Welkom in de shoutbox, gast
Kees
jamesjones schreef:
Alleen bij bepaalde testwedstrijden toch? Zoals bij PSV vs Vitesse op 15 augustus.
Alleen bij bepaalde testwedstrijden toch? Zoals bij PSV vs Vitesse op 15 augustus.
Officiële site.
In aanloop naar het seizoen 2020/2021 zal ADO Den Haag onder andere een oefenwedstrijd afwerken tegen Vitesse. Het team van de nieuwe hoofdtrainer Aleksandar Rankovic ontvangt de Arnhemmers op zaterdag 22 augustus om 20.00 uur in het eigen Cars Jeans Stadion. De wedstrijd zal rechtstreeks worden uitgezonden door FOX Sports.
In een later stadium zal er meer duidelijkheid ontstaan over het eventueel toelaten van publiek bij deze oefenwedstrijd. De mogelijkheden hiervoor worden momenteel nog onderzocht.
ADO Den Haag zal de rest van het schema van de voorbereiding op korte termijn bekendmaken via de website en social media-kanalen.
In aanloop naar het seizoen 2020/2021 zal ADO Den Haag onder andere een oefenwedstrijd afwerken tegen Vitesse. Het team van de nieuwe hoofdtrainer Aleksandar Rankovic ontvangt de Arnhemmers op zaterdag 22 augustus om 20.00 uur in het eigen Cars Jeans Stadion. De wedstrijd zal rechtstreeks worden uitgezonden door FOX Sports.
In een later stadium zal er meer duidelijkheid ontstaan over het eventueel toelaten van publiek bij deze oefenwedstrijd. De mogelijkheden hiervoor worden momenteel nog onderzocht.
ADO Den Haag zal de rest van het schema van de voorbereiding op korte termijn bekendmaken via de website en social media-kanalen.
0
|
Woensdag 8 juli 2020 om 19:28 uur |
Dennis72
Kees
Kees
Club Achter de Duinen schreef:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
‘Voetbal in september mét fans mogelijk’
Volgens de voorzitter van het landelijk Veiligheidsberaad, is het niet ondenkbaar dat er in september met toeschouwers op de tribune wordt gevoetbald.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
‘Voetbal in september mét fans mogelijk’
Volgens de voorzitter van het landelijk Veiligheidsberaad, is het niet ondenkbaar dat er in september met toeschouwers op de tribune wordt gevoetbald.
Lees het nieuwsbericht
En weer zo`n Jodokus die nog geiler als een pak roomboter is wat betreft het opzoeken van de publiciteit. Drie maanden geleden zocht ie ook al nadrukkelijk de media op.
Wat mogen wij blij zijn met Rutte en De Jonge die het land in moeilijke tijd op een verantwoorde manier aan de hand nemen en hun besluiten staven aan de mening van wetenschappers. Overigens genieten beiden niet mijn politieke voorkeur.
Al die roeptoeters, zelfbenoemde virologen en ga zo maar door komen me strot uit.
Wat mogen wij blij zijn met Rutte en De Jonge die het land in moeilijke tijd op een verantwoorde manier aan de hand nemen en hun besluiten staven aan de mening van wetenschappers. Overigens genieten beiden niet mijn politieke voorkeur.
Al die roeptoeters, zelfbenoemde virologen en ga zo maar door komen me strot uit.
0
|
Vrijdag 19 juni 2020 om 22:58 uur |
rijswijk hoekpolder
https://www.instagram.com/p/CBnYeaJnJii/?igshid=17w3abzxm5cai
Eerste grassprietjes .
Speciaal voor diegene die niet erg actief zijn op sociale media ?
Eerste grassprietjes .
Speciaal voor diegene die niet erg actief zijn op sociale media ?
0
|
Vrijdag 19 juni 2020 om 13:49 uur |
den haag
Jordy
Haagshart
Kees schreef:
Vandaag een werkelijk fantastische column van Sjoerd Mossau in het AD. Kan hem helaas niet plaatsen.
Vandaag een werkelijk fantastische column van Sjoerd Mossau in het AD. Kan hem helaas niet plaatsen.
