Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: euro

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 623
Volgende pagina

KKH - kalekophagenees

waarom mottuh we oefenen tegen een club waarvan je weet dat naar afloop je ziekenboeg vol zit met geblesseerden? Ze kunnen amper 1 wedstrijd in een week vol uit er tegen aan gaan en nu in die week 3 wedstrijden!

Waarom mogen we nu wel met ze allen voor 7 euro op de haaglanden zitten? Is 7 euro niet een jupiler league toegangs prijs, nu kan er ineens vrije kaart verkoop plaats vinden en zelfs met legitimatie een kaartje worden gekocht!

Vind het trouwens belachelijk dat terwijl je met de competitie bezig bent een oefen match te houden! Willen ze soms dat we niet voor de zesde periode gaan en nacompetitie spelen.

Jeugd tournooi ging niet door er was geen geld, maar wel dit!

Zijn ze nou achterlijk bij Den Haag of niet!

Latuh we met ze alle een boodschap afgeven en lekker thuisblijven de 26ste........
0
Woensdag 13 februari 2008 om 15:26 uur

keesvld

Situatie ADO Den Haag somber
Groep Braaksma/Jansen dreigt af te haken (12-02-2008)



De investeerdersgroep Lammert Braaksma/Rob Jansen is voornemens af te haken als investeerder indien de Gemeente Den Haag en ADO Den Haag onverkort vasthouden aan de begroting die vandaag (dinsdag) is gepresenteerd.

door Rob Blankenstein

Die begroting is niet alleen aan de groep Braaksma/Jansen voorgelegd, maar ook aan de groep Van der Kallen (ThiemeGrafiMedia Groep). Het voorstel komt er op neer, dat - zoals vorige week al door Sportsignaal Voetbal Magazine is gepubliceerd - er een tweede hypotheek komt op de reeds bestaande lening (die ‘gewoon’ blijf staan) van 6,5 miljoen.

Lammert Braaksma liet desgevraagd weten bijzonder teleurgesteld te zijn in de begroting zoals deze nu gepresenteerd is en noemt het voor de investeerdersgroep Braaksma/Jansen een ‘mission impossible’. ‘Het komt er nu voor ons op neer, dat wij gedwongen worden om dubbel te betalen. Als wij deze hypothecaire kwestie niet uit kunnen onderhandelen en er verder geen alternatieven geboden worden, dan blijft het voor ons een onmogelijk verhaal en haken wij af’, aldus Braaksma.

contact

‘Uiteraard heb ik vandaag (dinsdag) veelvuldig contact gehad’, gaat Braaksma verder, ‘met Kees Punt (fiscalist - red.) die op vakantie is in Zwitserland en Marc Schaling (maakt ook deel uit van de investeerdersgroep en brengt financieel gezien het grootste bedrag in - red.), waarbij Marc - toen hij de begroting onder ogen kreeg - met stomheid geslagen was.’


Lammert Braaksma (links) en Kees Punt

Braaks gaat verder: ‘Overigens zijn de cijfers, die wij nu van de Gemeente en de SSO (Stichting Stadion Ontwikkeling) toegezonden hebben gekregen, veel negatiever dan de cijfers die vermeld stonden in het saneringsrapport dat UNO Bedrijfsadviseurs uit Zuidlaren heeft geschreven. Verder verwacht met van ons, dat wij het probleem van de crediteuren oplossen, maar wij verwachten, dat deze crediteuren inclusief John van Ringelenstein netjes behandeld worden en wij zullen dus in geen enkel geval zelf de crediteuren afhandelen en Hebema (de BV van John van Ringelenstein), omdat wij vinden, dat dat geen zaak voor ons is.’

verbazing

Lammert Braaksma spreekt verder zijn verbazing uit over het feit, dat er al tien dagen geen contact is geweest tussen de verkoper (SSO) en de geïnteresseerde kopers en er dus niet met elkaar gesproken is. Braaksma vervolgt: ‘Het nu gepresenteerde standpunt van de Gemeente is compleet anders dan het verhaal dat wij gepresenteerd hebben en waar wij overigens nooit een reactie op hebben gehad. Het komt er nu, kort gezegd, op neer dat er nieuw geld gebracht moet worden naar oud geld, maar zo werkt dat natuurlijk niet. Op dit moment zou ik niet weten hoe ik moet reageren op deze begroting, anders dan dat het voor ons een onmogelijk verhaal is. Wat mij nu nog het meeste irriteert, is dat de ‘hogere heren’ glazen hebben laten vallen en niet bereid zijn om het op te ruimen, maar wel van ons verwachten, dat wij met stoffer en blik de glasscherven opruimen’.

