Welkom in de shoutbox, gast
DenADO
ADOnieuwegein
Haagsuh Regisseur
the mouse
Max
Sound schreef:
De angst voor social media is echt zo ontzettend ouderwets. Niet dat je het als bedrijf áltijd moet doen zonder er weloverwogen over na te denken, maar dit soort ontwikkelingen negeren is je kop in het zand steken. En je zult zien dat ze dan na een paar jaar alsnog als spuit 11 overstag gaan.
Bij een Facebook pagina hoef je sowieso niet zo heel bang te zijn op extreem gezeik, omdat de meeste FB gebruikers gemiddeld genomen zich net iets volwassener gedragen dan Hyvers. Zolang mensen niet anoniem zijn durven ze niet zo snel te schelden en te dreigen. Daarnaast kun je replies ook disablen. Zoals iemand anders al aangaf hoef je bij twitter al helemaal geen zorgen er over te maken dat jouw eigen account bevuild wordt.
Waar je wél rekening mee moet houden is dat als je social media op de juiste manier wilt inzetten (en je website) dat je dan eigenlijk minstens 1 FTE moet aannemen die zich met niets anders bezig houdt dan de online communicatie en dat ie persoon direct moet kunnen schakelen met bv een Natalie, maar ook geautoriseerd is om zelf in te schatten wat wel of niet gezegd kan worden.
Als ze een beetje leuk salaris voorstel hebben mogen ze me mailen
Dit advies werd u gratis aangeboden.
De angst voor social media is echt zo ontzettend ouderwets. Niet dat je het als bedrijf áltijd moet doen zonder er weloverwogen over na te denken, maar dit soort ontwikkelingen negeren is je kop in het zand steken. En je zult zien dat ze dan na een paar jaar alsnog als spuit 11 overstag gaan.
Bij een Facebook pagina hoef je sowieso niet zo heel bang te zijn op extreem gezeik, omdat de meeste FB gebruikers gemiddeld genomen zich net iets volwassener gedragen dan Hyvers. Zolang mensen niet anoniem zijn durven ze niet zo snel te schelden en te dreigen. Daarnaast kun je replies ook disablen. Zoals iemand anders al aangaf hoef je bij twitter al helemaal geen zorgen er over te maken dat jouw eigen account bevuild wordt.
Waar je wél rekening mee moet houden is dat als je social media op de juiste manier wilt inzetten (en je website) dat je dan eigenlijk minstens 1 FTE moet aannemen die zich met niets anders bezig houdt dan de online communicatie en dat ie persoon direct moet kunnen schakelen met bv een Natalie, maar ook geautoriseerd is om zelf in te schatten wat wel of niet gezegd kan worden.
Als ze een beetje leuk salaris voorstel hebben mogen ze me mailen
Dit advies werd u gratis aangeboden.
Heb niet zoveel vertan van Facebook, maar voor Twitter heb je denk ik geen extra fte nodig. Nathalie doet de nieuwstweets (wat kost nou een bericht van 140 tekens) en degene die nu de telefoon opneemt en mailende behandelt, reageert op de replys.
0
|
Vrijdag 26 augustus 2011 om 14:06 uur |
Advertentie
Sound
De angst voor social media is echt zo ontzettend ouderwets. Niet dat je het als bedrijf áltijd moet doen zonder er weloverwogen over na te denken, maar dit soort ontwikkelingen negeren is je kop in het zand steken. En je zult zien dat ze dan na een paar jaar alsnog als spuit 11 overstag gaan.
Bij een Facebook pagina hoef je sowieso niet zo heel bang te zijn op extreem gezeik, omdat de meeste FB gebruikers gemiddeld genomen zich net iets volwassener gedragen dan Hyvers. Zolang mensen niet anoniem zijn durven ze niet zo snel te schelden en te dreigen. Daarnaast kun je replies ook disablen. Zoals iemand anders al aangaf hoef je bij twitter al helemaal geen zorgen er over te maken dat jouw eigen account bevuild wordt.
Waar je wél rekening mee moet houden is dat als je social media op de juiste manier wilt inzetten (en je website) dat je dan eigenlijk minstens 1 FTE moet aannemen die zich met niets anders bezig houdt dan de online communicatie en dat ie persoon direct moet kunnen schakelen met bv een Natalie, maar ook geautoriseerd is om zelf in te schatten wat wel of niet gezegd kan worden.
Als ze een beetje leuk salaris voorstel hebben mogen ze me mailen
Dit advies werd u gratis aangeboden.
