Welkom in de shoutbox, gast
TB
Kees schreef:
In zoverre dat je weet dat Feijenoord, PSV en Ajax vrijwel altijd de dienst uitmaken in de competitie.
Ook op bestuurlijk/technisch niveau in Zeist.
Dat de tv-rechten ook ervoor zorgen dat die drie clubs nog verder weg van de rest groeien.
Dat elke selectie-speler vanaf nummer 12 van de drie grote clubs een aanwinst is voor de rest.
Dat elke speler die er bij een andere club enigszins bovenuit steekt weggekocht wordt.
Deze drie kun je vergelijken met de acht grote van Europa. En soms nog een enkele Engelse club.
Absoluut geen Calimero-opstelling van mij maar een constatering dat de scheefgroei steeds groter wordt. Ieder seizoen weer.
In zoverre dat je weet dat Feijenoord, PSV en Ajax vrijwel altijd de dienst uitmaken in de competitie.
Ook op bestuurlijk/technisch niveau in Zeist.
Dat de tv-rechten ook ervoor zorgen dat die drie clubs nog verder weg van de rest groeien.
Dat elke selectie-speler vanaf nummer 12 van de drie grote clubs een aanwinst is voor de rest.
Dat elke speler die er bij een andere club enigszins bovenuit steekt weggekocht wordt.
Deze drie kun je vergelijken met de acht grote van Europa. En soms nog een enkele Engelse club.
Absoluut geen Calimero-opstelling van mij maar een constatering dat de scheefgroei steeds groter wordt. Ieder seizoen weer.
De dienst in Zeist wordt helemaal niet door de top 3 bepaald, de clubs nemen nog altijd gezamenlijk de besluiten. Toen er in 2012 gestemd moest worden over de huidige tv-rechten verdeling bleken slechts twee clubs (VVV en PEC Zwolle) tegen te zijn. De rest van de clubs was het er gewoon mee eens, niet alleen de top 3 dus.
Dat de grote clubs de beste spelers van de mindere clubs overnemen kunnen we heel vervelend vinden, maar clubs als ADO nemen ook gewoon de betere spelers over van de nog mindere clubs. De top 3 clubs verliezen op hun beurt weer de beste spelers aan de grotere clubs in Europa. Zo werkt het nu eenmaal.
Als de grote clubs daadwerkelijk de dienst zouden uitmaken in Zeist had er nu geen enkele club op kunstgras meer gespeeld.
Dat de grote clubs de beste spelers van de mindere clubs overnemen kunnen we heel vervelend vinden, maar clubs als ADO nemen ook gewoon de betere spelers over van de nog mindere clubs. De top 3 clubs verliezen op hun beurt weer de beste spelers aan de grotere clubs in Europa. Zo werkt het nu eenmaal.
Als de grote clubs daadwerkelijk de dienst zouden uitmaken in Zeist had er nu geen enkele club op kunstgras meer gespeeld.
0
|
Vrijdag 14 juli 2017 om 15:40 uur |
Kees
ADODENHAAG schreef:
Ik vind het juist lastig om de Eredivisie met de Champions League te vergelijken. Het grote geld (Champions League) werkt toch juist heel anders dan onze armoedige competitie?
Ik vind het juist lastig om de Eredivisie met de Champions League te vergelijken. Het grote geld (Champions League) werkt toch juist heel anders dan onze armoedige competitie?
In zoverre dat je weet dat Feijenoord, PSV en Ajax vrijwel altijd de dienst uitmaken in de competitie.
Ook op bestuurlijk/technisch niveau in Zeist.
Dat de tv-rechten ook ervoor zorgen dat die drie clubs nog verder weg van de rest groeien.
Dat elke selectie-speler vanaf nummer 12 van de drie grote clubs een aanwinst is voor de rest.
Dat elke speler die er bij een andere club enigszins bovenuit steekt weggekocht wordt.
Deze drie kun je vergelijken met de acht grote van Europa. En soms nog een enkele Engelse club.
Absoluut geen Calimero-opstelling van mij maar een constatering dat de scheefgroei steeds groter wordt. Ieder seizoen weer.