Zat hem net te lezen.
Bij deze:
Coronales: voetbal moet terug naar de mensen
Het coronavirus toont eens te meer aan dat voetbalclubs geen normale bedrijven zijn en voetbalsupporters geen klanten, schrijft columnist Sjoerd Mossou. ,,Voor iets wat tamelijk onbelangrijk is, is voetbal voor heel veel mensen enorm belangrijk.”
Bij de clubs uit de eredivisie zijn opgeteld inmiddels ruim 114.000 seizoenkaarten verkocht. Dat is ongeveer de helft van het totaal van vorig jaar, nu al, terwijl de competitie pas op zijn vroegst over drie maanden begint. Veel gekker is nog: mocht die eredivisie in september eindelijk weer van start gaan, is de kans groot dat er helemaal geen publiek in de stadions mag. Vele tienduizenden mensen hebben voor enkele honderden euro’s een kaartje gekocht voor een evenement waar ze waarschijnlijk helemaal niet naartoe mogen, of slechts ten dele. Is dat raar? Nou, best wel.
Quote
Onze profclubs worden in het coronajaar 2020 letterlijk gered door hun supporters
Sjoerd Mossou
Mijn vrienden en ik kochten zelfs een zogenoemde ‘gouden seizoenkaart’, samen met nog duizenden anderen, waarbij je er nu al mee akkoord gaat dat je sowieso géén vergoeding krijgt, hoeveel pandemieën ons ook gaan treffen in de komende tijd. In het slechtste geval zien we komend seizoen niet één wedstrijd op de tribune, maar we krijgen geloof ik wel wat korting op een petje in de fanshop, dat is natuurlijk al prachtig genoeg. Loyaliteit, heet dat, populair gezegd. Je zou het ook knettergek kunnen noemen, maar wat het ook is: het vormt het definitieve bewijs dat voetbalsupporters geen klanten zijn, en voetbalclubs geen normale bedrijven.
Het laat zien dat voetbal niet zoiets is als entertainment of vermaak, dat het zelfs allang geen ‘sport’ meer is in de letterlijke zin van het woord. Voetbal is een mix van heel veel dingen, een sociaal bindmiddel dat de ratio overstijgt, een wonderlijk cultureel fenomeen dat je het ene moment verfoeit, en het volgende moment tot tranen toe beroert. Voor iets wat tamelijk onbelangrijk is, is voetbal voor heel veel mensen enorm belangrijk.
Er valt ook wat te leren van het getal: 114.000 and counting. Vermoedelijk is nooit duidelijker bewezen dat voetbalclubs drijven op hun achterban, op de mensen die de club als een deel van hun identiteit zijn gaan beschouwen. Dat vraagt ook een definitief andere manier van denken; onze profclubs worden in het coronajaar 2020 letterlijk gered door hun supporters. Als al die mensen hun seizoenkaart niet nu al hadden verlengd, en betaald, dan was een aanzienlijk deel van de clubs allang verzopen. Die clubs erkennen dat ook ruiterlijk, ze verdrinken haast in dankbaarheid en nederigheid, met al die kreten en filmpjes op sociale media. Maar laat het ook een les zijn richting de nabije toekomst.
Die rare trend van besloten trainingen alleen al. Die uitvakken in Nederlandse stadions, vermomd als dierenkooien. Die verplichte combiregelingen, of de wedstrijden zonder uitpubliek. De achteloosheid en desinteresse van sommige voetballers richting hun fans. De soms onmetelijke afstand tussen bestuurders en supporters. De moeite die je moet doen om een voetballer bij een amateurclub te krijgen tegenwoordig, of in een schoolklas, zogenaamd omdat het allemaal ‘professioneler’ is geworden. Als corona iets leert, dan is het dat voetbal terug moet naar waar het vandaan komt. Naar de mensen.
Bij deze:
Coronales: voetbal moet terug naar de mensen
Het coronavirus toont eens te meer aan dat voetbalclubs geen normale bedrijven zijn en voetbalsupporters geen klanten, schrijft columnist Sjoerd Mossou. ,,Voor iets wat tamelijk onbelangrijk is, is voetbal voor heel veel mensen enorm belangrijk.”