Bij een Facebook pagina hoef je sowieso niet zo heel bang te zijn op extreem gezeik, omdat de meeste FB gebruikers gemiddeld genomen zich net iets volwassener gedragen dan Hyvers. Zolang mensen niet anoniem zijn durven ze niet zo snel te schelden en te dreigen. Daarnaast kun je replies ook disablen. Zoals iemand anders al aangaf hoef je bij twitter al helemaal geen zorgen er over te maken dat jouw eigen account bevuild wordt.
Waar je wél rekening mee moet houden is dat als je social media op de juiste manier wilt inzetten (en je website) dat je dan eigenlijk minstens 1 FTE moet aannemen die zich met niets anders bezig houdt dan de online communicatie en dat ie persoon direct moet kunnen schakelen met bv een Natalie, maar ook geautoriseerd is om zelf in te schatten wat wel of niet gezegd kan worden.
Als ze een beetje leuk salaris voorstel hebben mogen ze me mailen
Dit advies werd u gratis aangeboden.
0
|
Vrijdag 26 augustus 2011 om 13:56 uur |
Max
pmc schreef:
Max ik heb gegrepen van vd Kallen dat ze eigenlijk niet veel met twitter, facebook en hyves willen omdat er nog wel eens wat idioten hele vervelende dingen roepen zelfs tegen eigen spelers.
Max ik heb gegrepen van vd Kallen dat ze eigenlijk niet veel met twitter, facebook en hyves willen omdat er nog wel eens wat idioten hele vervelende dingen roepen zelfs tegen eigen spelers.
Kan ik me met Hyves en Facebook nog wel voorstellen, want dat verschijnt op de hoofdpagina van je profiel. Kost veel energie om dat te gaan zitten modereren.
Twitterreplys met gescheld kan je gewoon negeren. Staan ook niet op je eigen account. Er staat toch al genoeg gescheld op Twitter dus dat houd je toch niet tegen.
Als iemand trouwens vraagt waar ie kan parkeren via Twitter kan je gelijk antwoorden. Sneller dan mailen.
Twitterreplys met gescheld kan je gewoon negeren. Staan ook niet op je eigen account. Er staat toch al genoeg gescheld op Twitter dus dat houd je toch niet tegen.
Als iemand trouwens vraagt waar ie kan parkeren via Twitter kan je gelijk antwoorden. Sneller dan mailen.
0
|
Vrijdag 26 augustus 2011 om 13:20 uur |
Ferdy
pmc schreef:
Max ik heb gegrepen van vd Kallen dat ze eigenlijk niet veel met twitter, facebook en hyves willen omdat er nog wel eens wat idioten hele vervelende dingen roepen zelfs tegen eigen spelers.
Max ik heb gegrepen van vd Kallen dat ze eigenlijk niet veel met twitter, facebook en hyves willen omdat er nog wel eens wat idioten hele vervelende dingen roepen zelfs tegen eigen spelers.
Dat ging over Facebook volgens mij en daar moet je inderdaad de hele dag gaan modereren maar Twitter heeft daar geen last van.
0
|
Vrijdag 26 augustus 2011 om 13:16 uur |
pmc
Max schreef:
Die tweets zijn zonder enige moeite leeabaar op de site te publiceren.
Kan je dus ook lezen zonder te retweeten, hashtaggen, mentionen en replyen.
Die tweets zijn zonder enige moeite leeabaar op de site te publiceren.
Kan je dus ook lezen zonder te retweeten, hashtaggen, mentionen en replyen.
Max ik heb gegrepen van vd Kallen dat ze eigenlijk niet veel met twitter, facebook en hyves willen omdat er nog wel eens wat idioten hele vervelende dingen roepen zelfs tegen eigen spelers.
0
|
Vrijdag 26 augustus 2011 om 13:13 uur |
Nu online
Marcie en 479 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 22 | - | 46 |
2 | Excelsior | 22 | - | 42 |
3 | FC Dordrecht | 22 | - | 37 |
4 | SC Cambuur | 21 | - | 35 |
5 | ADO Den Haag | 21 | - | 34 |
6 | Den Bosch + | 21 | - | 33 |
7 | Roda JC | 21 | - | 33 |
8 | Graafschap | 20 | - | 32 |
9 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
10 | Helmond Sp. | 21 | - | 31 |
11 | Telstar | 22 | - | 29 |
12 | FC Eindhoven | 21 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 22 | - | 26 |
14 | Jong AZ | 22 | - | 26 |
15 | TOP Oss | 22 | - | 25 |
16 | VVV-Venlo | 22 | - | 22 |
17 | Jong Ajax | 21 | - | 21 |
18 | Jong PSV | 21 | - | 21 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse | 22 | - | -8 |