Ook op bestuurlijk/technisch niveau in Zeist.
Dat de tv-rechten ook ervoor zorgen dat die drie clubs nog verder weg van de rest groeien.
Dat elke selectie-speler vanaf nummer 12 van de drie grote clubs een aanwinst is voor de rest.
Dat elke speler die er bij een andere club enigszins bovenuit steekt weggekocht wordt.
Deze drie kun je vergelijken met de acht grote van Europa. En soms nog een enkele Engelse club.
Absoluut geen Calimero-opstelling van mij maar een constatering dat de scheefgroei steeds groter wordt. Ieder seizoen weer.
0
|
Vrijdag 14 juli 2017 om 14:25 uur |
Vlakko
Opvallend dat Telegraaf laatste tijd veel `primeurs` met daarin concrete informatie heeft over ADO. Was in het nabije verleden vaak anders en gokken met negatieve lading.
Mooi nieuws Willy mooie man en speler voor ADO ben er blij mee. Zwak voor zeker als je zijn voorgeschiedenis leest gun ik hem een stabiele toekomst in Europa.
Hopelijk dat ie naar het WK gaat en een goed WK draait!
Mooi nieuws Willy mooie man en speler voor ADO ben er blij mee. Zwak voor zeker als je zijn voorgeschiedenis leest gun ik hem een stabiele toekomst in Europa.
Hopelijk dat ie naar het WK gaat en een goed WK draait!
0
|
Donderdag 13 juli 2017 om 07:32 uur |
JerryFC
....................Zwinkels.............
Ebuehi.....Meissner....Kanon.....Meijers
............Immers.........Bakker............
....................El Khayati..................
..Becker..........Veldwijk..........Duplan
Hiermee speel je gewoon mee voor play-offs Europa League
Ebuehi.....Meissner....Kanon.....Meijers
............Immers.........Bakker............
....................El Khayati..................
..Becker..........Veldwijk..........Duplan
Hiermee speel je gewoon mee voor play-offs Europa League
0
|
Woensdag 12 juli 2017 om 08:51 uur |
Punani Whisperer
GreenYellowTheHague schreef:
We lopen weer te praten alsof het tita tovenaar is die Veldwijk. Bij Zwolle 14 goals in 36 wedstrijden, bij Forest 1 in 17 wedstrijden en bij Aalesunds 7 in 19 wedstrijden... Gewoon een spits, niks bijzonders. Er lopen er in Oost Europa rond die hem qua cijfers gewoon overtreffen en nog niet de helft kosten.. Maar ja, scouting he! Neemt natuurlijk niet weg dat Veldwijk voor ons een toegevoegde zal zijn hoor maar niet om hier zoveel herrie over te maken. vd Heijden zal het niet slechter doen als Veldwijk.. Als er toch uitzonderingen gemaakt gaan worden koop dan 2 toppers voor je middenveld en trek een goede doelman aan
We lopen weer te praten alsof het tita tovenaar is die Veldwijk. Bij Zwolle 14 goals in 36 wedstrijden, bij Forest 1 in 17 wedstrijden en bij Aalesunds 7 in 19 wedstrijden... Gewoon een spits, niks bijzonders. Er lopen er in Oost Europa rond die hem qua cijfers gewoon overtreffen en nog niet de helft kosten.. Maar ja, scouting he! Neemt natuurlijk niet weg dat Veldwijk voor ons een toegevoegde zal zijn hoor maar niet om hier zoveel herrie over te maken. vd Heijden zal het niet slechter doen als Veldwijk.. Als er toch uitzonderingen gemaakt gaan worden koop dan 2 toppers voor je middenveld en trek een goede doelman aan
Veldwijk is voor ons doen een goede spits, misschien zelfs meer dan dat aangezien wij niet de enige zijn die azen op zijn handtekening.
Ik ben zeker een voorstander om in oost europa te kijken, hele kweekvijver daar. Wie weet kunnen we voor een mooi prijsje ergens een kroaat vandaan halen.
Ik ben zeker een voorstander om in oost europa te kijken, hele kweekvijver daar. Wie weet kunnen we voor een mooi prijsje ergens een kroaat vandaan halen.
