Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: weinig

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 681
Volgende pagina

D.H.zuid-west

Petah schreef:

En die sliding bij Cambuur dan het zijn wel twee dure foutjes
Puntverlies ligt toch echt bij de voorhoede, met zoveel balbezit en toch maar zo weinig gecreerde kansen moet je je toch gaan afvragen waar nu het werkelijke probleem ligt i.p.v. steeds maar te wijzen naar Dereijck. Scoor je zelf gewoon 2 of 3 keer, en dat had echt gemoeten tegen deze tegenstander, dan is 1 tegendoelpunt niet gelijk puntverlies. Een tegendoeplunt kan namelijk altijd gebeuren, het feit dat je zelf niet aan scoren toekomt is het pijnpunt.
0
Zondag 21 september 2014 om 11:08 uur

Eagle187

pajam schreef:

en zo is het.

we kunnen heel positief roepen dat we een goede pot gespeeld hebben, maar jammer genoeg geen doelpunten gemaakt hebben, maar volgens mij speelden wij tegen een degradatie kandidaat (in onze stadion!) die 5 basisspelers mistte (naast dat het in de zomer al redelijk leeggekocht was).

Dat je het dan voor elkaar krijgt om te heersen is natuurlijk compleet logisch!

Daarnaast heb ik dit seizoen sowieso weinig denderends gezien en al zeker niet in de laatste 3 wedstrijden die we gespeeld hebben.

Zoals velen al zien en roepen; van Duinen loopt de spits in de weg, dit deed hij naar mijn mening vorig jaar een stuk minder. Ik vind hem ook heel onverschillig ogen in interviews na de wedstrijd. Mike had nu graag in Alkmaar of Groningen gespeeld en gaat zich nu dan ook frustreren aan het feit dat ie niet op zijn eigen positie mag spelen. Gaat vervolgens continu tóch richting de spits positie, waardoor Meijers op zijn positie komt te spelen en er achterin links alle zeilen bijgezet moeten worden. Plus dat het centraal in de aanval overvol is.

Schet werkt hard, maar daarmee is alles gezegd.

voorin hebben we gegokt op geld vanuit V.U en hebben we eredivisiewaardige spelers als Gouriye, Korte en Poepon laten gaan. Nu we niet (kwalitatief) genoeg aanvallende spelers hebben, zou je moeten roeien met de riemen die je hebt en kan je gewoonweg niet anders dan 4-4-2 spelen én toch doen we het niet.....

Fraser is nog altijd een prima trainer, dat zie je direct terug op het veld, maar lijkt snel over de kook te raken en kan een elftal die (wellicht?) een neerwaarste spiraal komt niet meer corrigeren of is zelf ook gefrustreerd door de hele V.U. overname soap.

hoe dan ook, Feyenoord thuis, Twente uit, Groningen thuis, Utrecht uit, Cambuur uit en GAE thuis; dat had ons toch wel 12 punten moeten kunnen opleveren, nu staan we wéér onderaan, alleen Heracles is écht afgeschud (nu nog).

jammer!!!
Wat een onzin zeg. Met uitzondering van de wedstrijd tegen Utrecht speelde Den Haag gewoon prima! Gisteren ook gewoon veel beter dan GoAhead. Het enigste wat faalde gisteren was de voorhoede. Op 1 bal na kwam er geen enkele pass van Schet aan, Houtkoop was balvaster maar ook een stuk trager waardoor die vaak teruggaf aan Meijers. En van Duinen en Kramer waren gewoon niet actief genoeg.

Met V.U. bedoel je neem ik aan U.V. ???

Eredivisiewaardige spelers Gouriye en Poepon hebben al 2 seizoenen lang bewezen (nog) niet eredivisiewaardig te zijn, hou je alleen Korte over die zich goed ontwikkeld bij Dordt, maar je weet nooit hoe dat uitpakt als ie zn ding bij Den Haag doet. Bovendien mag je nu blij zijn dat ie verhuurd is want die ligt er voorlopig uit!

Ben het er ook niet mee eens dat we niet genoeg kwalitatief aanvallende spelers hebben al mag er zeker nog een goede spits bij komen. Maar met Kramer heb je gewoon een goede spits in huis en spelers als Alberg en Gehrt zijn aanvallend ingesteld en gewoon goed. Dan heb je Mike nog achter de hand die ondanks dat ik m zwaar overschat vind toch altijd wel zn doelpuntjes meepikt. Als je in de winterstop 1 goede aanvaller erbij haalt heb je zat. In ieder geval zitten we zeker niet in een neerwaartse spiraal zeg, doe ff normaal. Ik heb 1 slechte wedstrijd gezien tegen Utrecht, verder was het voldoende tot goed. Als je voorhoede scherp is win je gisteren gewoon met 2-0, 3-0. Als Schet zn voorzetten beter waren geweest had je minimaal 2x zoveel doelkansen gehad ook.