contact

De groep Braaksma/Jansen is inmiddels ook ‘on speaking terms’ met de groep Van der Kallen. Heeft Braaksma al vernomen wat de reactie van die groep is op deze begroting? Hij: ‘Ik heb inmiddels ook met Marc (van der Kallen - red.) contact gehad, die ik overigens als een zeer reële man en positief persoon heb leren kennen. Hij heeft nog niet definitief zijn standpunt bepaald, maar het zou mij niet verbazen als hij zijn 800.000 euro terug wil hebben.’

Is hij niet bang, dat zij - als zij definitief afhaken - de ‘Zwarte Piet’ toegespeeld krijgen? Braaksma: ‘Nee, dat geloof ik niet.’

somber

Waar staat de club op dit moment? ‘Tenzij er niemand anders op staat die bereid is om tweemaal zoveel te willen betalen’, merkt Lammert Braaksma op, ‘dan zie ik het zeer somber in en technisch gezien is het al zo, dat ADO Den Haag in staat van faillissement verkeert.’

Braaksma twijfelt of er nog een opening is. ‘Zoals ik al zei, is deze constructie voor ons een onmogelijk verhaal. Alleen moet Kees Punt, die in Zwitserland zit op dit moment, ook nog inhoudelijk naar het verhaal kijken, dat er nu ligt. Daarna maken wij onze ‘mind’ definitief op.’
0
Woensdag 13 februari 2008 om 05:59 uur

SJAAK

Financiële huishouding ADO baart zorgen
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 31 januari om 23:37

ADO Den Haag heeft te kampen met een flink miljoenentekort. De Jupiler League-formatie zou, volgens een geheim rapport waar TV West de beschikking over heeft, met zware financiële problemen kampen.

In het rapport, dat in opdracht van ADO Den Haag zou zijn opgesteld, staat dat de Haagse club een schuld van liefst vier miljoen euro heeft openstaan. Daarbij zou er flink moeten worden gesaneerd binnen de organisatie. Van de veertig full-time banen zouden er minstens twaalf moeten verdwijnen.

Ook binnen de spelersselectie zouden er veranderingen plaats moeten vinden. Zo zou de A-kern van 24 naar 21 spelers teruggebracht moeten worden. "Ik wil nergens op reageren, zo lang wij onderhandelen met investeerders die de zaak kunnen oplossen," aldus algemeen directeur John Arzbach. ,"Daar zijn wij nu druk bezig en daar wil ik me volledig op concentreren.``

Overigens zou de club niet financieel gezond zijn mochten de schulden worden weggewerkt. Volgens het rapport zou ADO Den Haag nog zeventien miljoen euro daar bovenop nodig hebben om werkelijk levensvatbaar te worden.
0
Dinsdag 12 februari 2008 om 16:48 uur

Ed

old firm schreef:

Dat is nou juist mijn(thuisblijvers) punt,het huidige bestuur is moedwillig bezig geweest om ADO Den Haag faliet/kapot te laten gaan,en wilden een doorstart maken als fc Haaglanden.(die naam is verleden jaar al vastgelegd)
Dankzij onze grote vriend dh Kessler, werd dit onmogelijk gemaakt.
Ik ben den Haag supporter,en zal nooit gevoel krijgen bij een fc haaglanden ofzo,kan niet eens begrijpen dat je daar aan durft te denken,om een club van 100 jaar oud te laten klappen, om er met een nieuwe club persoonlijk wijzer van te willen worden.Ja zijn echt een ADO DEN HAAGmensen,dit  kliekje onder aanvoering van ringelstein!
En daarom vind ik het gek,dat juist mensen zoals jij,"echte ADO supporters" deze mensen nu gewoon blijven steunen door te komen kijken....
Denk je nou echt dat als er iedere thuiswedstrijd 50.000€ meer binnen komt dat de problemen weg zijn??
Je hebt gelijk.
De meesten denken hier dat de problemen worden opgelost als je de toegangsprijzen en parkeerprijzen verlaagt en er een paar duizend euro extra binnenkomt.
De enige essentiele bronnen van inkomsten zijn die uit tv-rechten en sponsorbijdragen.
En we weten inmiddels dat die tv-inkomsten alleen in de eredivisie behoorlijk zijn (inmiddels ook al weer wat minder) en dat een grote sponsor zijn vingers niet wil branden aan dit kruidvat........
0
Maandag 11 februari 2008 om 21:14 uur