0
|
Woensdag 12 juli 2017 om 08:31 uur |
GreenYellowTheHague
Punani Whisperer schreef:
Hangt wel af hoever Ado erboven wil zitten. Beetje ophogen kan geen kwaad als er ruimte voor is maar het moet niet ineens het dubbele worden.
Hangt wel af hoever Ado erboven wil zitten. Beetje ophogen kan geen kwaad als er ruimte voor is maar het moet niet ineens het dubbele worden.
We lopen weer te praten alsof het tita tovenaar is die Veldwijk. Bij Zwolle 14 goals in 36 wedstrijden, bij Forest 1 in 17 wedstrijden en bij Aalesunds 7 in 19 wedstrijden... Gewoon een spits, niks bijzonders. Er lopen er in Oost Europa rond die hem qua cijfers gewoon overtreffen en nog niet de helft kosten.. Maar ja, scouting he! Neemt natuurlijk niet weg dat Veldwijk voor ons een toegevoegde zal zijn hoor maar niet om hier zoveel herrie over te maken. vd Heijden zal het niet slechter doen als Veldwijk.. Als er toch uitzonderingen gemaakt gaan worden koop dan 2 toppers voor je middenveld en trek een goede doelman aan
0
|
Woensdag 12 juli 2017 om 07:59 uur |
Kees
Moi schreef:
Die bestaan niet meer.
Die bestaan niet meer.
Als al die jonge shouters een beetje hun best doen en ervoor zorgen dat over zo`n 20 jaar een dergelijke spits voor ons in aantocht is dan kan de club zich op Europa gaan richten.
Kom op: doe jullie best
De oudjes rekenen op jullie.
Kom op: doe jullie best
De oudjes rekenen op jullie.
0
|
Zondag 9 juli 2017 om 12:15 uur |
Advertentie
SSimons
Zoveel verdienen de Eredivisieclubs aan shirtsponsoring
Martijn Zeven
08 JULI 2017 OM 185
De voorbereiding op het nieuwe Eredivisieseizoen is in volle gang dus laten we even kijken wat de sponsorlogo’s op de borst van de gladiatoren op voetbalschoenen precies waard zijn.
We trappen af met Vitesse, dat is ook meteen de enige Eredivisieclub zonder shirtsponsor. Onlangs maakte de Arnhemse club bekend dat Truphone na drie jaar van het shirt verdwijnt. De Britse mobiele telefoonmaatschappij betaalde naar verluidt twee miljoen euro per jaar. Toch hoeft Vitesse niet op de kleintjes te letten. Dankzij eigenaar Alexander Chigirinskiy en het samenwerkingsverband met Chelsea kwamen er al zeven nieuwelingen naar de club.
De komende twee seizoenen prijkt de naam van Mascot Workwear op het shirt van Roda JC. Het Deense familiebedrijf maakt werkkleding en veiligheidsschoenen. Het is onduidelijk hoeveel geld er precies met de deal gemoeid is. Transportbedrijf KLG dat de afgelopen twee jaar op de borst van de Limburgers prijkte, betaalde naar verluidt zo’n €300.000 per jaar.
Sparta breidde de samenwerking met Centric, dat al aan de club was verbonden als hoofdsponsor van de jeugdopleiding en als co-sponsor van het eerste elftal, onlangs uit met het hoofdsponsorschap voor hetshirt. Het is niet bekend wat Centric dat eigendom is van Quote 500-lid Gerard Sanderink (nr. 32 met een persoonlijk vermogen van €500 miljoen), precies naar de Kasteelclub overmaakt. De vorige shirtsponsor Axidus betaalde naar verluidt 250.000 euro om op het shirt van de Rotterdammers te mogen staan.
Promovendus VVV en het bedrijf Seacon van VVV-voorzitter Hai Berden verlengden de samenwerking in 2015 nog tot het einde van komend seizoen. Welk bedrag er precies met de sponsoring is gemoeid is, is niet bekendgemaakt. De suikeroom van de Venlose club valt net buiten de Quote 500 met een geschat vermogen van €50 miljoen.