Op voorhand zijn wedstrijden tegen Feyenoord, Twente, Groningen en Utrecht ook geen wedstrijden waarbij je je rijk rekent dus hoe je durft te beweren dat dat 12 punten oplevert.... Achteraf wel (doordat Den Haag beter speelde dan verwacht tegen 3 van de 4) maar jij zegt dat je weinig denderends hebt gezien dit seizoen dus dan gaat dat niet op. Bovendien is Cambuur uit ook geen zekerheid voor punten dus sta je met 5 punten uit 5 wedstrijden helemaal niet zo slecht gezien het schema! Achteraf had je meer kunnen hebben (als je toegeeft dat ze het gewoon aardig doen dit seizoen) en met straks een wat makkelijker programma zie ik dan ook uit naar een mooi seizoen!

Ik vraag me soms af waarom sommigen hier eigenlijk supporter zijn van ADO Den Haag... Als je alleen maar zit te zeiken over alles aan je club, alles slecht vind en alles negatief inziet weet ik echt niet waarom je jezelf dan fan noemt???? Fan ben je toch omdat je ergens van houd? Omdat je er iets mee hebt? Als je alleen maar supporter bent omdat je toevallig in Den Haag woont kun je net zo goed een amteurclubje in Den Haag gaan opzoeken die elke week wint. Hoef je ook niet bang te zijn dat die club wordt overgenomen door een `vaag` buitenlands bedrijf ofzo. Als je wel een echte fan bent, dan neem ik aan dat je baalt als je club verliest en hoopt dat ze het de volgende keer beter doen. Dan zit je iig niet je eigen ploeg af te zeiken. Ik hoop elke week dat Den Haag wint. En dan het liefst met aardig tot mooi voetbal of met heel veel strijd. Dan geniet ik. Weet je wanneer ik ook geniet ? Als Den Haag volgende week 4-0 wint door 4 doelpunten van SChet. Mocht er zoiets onwaarschijnlijks gebeuren dan hoor ik jou en een paar van je maatjes alweer iets roepen in de zin van dat ie ze voor t intikken had of ze er per ongeluk inschoot. ! ding is zeker een week later wordt ie zeker weer helemaal afgezeken. Dat noem ik geen fans. Dat noem ik gezeik. Gister speelde Schet zn slechtste wedstrijd van het seizoen. Hij is niet de beste speler van het team maar heeft zeker veel inzet en is lang niet zo slecht als door sommigen hier gesteld wordt. Sommigen maken er een sport van hem af te zeiken. Net als dat sommigen er een sport van maken Dereijck en van Duinen af te zeiken. Dereijck was al veroordeelt voordat ie zn eerste balcontact had gehad ! Feit is dat bijvoorbeeld een Jansen veel en veel dramatischer speelt dan een Schet en toch wekelijks veel beter wordt beoordeeld hier op de site, dat zegt genoeg. Ik ben ook blij dat Wormgoor nu op de bank zit voorlopig, maar als ie dan speelt gun ik hem het beste. Om 1 simpele reden; als hij t goed doet, doet ADO het goed en gaan we vooruit! Kom op man, het is tijd voor echte support!
0
Zondag 21 september 2014 om 09:56 uur

yesyes

Sommige mensen begrijp er echt weinig van. Hoeveel jaar is het niet zo dat we ALTIJD moeite hebben tegen ploegen waar wij het spel moeten maken. Dat kunnen wij gewoonweg niet simpel. De ploegen waar wij goed tegen spelen zijn de ploegen die zelf het spel maken en wij dus op de counter kunnen spelen. Tegen ploegen als gister spelen we altijd bagger. Je zal zien dat we tegen AZ opeens weer als vanouds spelen en dus ook gewoon winnen. Zo is het al jaren bij ons. Wij hebben gewoon geen ploeg die het spel kan maken en vooral niet als je zonder echte buitenspelers speelt. Het is zo makkelijk te verdedigen hoe wij spelen. Op de counter zijn we levensgevaarlijk met een snelle van duinen en een kramer.
0
Zondag 21 september 2014 om 09:41 uur

pajam

carbayon schreef:

Van Duinen en Schet kosten ons al 4 (of meer) punten. Dereijck en Kanon beste van het veld...wat een verademing tov Wormgoor zeg. Eindelijk verdedigers die verantwoordelijkheid durven te nemen en niet stiekum wegstappen om te doen lijken dat zij niet fout zitten. Zuiverloon zeer zwak vandaag...Van Duinen staat de hele wedstrijd naast Kramer en beiden staan stil (meijers werd helemaal gek dat hij steeds die bal niet kwijt kon). Gehrt mag niet meedoen want die mist wedstrijdritme...heb Schet dat wel dan? Zonde dat Malone uitviel..speelde zeer sterk vond ik.
en zo is het.

we kunnen heel positief roepen dat we een goede pot gespeeld hebben, maar jammer genoeg geen doelpunten gemaakt hebben, maar volgens mij speelden wij tegen een degradatie kandidaat (in onze stadion!) die 5 basisspelers mistte (naast dat het in de zomer al redelijk leeggekocht was).