Alleenstaande vandaal

@ Vincenzo
Trouwe supporter van v Ringelenstein en Jansen
Meester van discussie, 10 euro magnaat.

Welterusten. 

0
Zaterdag 9 februari 2008 om 22:51 uur

Ed

Jerzy schreef:

Het werkt over het algemeen wel om mensen te halen als je je prijzen verlaagt. Dat is je investering. Nu vang je tienduizend keer niks, dan kan je beter tienduizend keer een beetje vangen. Het is geen blijvende oplossing, maar als mensen de weg naar het stadion weer hebben gevonden (en ons vlaggenschip blijft presteren) zullen er allicht meer blijven komen.

En die lange zijde moet sowieso open.

In principe klopt dat wel, maar denk je nu écht dat er veel meer mensen komen als de prijzen met 10 euro verlaagt? 
Het kost je (3800 x 10=) 38000 euro (want dat krijg je nu minder binnen) plús oa de prijs voor het inhuren van extra personeel. Dat betekent dus wel dat er ca 4000 man méér moeten komen wil je er ook meer aan overhouden.
En hoe zit het met de seizoenkaartenhouders? Moet je die geld gaan terugbetalen?

Ik ben bang dat we voorlopig nog aan die (veel te) hoge prijzen vastzitten totdat de financien een beetje op orde zijn.

0
Zaterdag 9 februari 2008 om 18:33 uur

marcellino

Drama schreef:

Ga je nou weer beginnen
zet is een andere plaat op joh

kind dat je er bent
nee ik moet de mensen die nu wel geweest zijn gelijk geven.
den haag kan nog steeds faillet gaan en kan elke euro goed gebruiken.

Dit toont nog maar eens aan dat de hagenaar niets met den haag heeft,als er nu ook niemand komt met de rede om den haag te reden ziten deze mensen er alleen maar als je boven aan staat of als je tegen de top drie uit de eredivisie speelt.

en dat vindt ik nep supporters.

ook ik ben tegen het beleid en ook ik ben een paar wedstrijden niet geweest maar je kan toch niet hopeloos toe zien dat je club er dalijk niet meer is.

mensen die dat niet intreceerd moeten zich ook geen supporter meer noemen en kom niet met excuses want die zijn er op dit moment niet 3800 toeschouwers we moeten ons schamen en in andere steden zijn we het lachertje.

0
Zaterdag 9 februari 2008 om 11:06 uur

mj

Kees Punt van‘groep Braaksma’:Kwijtschelden in ruil voor hoofdgebouw, sigaar uit eigen doos
FC Den Haag pakte vrijdag wel een 3-0 winst. Met het oog op de financiële problemen komt er nog steeds ‘geen witte rook uit de schoorsteen’. Sportsignaal Voetbal Magazine sprak met Kees Punt, van de investeerdersgroep Braaksma/Jansen.

dor Rob Blankenstein

Kees, er zijn twee investeerdersgroepen die concrete belangstelling hebben om financieel wat te gaan betekenen voor FC Den Haag. Dat zijn de “Marc van der Kallen groep” en jullie, de “Lammert Braaksma/Rob Jansen” groep. Is de indruk juist, dat jullie groep ‘meer FCDH-supporter’ is dan de andere?

‘Dat weet ik niet. Wij zijn in ieder geval FCDH-supporters, maar ik geloof dat Marc dat ook wel is, want anders zou hij niet zover zijn zoals hij nu is.’