De CM Group maakte begin dit jaar bekend ook voor komend seizoen de sponsoring van NAC voor zijn rekening te nemen. Het bedrijf van nummers 35 en 36 van Quotes Top 100 Jonge Miljonairs Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers, dat in de telecom en finianciele dienstverlening zit, zou de Bredanaars in de Jupiler League voor naar verluidt 250.000 euro sponsoren. Dat bedrag zou door de ras-Bredanaars Gooijers van Van Glabbeek na de promotie naar de Eredivisie wel eens flink kunnen oplopen.
Tricorp verlengde in maart van dit jaar de samenwerking met Willem II met twee jaar. Hoeveel de producent van bedrijfskleding uit het Brabantse Rijen precies betaalt is niet officieel naar buiten gebracht. Maar de Tilburgse club zou een bedrag van €450.000 euro per jaar voor de shirtreclame tegemoet kunnen zien.
Het geplaagde ADO Den Haag sloot eind vorig seizoen de grootste sponsordeal uit de clubgeschiedenis. Cars Jeans prijkt de komende drie seizoenen op het shirt van de Hagenaars en volgt Basic-Fit op, dat naar verluidt 500.000 euro per seizoen betaalde. De naam van Cars Jeans gaat bovendien ook op het voormalige Kyocera-Stadion staan.
De verzekeraar DSW, waar Quote 500-lid Chris Oomen bestuursvoorzitter is, prijkt al 13 jaar op het shirt van het Kralingse Excelsior en verlengde de samenwerking vorig jaar met nog eens drie seizoenen. DSW maakt naar verluidt een half miljoen euro per jaar over naar de Rotterdammers.
Molencaten van de recreatieparken verlengde begin dit jaar voor de tweede keer een eenjarige overeenkomst met PEC Zwolle en betaalt ongeveer €600.000 per jaar.
Heracles Almelo wordt tot 2021 gesponsord door schoonmaakorganisatie Asito van de familie Van Riemsdijk, dat €800.000 per jaar zou betalen.
SC Heerenveen verruilde vorig seizoen ,na vijftien jaar Univé te hebben gehad, van shirtsponsor en vond in GroenLeven een vervanger. De zonnepanelenleverancier betaalt €900.000 per seizoen aan de trotse Friezen.
Debiteurenbeheerder Payt staat vanaf komend seizoen op het shirt van FC Groningen. Payt, dat Essent opvolgt als hoofdsponsor, betaalt in het eerste seizoen €1,1 miljoen en het jaar daarop twee ton daarbovenop. Vanwege afgesproken bonusregelingen kunnen de bedragen nog verder oplopen.
Pure Energie nam afgelopen seizoen het stokje over van Webprintals hoofdsponsor van FC Twente. Hoewel de betrokkenen geen precieze bedragen bekend willen maken, zouden de Tukkers zo’n 1,2 miljoen euro per jaar ontvangen.
FC Utrecht heeft zich in 2015 verbonden aan Zorg van de Zaak. De club uit de Domstad, waar Quote 500-lid Frans van Seumeren mede-eigenaar is, ontvangt €1,2 miljoen per jaar van de bedrijfsgezondheidsdienstverlener.
AFAS van Quote 500-leden Ton van der Veldt en Piet Mars staat al sinds 2010 op shirt van de Alkmaarse club AZ en is zeer diep met de club verweven aangezien het ook de naamgever van het stadion is. Hier ontvangen de Alkmaarders waarschijnlijk een bedrag van €3 miljoen voor.
Feyenoord ontvangt jaarlijks €4,5 miljoen van energieleverancier Qurrent. Vanwege clausules kan dit bedrag oplopen tot 6 miljoen. Overigens hangt er een luchtje aan de sponsoring van Qurrent, dat zelf verlieslijdend is maar een dochter van Stichting Doen, de investeringsmaatschappij van de Postcodeloterij, dat geleid wordt door de uitgesproken Feyenoordfan Boudewijn Poelmann.