Dat je het dan voor elkaar krijgt om te heersen is natuurlijk compleet logisch!

Daarnaast heb ik dit seizoen sowieso weinig denderends gezien en al zeker niet in de laatste 3 wedstrijden die we gespeeld hebben.

Zoals velen al zien en roepen; van Duinen loopt de spits in de weg, dit deed hij naar mijn mening vorig jaar een stuk minder. Ik vind hem ook heel onverschillig ogen in interviews na de wedstrijd. Mike had nu graag in Alkmaar of Groningen gespeeld en gaat zich nu dan ook frustreren aan het feit dat ie niet op zijn eigen positie mag spelen. Gaat vervolgens continu tóch richting de spits positie, waardoor Meijers op zijn positie komt te spelen en er achterin links alle zeilen bijgezet moeten worden. Plus dat het centraal in de aanval overvol is.

Schet werkt hard, maar daarmee is alles gezegd.

voorin hebben we gegokt op geld vanuit V.U en hebben we eredivisiewaardige spelers als Gouriye, Korte en Poepon laten gaan. Nu we niet (kwalitatief) genoeg aanvallende spelers hebben, zou je moeten roeien met de riemen die je hebt en kan je gewoonweg niet anders dan 4-4-2 spelen én toch doen we het niet.....

Fraser is nog altijd een prima trainer, dat zie je direct terug op het veld, maar lijkt snel over de kook te raken en kan een elftal die (wellicht?) een neerwaarste spiraal komt niet meer corrigeren of is zelf ook gefrustreerd door de hele V.U. overname soap.

hoe dan ook, Feyenoord thuis, Twente uit, Groningen thuis, Utrecht uit, Cambuur uit en GAE thuis; dat had ons toch wel 12 punten moeten kunnen opleveren, nu staan we wéér onderaan, alleen Heracles is écht afgeschud (nu nog).

jammer!!!
0
Zondag 21 september 2014 om 08:48 uur

Mike

Haagse Roel schreef:

Wat mij betreft te vroeg om nou Fraser te gaan afbranden, die heeft genoeg gezien vandaag denk ik........Lijkt idd wel of de passie , zoals bv.tegen Groningen thuis, ver te zoeken is....weet ook niet waar dat aan ligt, overname geneuzel , premies van LI ??

Maak mij vooralsnog geen zorgen, dit seizoen verwacht ik niet al te veel maar degraderen gaat echt niet gebeuren.
Wat een hoop negativiteit!
De een vind ons aanvallend zwak, de ander juist verdedigend.

Feit is dat het voetbal 2 klassen beter is dan een jaar geleden.

Je had deze wedstrijd gewoon met 3, 4-0 moeten en kunnen winnen. Bedoeling goed maar concentratie op het juiste moment en een beetje geluk ontbrak. GAE had geen recht op een punt.

4-4-2 of 4-3-3, ik heb het niet kunnen ontdekken. Van Duinen heeft de zijlijn amper gezien. Meijers wel omdat de aanvallers daar de ruimte lieten.

Ik hoop toch op een aanvallende versterking want Van Duinen, Schet en Houtkoop zijn veel te zeker van een plek. Te weinig concurrentie waardoor ze niet scherp genoeg zijn.
0
Zondag 21 september 2014 om 08:24 uur

oodh

Hier hebben mensen nog steeds niet door dat we helemaal niet goed zijn. Zoals je hebt kunnen zien winnen we ook niet eens van Go Ahead met veel invallers. En dat thuis. Wordt weer gewoon ouderwets degradatie voetbal met weinig toeschouwers. Wie gaat hier nu voor zijn lol naar kijken voor niet weinig.
0
Zaterdag 20 september 2014 om 23:52 uur

Advertentie

supporter-noord

Mike schreef:

Je mist gewoon 2 extra aanvallers. Ze werken allemaal hard maar alleen bij Kramer zie je effectiviteit. Schet en van Duinen zijn gewoon beperkte voetballers.
Ook Houtkoop doet zijn best en stond op t einde zelfs nog laatste man.

Van Duinen gaat lopen klagen dat ie moet verdedigen maar zijn plek in de spits is ie toch definitief kwijt. Sneu voor m maar Kramer is daar gewoon beter. In plaats dat hij zich dan op de vleugel probeert te ontwikkelen trekt hij veel te veel naar binnen en staat er niemand op de flank. Resultaat: alle ballen voor de pot.