De “Van der Kallen groep” zou – zo is gezegd - alleen interesse hebben in het hoofdgebouw van het stadion en de aandelen, terwijl jullie duidelijk hebben gezegd ‘wij willen eerst de exploitatie draaiende krijgen en de crediteuren tevreden stellen’. Dan is er toch sprake van een ander uitgangspunt.

‘Ja, dat heb ik ook gehoord en ik weet niet of dat helemaal reëel is. Wij willen natuurlijk ook het hoofdgebouw, maar dat is niet zozeer omdat wij het hoofdgebouw willen, maar zonder het hoofdgebouw is het moeilijk om het financieringsverhaal te krijgen. Het voorstel, zoals het er nu schijnt te liggen van de gemeente, is dat ze 6,5 miljoen willen, wat het geleende bedrag is en er komt een tweede hypotheek op het hoofdgebouw, dat wij als groep dan zouden moeten financieren en jaarlijks moeten aflossen met het renteverhaal erbij.

Maar vanuit ons oogpunt is het zo, dat de crediteuren voorop staan (deze hebben gezamenlijk 4,4 miljoen euro tegoed - red.), die moeten goed behandeld worden. Ook vind ik dat er natuurlijk nog meer mensen zijn, zoals een John van Ringelenstein bijvoorbeeld, die er ook heel veel geld in gestopt heeft, privé geld. Die moet ook goed behandeld worden en dat is toch het probleem. Wij vinden dat daar goed naar gekeken moet worden.’

Is het dan niet zo, dat John van Ringelenstein - samen met Rob Jansen - ook ‘iets’ gaat doen bij jullie investeerdersgroep?

‘Dat weet ik niet. Rob Jansen is wel iemand, die zich heeft aangemeld in de zin van ‘ik wil meedoen’, maar van John weet ik dat niet. Het is niet per definitie een verhaal, dat John mee gaat doen, maar hij moet wel voor wat hij heeft gedaan z’n respect krijgen en moet hij in ieder geval met respect behandeld worden. Daarna zien wij wel weer.’

Wat is op dit moment - vrijdagavond 8 februari laat op de avond - red.) de status van de onderhandelingen, want - zoals ons bekend - wil de gemeente wel ‘wat’ doen, alleen in andere media wordt constant gesproken over het kwijtschelden van een schuld van 6,5 miljoen. Daar is echter toch geen sprake van! Een voorbeeld, als ik jou 600 euro schuldig ben en jij zegt laat maar zitten, maar tegelijkertijd zeg je ‘maar ik wil wel die laptop van je’, dan is er toch geen sprake van kwijtschelding!

‘Dat is een beetje het probleem. Als je het zo bekijkt, is dat een beetje kort door de bocht, maar het is wel ‘waar het een beetje op neerkomt’. Uiteindelijk is op dit moment het hoofdgebouw van FCDH of van de SSO (Stichting Stadion Ontwikkeling) en de schuld is aan de gemeente en als je dan gaat zeggen ‘wij schelden de schuld kwijt, maar wij willen wel het hoofdgebouw, dan is dat een sigaar uit eigen doos. Je kunt natuurlijk ook zeggen het hoofdgebouw is ingekomen dankzij de gemeente, dus ze hebben het al een keer betaald. Het is een heel moeilijk verhaal, maar het kwijtschelden van een schuld - en dat zie ik ook nu vandaag weer in de krant staan - dat is het duidelijk niet! Als de gemeente dat zou doen, dan waren wij eruit.’

Wat is voor jullie investeerdersgroep dan nog de bottleneck om er wel of niet in te stappen?

‘Hoe je het wendt of keert, het is natuurlijk een zakelijk en een emotioneel verhaal, want wij hebben gevoel voor FCDH, anders zouden wij hier ook geen box hebben genomen ( (Un moment d’ADO - red.). Maar het moet wel reëel blijven en zoals de gemeente het nu ziet, wij mogen wel het hoofdgebouw, maar de lening blijft staan. Dan betaal je gewoon ineens een x-bedrag meer en uiteindelijk komt het wel neer op geld en het gaat erom welk bedrag heb je er voor over en wat is het waard. Als het geld, dat wij ervoor over hebben niet naar de crediteuren en/of John (van Ringelenstein – red.) gaat, dan denk ik dat het niet goed gaat en dan houden wij dus te weinig over. Het komt er dus op neer, dat de gemeente meer geld wil, dan wij willen betalen op dit moment.’