Energiebedrijf Energiedirect verving vorig jaar na 34 jaar PSV-oprichter Phillips op de borst van de PSV-spelers. De energieleverancier betaalt €6 tot 7 miljoen euro per jaar afhankelijk van de prestaties van de topclub uit Eindhoven dat afgelopen seizoen nog een zeer teleurstellend jaar kende met de derde plek in de Eredivisie en geen aansprekende Europese prestaties.
Om af te sluiten verdient Ajax het meest van alle Eredivisieclubs aan zijn shirtsponsor. Ziggo sponsort sinds 2015 de Amsterdamse topclub Ajax , dat 8 miljoen euro per jaar krijgt bijgeschreven. Door twee miljoen euro aan variabele opbrengsten kan de totale som oplopen tot €10 miljoen euro per jaar. Afgaande op de uitstekende Europese prestaties van de ‘Godenzonen’ in de Europa League heeft Ajax dat bedrag het afgelopen seizoen wel op mogen strijken.
Overigens komt de club met het waarschijnlijk leukste shirt van Nederland niet uit in de Eredivisie. Quote 500-lid Marcel Boekhoorn is namelijk zwaar van plan om zijn Pandaberen op het shirt van de Nijmeegse degradant te zetten. Toch jammer dat de Nijmegenaren hoe dan ook niet in de Eredivisie te bewonderen zijn dit seizoen.
Quotenet.nl
Martijn Zeven
08 JULI 2017 OM 185
De voorbereiding op het nieuwe Eredivisieseizoen is in volle gang dus laten we even kijken wat de sponsorlogo’s op de borst van de gladiatoren op voetbalschoenen precies waard zijn.
We trappen af met Vitesse, dat is ook meteen de enige Eredivisieclub zonder shirtsponsor. Onlangs maakte de Arnhemse club bekend dat Truphone na drie jaar van het shirt verdwijnt. De Britse mobiele telefoonmaatschappij betaalde naar verluidt twee miljoen euro per jaar. Toch hoeft Vitesse niet op de kleintjes te letten. Dankzij eigenaar Alexander Chigirinskiy en het samenwerkingsverband met Chelsea kwamen er al zeven nieuwelingen naar de club.
De komende twee seizoenen prijkt de naam van Mascot Workwear op het shirt van Roda JC. Het Deense familiebedrijf maakt werkkleding en veiligheidsschoenen. Het is onduidelijk hoeveel geld er precies met de deal gemoeid is. Transportbedrijf KLG dat de afgelopen twee jaar op de borst van de Limburgers prijkte, betaalde naar verluidt zo’n €300.000 per jaar.
Sparta breidde de samenwerking met Centric, dat al aan de club was verbonden als hoofdsponsor van de jeugdopleiding en als co-sponsor van het eerste elftal, onlangs uit met het hoofdsponsorschap voor hetshirt. Het is niet bekend wat Centric dat eigendom is van Quote 500-lid Gerard Sanderink (nr. 32 met een persoonlijk vermogen van €500 miljoen), precies naar de Kasteelclub overmaakt. De vorige shirtsponsor Axidus betaalde naar verluidt 250.000 euro om op het shirt van de Rotterdammers te mogen staan.
Promovendus VVV en het bedrijf Seacon van VVV-voorzitter Hai Berden verlengden de samenwerking in 2015 nog tot het einde van komend seizoen. Welk bedrag er precies met de sponsoring is gemoeid is, is niet bekendgemaakt. De suikeroom van de Venlose club valt net buiten de Quote 500 met een geschat vermogen van €50 miljoen.
De CM Group maakte begin dit jaar bekend ook voor komend seizoen de sponsoring van NAC voor zijn rekening te nemen. Het bedrijf van nummers 35 en 36 van Quotes Top 100 Jonge Miljonairs Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers, dat in de telecom en finianciele dienstverlening zit, zou de Bredanaars in de Jupiler League voor naar verluidt 250.000 euro sponsoren. Dat bedrag zou door de ras-Bredanaars Gooijers van Van Glabbeek na de promotie naar de Eredivisie wel eens flink kunnen oplopen.
Tricorp verlengde in maart van dit jaar de samenwerking met Willem II met twee jaar. Hoeveel de producent van bedrijfskleding uit het Brabantse Rijen precies betaalt is niet officieel naar buiten gebracht. Maar de Tilburgse club zou een bedrag van €450.000 euro per jaar voor de shirtreclame tegemoet kunnen zien.
