar te maken kreeg met een erfenis.
Een Verhoek, een Bulykin, Kubik om maar een paar te noemen gingen ook wel, later volgden Immers, Toornstra, Leeuwin, Amni etc.
Kijk, als Steijn nu samen met Jol wel de juiste spelersgroep om de gevestigde orde heen, dan pas kun je zien of Steijn is gegroeid als trainer, of stil is blijven staan.
1 ding kun je wel van Steijn zeggen: de man praat nooit onzin.
Hij heeft het gewoon wel goed gedaan bij VVV en heeft zelfs Kum kunnen laten renderen.
Allemaal waar hoor, maar waar zijn de mensen die normaliter roepen dat een trainer net zo goed, of net zo slecht is als het spelersmateriaal???
Volgens mij was het niet Steijn die de spelersgroep (een geknakte, want van den Brom ging geheel tegen de verwachting van velen weg) uit had gekozen, maar te maken kreeg met een erfenis.
Een Verhoek, een Bulykin, Kubik om maar een paar te noemen gingen ook wel, later volgden Immers, Toornstra, Leeuwin, Amni etc.
Kijk, als Steijn nu samen met Jol wel de juiste spelersgroep om de gevestigde orde heen, dan pas kun je zien of Steijn is gegroeid als trainer, of stil is blijven staan.
1 ding kun je wel van Steijn zeggen: de man praat nooit onzin.
Hij heeft het gewoon wel goed gedaan bij VVV en heeft zelfs Kum kunnen laten renderen.
0
|
Maandag 4 mei 2020 om 14:39 uur |
Kees
Hoe de KNVB zich een hoop ellende had kunnen besparen
De KNVB vormt opnieuw het mikpunt van hoongelach, woede en onrecht. Rechtszaken zijn aanstaande, terwijl een breed gedragen plan zes weken geleden al door elf clubs werd aangedragen. Maar dat werd direct terzijde geschoven.
Freek Jansen 27-04-20, 22:36 Laatste update: 22:38
Door Freek Jansen
Ook in de voorbije dagen hoorde je her en der het geluid klinken: waarom hebben de topclubs de KNVB niet geholpen? Juist in deze tijd had de dolende leiding van de voetbalbond toch een helpende hand kunnen gebruiken van de leden? Maar Ajax, PSV en Feyenoord zouden te veel met zichzelf bezig zijn. Een aantijging die met het oog op de huidige chaos logisch klinkt, maar toch niet op zijn plaats is.
Sterker nog: zes weken geleden werd er al hulp aangeboden. De topclubs voorzagen dat ‘scenario 3’ in het verschiet lag. Dat was het door de KNVB geschetste plan waarin de competitie niet kon worden uitgespeeld en er dus een goede oplossing moest komen, waarmee zowel sportief als financieel de clubs de helpende hand zou worden geboden.
Kraakheldere oplossing
Zo gaf onder meer Ajax weken terug al een kraakheldere oplossing. Degradatie van ADO en RKC was feitelijk nog niet het geval, maar tegelijk zag iedereen dat Cambuur en De Graafschap zouden promoveren. Met die gedachte in het achterhoofd kwamen ze in Amsterdam met een plan voor het nieuwe seizoen.
In dat plan zou de eredivisie volgend jaar niet uit 18 maar 20 clubs bestaan. In de Keuken Kampioen Divisie spelen normaal 20 elftallen, in de eredivisie 18 clubs. Ajax stelde voor dat voor één keer om te draaien. Waarbij de teams in de eerste divisie zouden worden gecompenseerd voor de vier duels die ze minder zouden spelen. Daartegenover stond dan wel het sportieve perspectief van een grotere kans op promotie. Met een versterkte degradatieregeling zou dan alles, als de coronacrisis voorbij is, na een seizoen weer normaal worden getrokken. Het noodplan zou de schade voor alle clubs beperken.
Het idee van Ajax kon op veel steun rekenen van andere clubs. Dit was dé oplossing en zelfs vanuit de Keuken Kampioen Divisie was er begrip. Terloops lanceerde Ajax ook nog een passende oplossing voor de bekerfinale. Die werd in het plan voorzien als seizoensopening, in plaats van de Johan Cruijff Schaal.