De gesprekken zijn nog steeds gaande. In welk stadium verkeren die gesprekken nu en waarneer komt het moment, waarop jullie zeggen ‘wij zijn er uit!’

‘Ik lees en hoor ook steeds, dat er koortsachtig gesproken wordt en dat mensen bezig zijn om de partijen bij elkaar te brengen, maar ik heb er nog niets van gemerkt. Wij hebben al een week geen gesprek meer gehad. Vorige week vrijdag hebben wij voor het laatst gesproken bij de gemeente en daarna hebben wij nog wat telefoontjes gehad. Vorige week zaterdag hebben wij hier in het stadion nog even gezeten en vervolgens is de SSO met de gemeente gaan praten om te kijken naar een of andere oplossing. Die weten wij formeel ook niet en die zou gisteren (donderdag - red.) in een besloten vergadering neergelegd zijn, maar wij hebben nog niets gehoord.’


Volgens onze informatie zou het gaan om een regeling met verzachtende omstandigheden en daar kun je je natuurlijk van alles bij voorstellen. Maar wat kan Kees Punt zich daarbij voorstellen?

‘Ik heb geen idee, wij tasten al een paar dagen in het duister en wij zijn gebeld door de SSO dat men ermee bezig is en men is met de gemeente aan het kijken of er een deal uit kan komen. De gemeente moet het dan vervolgens weer bij de raad neerleggen en men zou vrijdag (8 februari) - vandaag dus - bij ons terugkomen en dan zouden wij weer ‘een nieuw verhaal’ krijgen, waarop wij dan zouden kunnen schieten om het wel of niet te doen. Er zou vandaag (vrijdag -red.) een nieuw verhaal gepresenteerd worden aan de investeerders. Dit is het verhaal, dat wij gehoord hebben van de gemeente, maar ik heb geen idee wat het gaat worden, maar wij hebben nu (vrijdag, 23.30 uur – red.) nog steeds niets gezien of gehoord.’

Heb je wel een idee?

‘Ja, wij hebben wel een idee en wij vernemen het ook via de media, maar ik ben bang, dat het nog niet het verhaal is, dat wij graag zouden horen.’

Hoe groot acht jij de kans, dat het allemaal toch nog op z’n pootjes terechtkomt?

‘Dat vind ik heel moeilijk. Je begint natuurlijk het verhaal een poos terug met de eerste berichten en dan denk je ‘het zal toch niet waar zijn, dat het failliet gaat, dat kan toch niet’, maar als uiteindelijk alleen de gemeente de bepalende factor gaat worden - met alle respect want zij heeft natuurlijk ook haar bijdrages geleverd en dus is het niet zo, dat daar de schuld ligt - maar er zijn natuurlijk maar weinig partijen die verder iets kunnen doen. De crediteuren zullen het niet doen, want die willen geld hebben, dus het moet ergens vandaan komen.

Iemand moet ergens iets doen en ik heb nog steeds het gevoel zo’n stadion kun je niet drie jaar leeg laten staan (bij faillissement geen licentie de eerste drie jaar - red.), want dat is veel duurder dan de schuld die er nu is. Dus dat lijkt mij ook niet echt slim en wat wij niet hopen is dat het een principekwestie wordt. Een politieke kwestie, zoals woensdag die baksteen door de ruiten bij Gerard Verspuij (gemeenteraadslid PvdA - red.), want dat helpt natuurlijk ook niet mee. Zo’n gemeenteraadslid of zo’n wethouder zal dan niet gelijk zeggen ‘ik ga eens even positief meedenken’. Dat zijn acties, die werken alleen maar tegen je.’


Er is ook sprake van, dat de investeerders FCDH toch na 1 februari wat geld hebben toegeschoven om voorlopig nog door te gaan. Wat is daar van waar?