Bij de clubs uit de eredivisie zijn opgeteld inmiddels ruim 114.000 seizoenkaarten verkocht. Dat is ongeveer de helft van het totaal van vorig jaar, nu al, terwijl de competitie pas op zijn vroegst over drie maanden begint. Veel gekker is nog: mocht die eredivisie in september eindelijk weer van start gaan, is de kans groot dat er helemaal geen publiek in de stadions mag. Vele tienduizenden mensen hebben voor enkele honderden euro’s een kaartje gekocht voor een evenement waar ze waarschijnlijk helemaal niet naartoe mogen, of slechts ten dele. Is dat raar? Nou, best wel.
Quote
Onze profclubs worden in het coronajaar 2020 letterlijk gered door hun supporters
Sjoerd Mossou
Mijn vrienden en ik kochten zelfs een zogenoemde ‘gouden seizoenkaart’, samen met nog duizenden anderen, waarbij je er nu al mee akkoord gaat dat je sowieso géén vergoeding krijgt, hoeveel pandemieën ons ook gaan treffen in de komende tijd. In het slechtste geval zien we komend seizoen niet één wedstrijd op de tribune, maar we krijgen geloof ik wel wat korting op een petje in de fanshop, dat is natuurlijk al prachtig genoeg. Loyaliteit, heet dat, populair gezegd. Je zou het ook knettergek kunnen noemen, maar wat het ook is: het vormt het definitieve bewijs dat voetbalsupporters geen klanten zijn, en voetbalclubs geen normale bedrijven.
Het laat zien dat voetbal niet zoiets is als entertainment of vermaak, dat het zelfs allang geen ‘sport’ meer is in de letterlijke zin van het woord. Voetbal is een mix van heel veel dingen, een sociaal bindmiddel dat de ratio overstijgt, een wonderlijk cultureel fenomeen dat je het ene moment verfoeit, en het volgende moment tot tranen toe beroert. Voor iets wat tamelijk onbelangrijk is, is voetbal voor heel veel mensen enorm belangrijk.
Er valt ook wat te leren van het getal: 114.000 and counting. Vermoedelijk is nooit duidelijker bewezen dat voetbalclubs drijven op hun achterban, op de mensen die de club als een deel van hun identiteit zijn gaan beschouwen. Dat vraagt ook een definitief andere manier van denken; onze profclubs worden in het coronajaar 2020 letterlijk gered door hun supporters. Als al die mensen hun seizoenkaart niet nu al hadden verlengd, en betaald, dan was een aanzienlijk deel van de clubs allang verzopen. Die clubs erkennen dat ook ruiterlijk, ze verdrinken haast in dankbaarheid en nederigheid, met al die kreten en filmpjes op sociale media. Maar laat het ook een les zijn richting de nabije toekomst.
Die rare trend van besloten trainingen alleen al. Die uitvakken in Nederlandse stadions, vermomd als dierenkooien. Die verplichte combiregelingen, of de wedstrijden zonder uitpubliek. De achteloosheid en desinteresse van sommige voetballers richting hun fans. De soms onmetelijke afstand tussen bestuurders en supporters. De moeite die je moet doen om een voetballer bij een amateurclub te krijgen tegenwoordig, of in een schoolklas, zogenaamd omdat het allemaal ‘professioneler’ is geworden. Als corona iets leert, dan is het dat voetbal terug moet naar waar het vandaan komt. Naar de mensen.
0
|
Zaterdag 6 juni 2020 om 10:01 uur |
Advertentie
Ronaldo
Voetbal: terug naar de mensenColumn Sjoerd Mossou
Bij de clubs uit de eredivisie zijn opgeteld inmiddels ruim 114.000 seizoenkaarten verkocht. Dat is ongeveer de helft van het totaal van vorig jaar, nu al, terwijl de competitie pas op zijn vroegst over drie maanden begint. Veel gekker is nog: mocht die eredivisie in september eindelijk weer van start gaan, is de kans groot dat er helemaal geen publiek in de stadions mag. Vele tienduizenden mensen hebben voor enkele honderden euro`s een kaartje gekocht voor een evenement waar ze waarschijnlijk helemaal niet naartoe mogen, of slechts ten dele. Is dat raar? Nou, best wel.