Algemeen directeur Eric Gudde van de KNVB.
Algemeen directeur Eric Gudde van de KNVB. © ANP
Eensgezindheid
Elf eredivisieclubs waren het direct volledig eens en schaarden zich achter het plan. Alleen FC Emmen, Heracles en FC Groningen hadden kanttekeningen, maar gaven aan zich bij het uiteindelijke plan neer te willen leggen. Vier clubs waren neutraal. In tijden waarin er veel verdeeldheid was, leek er eindelijk een vorm van eensgezindheid zichtbaar in het voetballandschap.
Totdat de KNVB op zijn strepen ging staan. Het plan kwam binnen in Zeist, maar de verantwoordelijke mensen gooiden het direct in de onderste lade. Volgens verschillende clubs zou directeur betaald voetbal Eric Gudde hebben geweigerd om überhaupt over het plan na te denken, terwijl ook Mattijs Manders als directeur van de Eredivisie CV niet daadkrachtig handelde. Opvallend: Mark Boele, directeur van de eerste divisie, bepaalde eigenhandig dat ‘zijn clubs’ met dit voorstel niet akkoord zouden gaan. Er is dan ook geen sprake van geweest dat het plan met meer doordeweekse duels grondig is getoetst bij de burgemeesters en lokale overheden.
Het KNVB-sportcentrum in Zeist.
Het KNVB-sportcentrum in Zeist. © BSR/SOCCRATES
De gevolgen zijn nu overal voelbaar. Bijna elke club heeft kritiek op de gang van zaken en het KNVB-besluit van vrijdag om onder meer de clubs niet te laten degraderen en promoveren, levert niet alleen bij de getroffen clubs een sterk gevoel van onrecht op.
De komende weken zullen de rechtszaken losbarsten, met alle bijbehorende ophef, waarbij de KNVB er ongeacht de juridische uitspraak als verliezer uit zal komen. Onder clubs leeft het sterke gevoel dat dit voorkomen had kunnen worden, als Gudde zes weken geleden naar het breed gedragen plan van de clubs had geluisterd. Als er in Zeist een team vol specialisten mee aan de slag was gegaan om dit tot in de details goed uit werken. En veel ingewijden beweren stellig dat de KNVB met het omarmen van dit plan zichzelf een hoop ellende had bespaard. De KNVB wil niet inhoudelijk reageren op het artikel. De voetbalbond houdt het bij de argumenten die het reeds heeft verkondigd waarom het tegen een competitie met 20 clubs is.
Woerts over aannames KNVB
Sportsmarketeer Chris Woerts was één van de eerste die het plan van 20 clubs opperde. Hij kreeg veel bijval en kreeg ook mee dat het plan niet serieus werd genomen door de KNVB. We vragen hem naar de aannames te kijken, die de KNVB afgelopen vrijdag in het document formuleerde over de optie om met 20 clubs te beginnen.
KNVB:
Bij een eredivisie bestaande uit 20 deelnemers staat vast dat een groter aantal wedstrijden midweeks zal moeten worden gespeeld. Het is zeer de vraag of de KNVB met het inplannen van deze extra speelronden zal kunnen voldoen aan de eisen die vanuit gemeenten en politie worden gesteld.
Woerts:
,,Volgens mij hebben ze in Spanje en Engeland ook 52 weken in een jaar. En daar kunnen ze het makkelijk inplannen, met ook nog eens extra Bekertoernooien en dubbele wedstrijden in die Bekertoernooien. Op voorhand met dit argument komen is een zwaktebod. Maak eerst een plan en leg het voor. En waar hebben we het over? Vier rondjes… Nog los van het gegeven dat voetbal zonder publiek nog wel even van toepassing zal zijn. Dat betekent ook geen uitsupporters, dus de hobbels met de gemeenten en politie zijn zo genomen.’’
KNVB:
Een eredivisie met 20 deelnemers betekent dat er geen winterstop kan plaatsvinden. Dit komt de noodzakelijke rust-werkbalans van spelers niet ten goede, te meer gelet op de internationale toernooien (EK en Copa America) die in 2021 zullen worden gespeeld.