Ik geloof niet dat we eerder zoveel mislukte voorzetten en corners gehad hebben.
We missen gewoon kwaliteit in dit elftal. Tis inderdaad allemaal op goed geluk die ballen erin pompen zonder dat ze kijken. Tis inderdaad te hopen dat geld gauw binnenkomt want dan kunnen die v Duinen, Schet, Houtkoop en Jansen snel wieberen of naar de reservebank als het aan mij ligt. één, twee wedstrijden slecht spelen, okay, maar bij deze spelers is het struktueel en voegen echt weinig toe. Die Meijers is de man van de wedstrijd, die geeft twee keer zoveel voorzetten als die v. Duinen, Schet en Houtkoop bij elkaar. Wat een loopvermogen en goeie passing. Die mogen ze echt wel koesteren. Kanon deed het ook goed, de rest krijgt een onvoldoende. Heb je de hulp van die keeper nog nodig om een gelijk spel eruit te slepen. Gewoon een afgang tegen het 2e elftal van die gasten. Vooraf hadden ze aan Fraser gevraagd waarom hij geen 4-4-2 wil spelen. Dat is geen optie, vond hij. Nou.....ik vind 4-3-3 totaal geen optie met deze beperkte voorhoede. Er zit totaal geen voetbal in en deze ploeg is beter in de omschakeling. Je moet altijd je beste spelers opstellen en dat zijn allemaal middenvelders.
0
Zaterdag 20 september 2014 om 23:33 uur

Rob2002

Achterin ligt het probleem niet, er kan altijd wel eens zo`n bal inwaaien. Derijck of niet, mogelijkheden genoeg.

Probleem ligt echt voorin: een groot veldoverwicht in zo weinig kansen omzetten.
0
Zaterdag 20 september 2014 om 23:29 uur

H@@GenEES

marcellino schreef:

Welke aanvallers dan houtkoop voor cabral is een verbetering.
welke top aanvallers hebben we weg gedaan dan.en wie zegt dat korte niet verhuurd zou worden als wang totaal niet in beeld was gekomen
je hebt schet.houtkoop.kramer.van duinen en 8 middenvelders en waarom omdat je reactie voetbal wil spelen dit elfal is niet door wang samengesteld maar door fraser .en even voorde duidelijkheid dit elftal had niet.beter geweest als van der kallen had gebleven want die had er geen cent ingestoken.heb je er wel eens bij stil gestaan dat het nog steeds niet zo druk is op de tribune en als je zwarte cijfers wil draaien hettoch ergens vandaan moet komen misschien is daarom korte wel verhuurd.wie zou het weten
Ik denk dat Korte een stuk beter is dan Schet, v Duinen speelt al weken heel slecht, werkt hard maar weinig rendement, ik weet zeker dat ze bij AZ dubbel van het lachen liggen nu ze hem niet gehaald hebben voor die 2 miljoen.

Cabral is nu net niet die gene die je nodig heb, maar ik vind Houtkoop ook geen versterking, en hoe je het wend of keert deze selectie is zeker onder invloed van wang tot stand gekomen, ben er 110% van overtuigt dat Korte en bijvoorbeeld die griek hier nog waren geweest waren als er geen sprake van een overname was geweest.
0
Zaterdag 20 september 2014 om 22:56 uur

Kees

Zolang er onduidelijkheid blijft bestaan zullen de prestaties wisselvallig zijn. Jammer, het plezier neemt steeds sneller af. En dat al tientallen jaren.
Logisch dat er zo weinig publiek komt.
0
Zaterdag 20 september 2014 om 21:48 uur

Nu online

Thehague070 en 226 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 681
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Kilian Nikiema Juho Kilo Steven van der Sloot

Laatste wedstrijd

Logo MVV Maastricht Logo ADO Den Haag
1-4
23 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo FC Den Bosch
2 maart 2025 om 12:15 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 27 - 55
2 FC Dordrecht 27 - 50
3 Excelsior 27 - 49
4 ADO Den Haag 27 - 49
5 SC Cambuur 27 - 46
6 Graafschap 27 - 43
7 Den Bosch + 27 - 43
8 FC Emmen 27 - 41
9 Helmond Sp. 27 - 39
10 Telstar 27 - 38
11 Roda JC 27 - 38
12 FC Eindhoven 27 - 35
13 MVV Maastr. 27 - 33
14 Jong AZ 26 - 30
15 Jong Ajax 26 - 28
16 TOP Oss 27 - 27
17 VVV-Venlo 26 - 26
18 Jong PSV 26 - 21
19 Jong Utrecht 25 - 17
20 Vitesse -27 27 - 1