‘Het enige dat ik weet, is dat wij betaald hebben om het mogelijk te maken dat er gevoetbald kon worden tegen FC Den Bosch of vanavond, want wij hebben gezegd wij willen in ieder geval dat er gespeeld wordt. Als je een wedstrijd niet meer speelt, dan is het over denk ik en dan praat niemand meer met elkaar.’

Wat is er waar van het verhaal, dat jullie niet door één deur zouden kunnen met de “Van der Kallen groep”?

‘Nee, dat klopt niet. Wij zijn on speaking terms en morgen (zaterdag – red.) hebben wij zelfs een afspraak met Marc van der Kallen om te kijken of wij ‘iets’ voor elkaar en met elkaar kunnen betekenen. Maar het is ook niet zo - zoals nu simpel geredeneerd wordt - van 8 miljoen van ons en 8 miljoen van de groep Van der Kallen zodat het een optelsom wordt, want zo werkt het ook niet. Maar goed, wij praten met elkaar en wij zien wel wat het wordt.’


Bron: www.sportsignaalvoetbalmagazine.nl



0
Zaterdag 9 februari 2008 om 10:11 uur

Advertentie

nico

Inzameling Liverpool-fans groot succes
08-02-2008 om 18:21 | Gewijzigd: 08-02-2008 18:30 | Door: FarfanEindhoven


De fans van Liverpool zijn hard op weg om hun eigen club op te kopen. Rogan Taylor (foto), een van de initiatiefnemers van de Share Liverpool FC Group heeft ondertussen al 80 miljoen euro binnen.


Taylor liet eind januari weten dat hij het bestuur van de huidige voorzitters Hicks en Gillett meer dan zat is. De supporter is vooral bang dat de club aan een nieuwe investeerder zal worden doorverkocht en besloot daarom een actie te starten waarbij de supporters de club overnemen. De bedoeling is er 100.000 aandelen worden verkocht. Momenteel zit het aantal fans dat in de buidel heeft getast al op 12.000, wat overeen komt met een opbrengst van 80 miljoen euro.

"De huidige cijfers zijn indrukwekkend te noemen, aangezien wij slechts een aantal dagen geleden zijn begonnen met de actie," liet de Liverpool-supporter weten tegenover de Liverpool Echo. "We zijn momenteel bezig om een schema te maken, wat voor de minder bedeelde fans mogelijk maakt om het bedrag over meerdere termijnen te betalen."

Mocht je trouwens nog wat spaarcentjes over hebben, neem dan gerust een kijkje op www.shareliverpoolfc 



HAAGSE SJONNIE HOEVEL HEB JE JE BENT ER ZEKER BIJNA HAHAHAHAHA

HAAGSE SJONNIE THE BEST 4-EVER
0
Vrijdag 8 februari 2008 om 18:39 uur

bulldog

DHjostie schreef:

nee je kan helaas niemand mee nemen, mog die gene wel een cc hebbe dan natuurluk wel:)
thanks man DHjostie

mooi verhaal bestuur bedankt
daar gaan de euro`s
0
Vrijdag 8 februari 2008 om 17:47 uur

Nu online

Erik070, Teeg070, Aad, Ran1972, Michiel, James, Erik70, Bastiano, Brian, Kees, Cor-0174, ruudjuh070, Jk23, Haraldberg1, DHFC070, Jurriƫn en 268 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 623
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Steven van der Sloot

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong Ajax
1-0
14 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo MVV Maastricht Logo ADO Den Haag
Vandaag om 16:45 uur
De Geusselt, Maastricht

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 27 - 55
2 Excelsior 27 - 49
3 FC Dordrecht 26 - 47
4 ADO Den Haag 26 - 46
5 SC Cambuur 26 - 45
6 Graafschap 27 - 43
7 Den Bosch + 27 - 43
8 Helmond Sp. 26 - 39
9 FC Emmen 26 - 38
10 Telstar 27 - 38
11 Roda JC 27 - 38
12 FC Eindhoven 27 - 35
13 MVV Maastr. 26 - 33
14 Jong AZ 26 - 30
15 Jong Ajax 25 - 27
16 TOP Oss 27 - 27
17 VVV-Venlo 26 - 26
18 Jong PSV 25 - 21
19 Jong Utrecht 25 - 17
20 Vitesse -27 27 - 1