Het geplaagde ADO Den Haag sloot eind vorig seizoen de grootste sponsordeal uit de clubgeschiedenis. Cars Jeans prijkt de komende drie seizoenen op het shirt van de Hagenaars en volgt Basic-Fit op, dat naar verluidt 500.000 euro per seizoen betaalde. De naam van Cars Jeans gaat bovendien ook op het voormalige Kyocera-Stadion staan.
De verzekeraar DSW, waar Quote 500-lid Chris Oomen bestuursvoorzitter is, prijkt al 13 jaar op het shirt van het Kralingse Excelsior en verlengde de samenwerking vorig jaar met nog eens drie seizoenen. DSW maakt naar verluidt een half miljoen euro per jaar over naar de Rotterdammers.
Molencaten van de recreatieparken verlengde begin dit jaar voor de tweede keer een eenjarige overeenkomst met PEC Zwolle en betaalt ongeveer €600.000 per jaar.
Heracles Almelo wordt tot 2021 gesponsord door schoonmaakorganisatie Asito van de familie Van Riemsdijk, dat €800.000 per jaar zou betalen.
SC Heerenveen verruilde vorig seizoen ,na vijftien jaar Univé te hebben gehad, van shirtsponsor en vond in GroenLeven een vervanger. De zonnepanelenleverancier betaalt €900.000 per seizoen aan de trotse Friezen.
Debiteurenbeheerder Payt staat vanaf komend seizoen op het shirt van FC Groningen. Payt, dat Essent opvolgt als hoofdsponsor, betaalt in het eerste seizoen €1,1 miljoen en het jaar daarop twee ton daarbovenop. Vanwege afgesproken bonusregelingen kunnen de bedragen nog verder oplopen.
Pure Energie nam afgelopen seizoen het stokje over van Webprintals hoofdsponsor van FC Twente. Hoewel de betrokkenen geen precieze bedragen bekend willen maken, zouden de Tukkers zo’n 1,2 miljoen euro per jaar ontvangen.
FC Utrecht heeft zich in 2015 verbonden aan Zorg van de Zaak. De club uit de Domstad, waar Quote 500-lid Frans van Seumeren mede-eigenaar is, ontvangt €1,2 miljoen per jaar van de bedrijfsgezondheidsdienstverlener.
AFAS van Quote 500-leden Ton van der Veldt en Piet Mars staat al sinds 2010 op shirt van de Alkmaarse club AZ en is zeer diep met de club verweven aangezien het ook de naamgever van het stadion is. Hier ontvangen de Alkmaarders waarschijnlijk een bedrag van €3 miljoen voor.
Feyenoord ontvangt jaarlijks €4,5 miljoen van energieleverancier Qurrent. Vanwege clausules kan dit bedrag oplopen tot 6 miljoen. Overigens hangt er een luchtje aan de sponsoring van Qurrent, dat zelf verlieslijdend is maar een dochter van Stichting Doen, de investeringsmaatschappij van de Postcodeloterij, dat geleid wordt door de uitgesproken Feyenoordfan Boudewijn Poelmann.
Energiebedrijf Energiedirect verving vorig jaar na 34 jaar PSV-oprichter Phillips op de borst van de PSV-spelers. De energieleverancier betaalt €6 tot 7 miljoen euro per jaar afhankelijk van de prestaties van de topclub uit Eindhoven dat afgelopen seizoen nog een zeer teleurstellend jaar kende met de derde plek in de Eredivisie en geen aansprekende Europese prestaties.
Om af te sluiten verdient Ajax het meest van alle Eredivisieclubs aan zijn shirtsponsor. Ziggo sponsort sinds 2015 de Amsterdamse topclub Ajax , dat 8 miljoen euro per jaar krijgt bijgeschreven. Door twee miljoen euro aan variabele opbrengsten kan de totale som oplopen tot €10 miljoen euro per jaar. Afgaande op de uitstekende Europese prestaties van de ‘Godenzonen’ in de Europa League heeft Ajax dat bedrag het afgelopen seizoen wel op mogen strijken.