Mijn vrienden en ik kochten zelfs een zogenoemde `gouden seizoenkaart`, samen met nog duizenden anderen, waarbij je er nu al mee akkoord gaat dat je sowieso géén vergoeding krijgt, hoeveel pandemieën ons ook gaan treffen in de komende tijd. In het slechtste geval zien we komend seizoen niet één wedstrijd op de tribune, maar we krijgen geloof ik wel wat korting op een petje in de fanshop, dat is natuurlijk al prachtig genoeg.
Loyaliteit, heet dat, populair gezegd. Je zou het ook knettergek kunnen noemen, maar wat het ook is: het vormt het definitieve bewijs dat voetbalsupporters geen klanten zijn, en voetbalclubs geen normale bedrijven.
Het laat zien dat voetbal niet zoiets is als entertainment of vermaak, dat het zelfs allang geen `sport` meer is in de letterlijke zin van het woord. Voetbal is een mix van heel veel dingen, een sociaal bindmiddel dat de ratio overstijgt, een wonderlijk cultureel fenomeen dat je het ene moment verfoeit, en het volgende moment tot tranen toe beroert. Voor iets wat tamelijk onbelangrijk is, is voetbal voor heel veel mensen enorm belangrijk.
Er valt ook wat te leren van het getal: 114.000 and counting. Vermoedelijk is nooit duidelijker bewezen dat voetbalclubs drijven op hun achterban, op de mensen die de club als een deel van hun identiteit zijn gaan beschouwen.
Dat vraagt ook een definitief andere manier van denken; onze profclubs worden in het coronajaar 2020 letterlijk gered door hun supporters. Als al die mensen hun seizoenkaart niet nu al hadden verlengd, en betaald, dan was een aanzienlijk deel van de clubs allang verzopen.
Die clubs erkennen dat ook ruiterlijk, ze verdrinken haast in dankbaarheid en nederigheid, met al die kreten en filmpjes op sociale media. Maar laat het ook een les zijn richting de nabije toekomst.
Die rare trend van besloten trainingen alleen al. Die uitvakken in Nederlandse stadions, vermomd als dierenkooien. Die verplichte combiregelingen, of de wedstrijden zonder uitpubliek. De achteloosheid en desinteresse van sommige voetballers richting hun fans. De soms onmetelijke afstand tussen bestuurders en supporters. De moeite die je moet doen om een voetballer bij een amateurclub te krijgen tegenwoordig, of in een schoolklas, zogenaamd omdat het allemaal `professioneler` is geworden.
Als corona iets leert, dan is het dat voetbal terug moet naar waar het vandaan komt. Naar de mensen.
Bij de clubs uit de eredivisie zijn opgeteld inmiddels ruim 114.000 seizoenkaarten verkocht. Dat is ongeveer de helft van het totaal van vorig jaar, nu al, terwijl de competitie pas op zijn vroegst over drie maanden begint. Veel gekker is nog: mocht die eredivisie in september eindelijk weer van start gaan, is de kans groot dat er helemaal geen publiek in de stadions mag. Vele tienduizenden mensen hebben voor enkele honderden euro`s een kaartje gekocht voor een evenement waar ze waarschijnlijk helemaal niet naartoe mogen, of slechts ten dele. Is dat raar? Nou, best wel.
Mijn vrienden en ik kochten zelfs een zogenoemde `gouden seizoenkaart`, samen met nog duizenden anderen, waarbij je er nu al mee akkoord gaat dat je sowieso géén vergoeding krijgt, hoeveel pandemieën ons ook gaan treffen in de komende tijd. In het slechtste geval zien we komend seizoen niet één wedstrijd op de tribune, maar we krijgen geloof ik wel wat korting op een petje in de fanshop, dat is natuurlijk al prachtig genoeg.