Woerts:
,,Complete onzin. In Engeland spelen ze door met Kerst, maar hebben een paar weken later ook twee weken vakantie. Als je nu al weet dat je met 20 clubs start, kan je een prima schema maken, inclusief een rustperiode. Nog los van het gegeven dat je ook kan kijken naar de play-offs aan het einde van het seizoen, zoals die voor de nummers 5 tot en met 8, of met het Bekertoernooi, waar je clubs later kan laten instromen.’’
KNVB:
Een eredivisie bestaande uit 20 deelnemers zal nadelige consequenties hebben voor alle deelnemers in de eredivisie en (zelfs) voor de deelnemers in de eerste divisie. Elke eredivisieclub heeft waarschijnlijk hogere kosten door vier extra wedstrijden (huisvesting, catering, beveiliging, personele inzet, vervoer etc.).
Woerts:
,,Dit is direct al van tafel geveegd. Gewoon onzin. Spelen met 20 clubs maakt compenseren voor gemiste duels in dit seizoen ook mogelijk voor FOX, supporters, sponsors en business clubs. En de clubs uit de Eerste Divisie dienen voor gederfde inkomsten gecompenseerd de worden. Er komen dus ook inkomsten binnen en juist op dit vlak kan de KNVB de helpende hand bieden.’’
0
|
Maandag 27 april 2020 om 22:43 uur |
T3
Hoihoi schreef:
Vroeger me beziggehouden met verenigingsrecht. Vanavond eens in de statuten en reglementen van de @knvb gedoken. Boeiend. Mijn conclusie: als de helft van de clubs plus een de uitkomst van de chaotische besluitvorming van deze week terug wil draaien, dan kan dat @DeGraafschap
Aldus de burgemeester van Doetinchem
Vroeger me beziggehouden met verenigingsrecht. Vanavond eens in de statuten en reglementen van de @knvb gedoken. Boeiend. Mijn conclusie: als de helft van de clubs plus een de uitkomst van de chaotische besluitvorming van deze week terug wil draaien, dan kan dat @DeGraafschap
Aldus de burgemeester van Doetinchem
Onzin. Het was geen stemming en besluitvorming van clubs. Het was een peiling.
0
|
Zondag 26 april 2020 om 08:27 uur |
Fcdh-frans
Langebach2 schreef:
Alle topclubs willen ons erin houden.
Onze vrienden van AZ moeten ons nu maar is helpen. Anders een eis neerleggen dat men ook moet gaan loten voor degradatie/promotie plek 16.
Alle topclubs willen ons erin houden.
Onze vrienden van AZ moeten ons nu maar is helpen. Anders een eis neerleggen dat men ook moet gaan loten voor degradatie/promotie plek 16.
Onzin, in de krant staat dat Ajax, Psv en Feyenoord neutraal zijn. KNVB moet zelf beslissen volgens hun. AZ wil ons erin houden, logisch want ze zijn onze vrienden geworden.
0
|
Vrijdag 24 april 2020 om 09:29 uur |
Nu online
Wahter, opper, Superjantje en 54 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 15 | - | 32 |
2 | Graafschap | 15 | - | 29 |
3 | FC Volendam | 15 | - | 29 |
4 | FC Emmen | 15 | - | 27 |
5 | Helmond Sp. | 15 | - | 27 |
6 | Den Bosch + | 15 | - | 25 |
7 | SC Cambuur | 15 | - | 25 |
8 | FC Dordrecht | 15 | - | 25 |
9 | Roda JC | 15 | - | 23 |
10 | ADO Den Haag | 15 | - | 22 |
11 | Telstar | 16 | - | 22 |
12 | FC Eindhoven | 16 | - | 19 |
13 | Jong AZ | 15 | - | 18 |
14 | TOP Oss | 15 | - | 16 |
15 | MVV Maastr. | 16 | - | 16 |
16 | Jong Ajax | 15 | - | 15 |
17 | Jong PSV | 15 | - | 14 |
18 | VVV-Venlo | 16 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 15 | - | 8 |
20 | Vitesse -6 | 15 | - | 6 |