Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: middelen

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 78
Volgende pagina

Raymond Atteveld: ‘Wij kunnen het Feyenoord verdom

Raymond Atteveld: ‘Wij kunnen het Feyenoord verdomd lastig maken’
24 april 2009 om 19:30

ADO Den Haag staat zondag voor de loodzware opgave om te trachten Feyenoord één of meer punten afhandig te maken. Nadat in de voorgaande twee duels onnodig punten zijn ingeleverd, moet de ploeg van Raymond Atteveld tegen de Rotterdammers weer volop aan de bak. Vooraf is er een knallend vuurwerk, hopelijk kan de ADO-ploeg dat daarna ook op het veld ten toon spreiden.

Tekst: Rob Blankenstein

Traditiegetrouw speelt ADO den Haag tegen Feyenoord niet haar zwakste wedstrijden. Hopelijk zal dat nu – vooral kijkend naar de stand op de ranglijst – ook het geval zijn. ‘Haaglanden Voetbal.nl’ sprak na de training van vrijdag met trainer Raymond Atteveld.

Raymond, zondag thuis tegen Feyenoord, dat altijd een speciale wedstrijd is. Merk je binnen je groep- ondanks dat je sowieso de punten moet halen - dat dit duel nog een extra cachet heeft omdat het Feyenoord is?

‘Nee niet zozeer binnen de groep. Dat merk je meer om de groep heen, dat er wat activiteiten zijn en dat wij weten dat het een volle bak wordt. Wij zitten in de situatie als spelers zijnde, dat elke wedstrijd een finale is op dit moment en daar zal Feyenoord niet veel aan veranderen.’

Even terug naar afgelopen zondag. Heb je nog lang stilgestaan met de groep hoe het toch mogelijk was om een 0-3 voorsprong met nog twintig minuten te gaan toch nog uit handen te geven?

‘In principe wil ik niet heel lang stil staan bij wedstrijden, maar woensdag is het laatste moment geweest, dat wij daar - ook nog ondersteund door wat videobeelden - naar hebben teruggekeken om daar weer van te leren, want ik vind wel fijn, dat iedereen daar aan refereert aan het negatieve. Maar volgens mij zit er ook nog een positief verhaal aan vast, van zeventig minuten goed voetbal. Dus dat proberen wij uit te bouwen en dat komt ook natuurlijk weer vandaag (vrijdag - red.) in de tactische training naar boven. Dat de dingen, waarvan wij moeten leren, dat die ook weer in de trainingen terug moeten komen en zondag in het veld niet meer mogen gebeuren.’

Wat heb je zelf geleerd van die laatste twintig minuten?

‘Ik leer elke dag en wat ik ervan leer is dat ik de spelers beter leer kennen en leer herkennen. Dus dat is voor mij weer een bonus, want ik heb het natuurlijk al van een afstand bekeken en maak ze nu dagelijks mee. En ik maak ze onder druk mee, dus dat betekent voor mij, dat ik de spelers beter kan doorgronden.’

Je stond in oktober 2008 voor het laatst voor een groep met Limburgse jongens, met ook veel jongens uit andere windstreken, met name uit België. Verschilt dat nu wezenlijk met de groep waar je nu mee te maken hebt, qua mentaliteit, qua beleving etc?

‘Ik moet zeggen, dat ik niet kan klagen over de beleving en de mentaliteit die erin deze groep zit. Natuurlijk zitten er hier wat meer randstad getinte jongens in en die zijn wat anders gebekt, maar die durven ook wat meer te zeggen en ook kun je als trainer je voordeel mee doen, want je wilt graag dat ze meedenken en dat ze ook beslissingen nemen op het veld. Die verantwoording mogen zij ook nemen wat dat betreft, want wij zitten als staf natuurlijk aan de kant en als je reageert dan reageer je bijna altijd achteraf. Dus als zij daarin ook de beslissingen nemen en dus ook hun gebektheid gebruiken op de goede manier, dan zij wij daar alleen maar tevreden over.’

Nu komt het uiteraard deze laatste drie wedstrijden niet alleen op het voetbal aan, maar ook op het mentale aspect. Wat kun je als trainer daar nog aan toevoegen om dat aspect nog meer te benadrukken?

‘Door ze steeds in de situatie te brengen, dat ze dus de mentaliteit naar boven moeten laten komen. Het is een stukje dat opgesloten zit in mijn karakter, dus het zal bijna altijd in mijn trainingen terugkomen. Daardoor worden ze gedwongen daar mee aan de slag te gaan en dus bereid je ze voor op wedstrijdsituaties.’

Feyenoord is een ploeg, afgaande op de resultaten, die wat beter in haar vel zit. Wat is de kracht op dit moment in jouw optiek van dit Feyenoord?