Loyaliteit, heet dat, populair gezegd. Je zou het ook knettergek kunnen noemen, maar wat het ook is: het vormt het definitieve bewijs dat voetbalsupporters geen klanten zijn, en voetbalclubs geen normale bedrijven.
Het laat zien dat voetbal niet zoiets is als entertainment of vermaak, dat het zelfs allang geen `sport` meer is in de letterlijke zin van het woord. Voetbal is een mix van heel veel dingen, een sociaal bindmiddel dat de ratio overstijgt, een wonderlijk cultureel fenomeen dat je het ene moment verfoeit, en het volgende moment tot tranen toe beroert. Voor iets wat tamelijk onbelangrijk is, is voetbal voor heel veel mensen enorm belangrijk.
Er valt ook wat te leren van het getal: 114.000 and counting. Vermoedelijk is nooit duidelijker bewezen dat voetbalclubs drijven op hun achterban, op de mensen die de club als een deel van hun identiteit zijn gaan beschouwen.
Dat vraagt ook een definitief andere manier van denken; onze profclubs worden in het coronajaar 2020 letterlijk gered door hun supporters. Als al die mensen hun seizoenkaart niet nu al hadden verlengd, en betaald, dan was een aanzienlijk deel van de clubs allang verzopen.
Die clubs erkennen dat ook ruiterlijk, ze verdrinken haast in dankbaarheid en nederigheid, met al die kreten en filmpjes op sociale media. Maar laat het ook een les zijn richting de nabije toekomst.
Die rare trend van besloten trainingen alleen al. Die uitvakken in Nederlandse stadions, vermomd als dierenkooien. Die verplichte combiregelingen, of de wedstrijden zonder uitpubliek. De achteloosheid en desinteresse van sommige voetballers richting hun fans. De soms onmetelijke afstand tussen bestuurders en supporters. De moeite die je moet doen om een voetballer bij een amateurclub te krijgen tegenwoordig, of in een schoolklas, zogenaamd omdat het allemaal `professioneler` is geworden.
Als corona iets leert, dan is het dat voetbal terug moet naar waar het vandaan komt. Naar de mensen.
0
|
Zaterdag 6 juni 2020 om 09:58 uur |
Aad
Bolskie schreef:
Ah die opdracht was er vanuit China? Kan je mij die link sturen of concludeer je dat zelf uit het stukje ADO moet eigen broek ophouden?
Ah die opdracht was er vanuit China? Kan je mij die link sturen of concludeer je dat zelf uit het stukje ADO moet eigen broek ophouden?
Het is algemeen bekend en door diverse media gepubliceerd dat El Khayati en Kanon in opdracht van China (Wang) voor (te) lage bedragen zijn verkocht.
Kijk hierover ook diverse posts van medeshouters er op na. Mijnheer Bijdehand.
Kijk hierover ook diverse posts van medeshouters er op na. Mijnheer Bijdehand.
0
|
Vrijdag 5 juni 2020 om 16:53 uur |
Nu online
KickOff, Dang3r, Tante Wil, Bleek, Rooie91, James, Lellow, Marcie, ADO079 en 180 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam + | 20 | - | 40 |
2 | Excelsior | 20 | - | 39 |
3 | FC Dordrecht | 20 | - | 36 |
4 | Den Bosch + | 20 | - | 33 |
5 | Graafschap | 20 | - | 32 |
6 | SC Cambuur | 20 | - | 32 |
7 | FC Emmen | 20 | - | 32 |
8 | ADO Den Haag | 20 | - | 31 |
9 | Helmond Sp. | 20 | - | 31 |
10 | Roda JC | 20 | - | 30 |
11 | Telstar | 20 | - | 26 |
12 | FC Eindhoven | 20 | - | 26 |
13 | MVV Maastr. | 20 | - | 23 |
14 | Jong AZ | 20 | - | 22 |
15 | TOP Oss | 20 | - | 22 |
16 | Jong Ajax | 20 | - | 21 |
17 | Jong PSV | 20 | - | 21 |
18 | VVV-Venlo | 20 | - | 16 |
19 | Jong Utrecht | 20 | - | 13 |
20 | Vitesse -27 | 20 | - | -8 |