Overigens komt de club met het waarschijnlijk leukste shirt van Nederland niet uit in de Eredivisie. Quote 500-lid Marcel Boekhoorn is namelijk zwaar van plan om zijn Pandaberen op het shirt van de Nijmeegse degradant te zetten. Toch jammer dat de Nijmegenaren hoe dan ook niet in de Eredivisie te bewonderen zijn dit seizoen.
Quotenet.nl
0
|
Zaterdag 8 juli 2017 om 23:32 uur |
H@@GenEES
pajam schreef:
het is te zot voor woorden hoe iedereen na jaren van onduidelijk beleid, oneerlijkheid en achterdocht vanuit de Chinese eigenaar, het nog steeds voor hem opneemt en iedere woord van kritiek de grond in wil stampen.
Aan de andere kant, het komt overeen met een wereld waar we als zombies doorheen lopen en ook alles wat MSM ons verteld voor zoete koek slikken....
het is te zot voor woorden hoe iedereen na jaren van onduidelijk beleid, oneerlijkheid en achterdocht vanuit de Chinese eigenaar, het nog steeds voor hem opneemt en iedere woord van kritiek de grond in wil stampen.
Aan de andere kant, het komt overeen met een wereld waar we als zombies doorheen lopen en ook alles wat MSM ons verteld voor zoete koek slikken....
Ja die chinezen gooien wat munten en (valse?) beloftes op de grond en iedereen loopt er weer als een kritiekloze drone er achteraan, alsof er de afgelopen 3 jaar niets is gebeurd, en iedereen die r wat over schrijft is anti Den Haag, maar echt onderbouwen doen ze het nooit....
Ik gun ze hun feestje hoor, mijn vermoeden, gebaseerd op het verleden is: dat het van korte duur zal zijn voordat de problemen weer de kop opsteken, wat ik ook heel vaag vind is waarom niemand zich nog steeds niet afvraagt wat het verdienmodel van UV gaat worden, waarom stop je 20 miljoen in de laagvlieger uit in één van de meest waardeloze competities in Europa?
Maar ja ik zal net als Tacco wel anti ADO zijn, want ja.... Kritische vragen stellen daar houden sommige supporters van een chinese club niet zo van (blijkbaar)
Ik gun ze hun feestje hoor, mijn vermoeden, gebaseerd op het verleden is: dat het van korte duur zal zijn voordat de problemen weer de kop opsteken, wat ik ook heel vaag vind is waarom niemand zich nog steeds niet afvraagt wat het verdienmodel van UV gaat worden, waarom stop je 20 miljoen in de laagvlieger uit in één van de meest waardeloze competities in Europa?
Maar ja ik zal net als Tacco wel anti ADO zijn, want ja.... Kritische vragen stellen daar houden sommige supporters van een chinese club niet zo van (blijkbaar)
0
|
Zaterdag 8 juli 2017 om 10:08 uur |
Tommy
Nu online
Langebach2 en 211 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Helmond Sp. | 12 | - | 27 |
2 | Graafschap | 13 | - | 25 |
3 | Den Bosch + | 12 | - | 24 |
4 | Excelsior | 12 | - | 23 |
5 | FC Volendam | 12 | - | 22 |
6 | FC Dordrecht | 13 | - | 22 |
7 | SC Cambuur | 13 | - | 19 |
8 | FC Emmen | 12 | - | 18 |
9 | Telstar | 12 | - | 18 |
10 | ADO Den Haag | 13 | - | 18 |
11 | Roda JC | 12 | - | 16 |
12 | FC Eindhoven | 13 | - | 15 |
13 | Jong PSV | 12 | - | 14 |
14 | Jong AZ | 13 | - | 14 |
15 | TOP Oss | 12 | - | 12 |
16 | Jong Ajax | 13 | - | 12 |
17 | MVV Maastr. | 12 | - | 11 |
18 | VVV-Venlo | 13 | - | 11 |
19 | Vitesse -6 | 12 | - | 5 |
20 | Jong Utrecht | 12 | - | 5 |