‘Wij kijken naar wat er gebeurt in een gehele wedstrijd en ik heb ze zelf afgelopen zaterdagavond tegen FC Twente aan het werk gezien. Daar hadden ze een zware kluif aan en nu zijn wij niet van het niveau van FC Twente, maar wij hebben wel andere eigenschappen die het Feyenoord heel erg moeilijk kunnen maken. Voor beide ploegen geldt, dat ze iets moeten en dat legt al een druk op een wedstrijd. Dus wij kijken hoe Feyenoord daarmee omgaat en wij kijken hoe onze eigen ploeg daarmee omgaat, maar ik denk, dat wij genoeg middelen in huis hebben om het Feyenoord verdomd lastig te maken.’

Je speelt zondag om half één, dan zijn de resultaten al bekend van de ploegen die om je heen staan in de stand. Ervaar je dat als een voor of een nadeel?

‘Dat maakt op zich niet veel uit, want wij moeten zelf punten pakken, dus wij zijn vooral gefocust op onze eigen wedstrijd, want het is elke ronde weer zo, dat het stuivertje wisselen is van alle posities. Dus dan heeft het niet zoveel zin om naar andere wedstrijden te kijken.’

Je mist komende zondag wat mensen door blessures en schorsingen, zoals Robert Zwinkels, Ahmed Ammi en Karim Soltani. Ik heb net even naar het partijtje gekeken, is dat dan de basiself waar je zondag mee begint?

‘Nee, wij hebben in drie verschillende formaties gespeeld. Daarbij kijk ik ook naar wat doen andere jongens in de ploeg en wij moeten nog kijken hoe de situatie met Lex Immers is en met Ammi, alhoewel wij er redelijkerwijs vanuit kunnen gaan, dat hij het niet zal redden. Maar ik laat in die tactische trainingen wel een stukje zien, wat ik wil, maar ik gooi nooit alles open, omdat ik weet dat de mensen van de pers er zijn.’

Even naar Lex Immers, hoe groot schat je de kans in dat hij toch beschikbaar is?

‘Het karakter van Lex kennende, is het een jongen die door wil bijten en dan is het aan de club en de medische staf om te kijken hoeveel risico houdt het daadwerkelijk in als hij zou starten. Het is een jongen die wij af moeten remmen, want als wij gezegd hadden dat hij vandaag mee had kunnen trainen, dan had hij dat absoluut gedaan, maar wij moeten even kijken wat voor risico het oplevert en of het verstandig is.’

© Haaglanden Voetbal (TR Media)
0
Vrijdag 24 april 2009 om 22:35 uur

Aad

Arendsoog schreef:

Kijk eens wat een namen Caraiollo Hoogendorp Powel

Melic soltani vd Bergh Verhoek allemaal 3e rangs voetballers. Ruim dat hele zootje op en koop nou eens 1 fatsoenlijke spits daarvoor terug.

Onze aanwinst Derijck in de fout tegen Sparta twee keer schuld aan de goals bij Willem II.

Horvath blijkt nu ineens niet te kunnen voetballen.
Wat Buijs doet ziet er leuk uit maat lijkt meer op een one man show dan op een teamspeler.

Wie is toch verantwoordelijk voor al die miskopen

Misschien kan Arendsoog eens naar Hans Anders !!
Van den Bergh heeft nog nooit een bal voor ons getrapt, Milic/Caraciolo kreeg nog geen kans, Soltani is na Knopper onze best scorende speler, Derijck raakt een keer een bal verkeerd en is dan gelijk een mislukkeling en Buijs is meer teamspeler dan jij supporter.
Oké wat betreft Hoogendorp, Verhoek en Powel heb je gelijk maar welke spits zou jij nu willen kopen met de vooralsnog beperkte financiële middelen.
Of ben jij er ook zo een die denkt dat van der Kallen maar onbeperkt de poeplap moet trekken.

Wees eens realist en positief. Moeilijk hè.
0
Woensdag 22 april 2009 om 12:06 uur

Pro Mark Wotte!

friuli schreef:

Volgens mij heeft atteveld 2 jaar gewerkt met Stevens!Bij ons heeft hij ook een aantal jaar als assistent gewerkt met schoenmaker/Israel.
Lijkt me dat hij genoeg ervaring heeft opgedaan!
Bij Roda gewoon goed gepresteerd 1e jaar beker finale . 

Wotte daar in tegen heeft alleen maar clubs naar de ondergang geholpen(bij feyenoord als technisch directeur en bij utrecht als trainer en den bosch daar bakte hij er ook niks van.
Lekker belangrijk wat er is gebeurd bij andere clubs. Daar is hij niet alleen schuldig aan. Bij sommige clubs is het nog steeds een zooitje. Daarentegen heeft hij bij ADO/FC Den Haag altijd goede resultaten neergezet met beperkte middelen. Zowel bij de jeugdopleiding als bij de 2 BVO-elftallen.
0
Vrijdag 3 april 2009 om 16:45 uur

Haagse passie weer ver te zoeken

Het blijft weer ongelooflijk. Tegen ploegen waar je eigenlijk geen punten verwacht, winnen of gelijk spelen, en tegen een mededegradatiekandidaat drie punten laten liggen. Deze punten waren zo belangrijk dat je zou denken dat de vonken er weer vanaf zouden vliegen. Niet dus. Waarom zijn die bevliegingen altijd van korte duur? Ipv, na winst op RODA, op 8 punten van de degradatieplekken te staan zijn het er nu nog maar 2.

Stel je voor dat Volendam vanmiddag wint dan sta je op nog maar 4 punten van directe degradatie!



Na een lekker begin ging ADO DH toch weer achteruitlopen en leek te gaan voor 1 punt. ADO DH leek nog niet op een schim van de ploeg die NEC van het veld veegde. Het lijkt erop dat de echte Haagse voetbal beleving van de supporters in het Aad Mansveld stadion meer bepalend is voor vechtlust, een over mijn lijk mentaliteit en de wil om te winnen bij de spelers dan de door de trainer meegegeven tactiek en motivatie.



Als je ziet dat elke speler van Den Haag in de thuiswedstrijd tegen NEC zijn tegenstander op alle fronten de baas is kan je als trainer niet meer aankomen met het excuus te beschikken over beperkte middelen. Want dan lijkt er meer aan de hand.



Moet de trainer niet verschrikkelijk blij zijn dat de Haagse supporters met de Echte Haagse VoetbalBeleving ADO Den Haag kennelijk wel naar een hoger plan weten te tillen.



Dus wie moet er nou stappen maken aan de hand van wie???



Dood en doodzonde om niet alles op alles te zetten voor DRIE punten in IEDERE wedstrijd!!


0
Zondag 22 maart 2009 om 15:25 uur

HCF

g schreef:

Zijn dit niet die gasten die vorig jaar ook al alles op alles zetten om Wetzel buiten de deur te houden voor een Martin Jol die niet wilde komen? Hoezo, spelletjes?

Als je nou echt bijdehand bent zoek je  uit wie erop dat moment werkelijk spelletjes speelde(n). Toen liepen jullie allemaal nog te huilen achter je computert dat het zo\`n zooitje was.
Wij hebben toen wel wat gedaan en als we het hadden gewild hadden we, wat spelletjes betreft, over jullie held nog wel even door kunnen gaan.
Wij hebben geen spelletjes gespeeld en spelen ze niet. Alles stond en staat open en bloot op onze toenmalige en huidige site.

Puur door vd Kallen zijn we er al snel achter gaan staan en niemand kan ontkennen dat wij een grote bijdrage hebben geleverd aan het geloof dat ADODH een topclub is en dat alles mogelijk is, en dat het op supportersgebied rustig is gebleven.

1e prioriteit was om de sfeer goed te houden tot aan de winterstop zodat er spelers aangetrokken konden worden. Dit dus ondanks 7x verliezen achter elkaar en er al veel supporters veel op Wetzel aan te merken hadden. Hebben jullie ook met die andere 1598 man in de kuip in de vrieskou gestaan om te zien hoe je club zich zonder ziel  naar de slachtbank liet leiden terwijl meneer lekker in de dug out bleef zitten. En dat laffe voetbal in uitwedstrijden waar je je gewoon kapot voor schaamt en belangrijker, bijna niks heeft opgeleverd. Dat heeft niks te maken met \`de beperkte middelen \`waar meneer steeds mee schermt. Dat heeft te maken met een instelling die hij zei te hebben maar waar hij kennelijk toch niet over beschikt.

Zijn denigrerende uitlatingen over supporters, het aanstellen van mensen die kennelijk niet op kwaliteit beoordeeld worden maar op andere zaken, en het disrespect voor Haagse helden zijn op een gegeven moment gewoon genoeg. 
En wij zijn niet opgericht om alleen maar juichverhalen te schrijven.

En daarom geven we een signaal af in de vorm van onze mening en jullie held vindt trouwens ook dat dat gewoon kan in de media, over wie of wat dan ook.
En daar kan je het mee eens zijn of niet.

De neuzen staan kennelijk niet meer dezelfde kant op en dat is jammer. 

Maar het is heel simpel.
Als niemand het met ons eens is trekt niemand zich toch ook wat van ons aan.

Dus waar maken jullie je druk om?


STILL, 

THE ONLY WAY IS UP!!



0
Donderdag 12 maart 2009 om 14:30 uur

Advertentie

jajoh

The only way is up! Dankzij of ondanks onze TD?
De wijze waarop Wetzel iedere keer de supporters denkt aan te moeten spreken! Zoals nu weer. Alsof hij het over/tegen een stel kinderen heeft zegt hij dat hij apetrots is dat hij met de supporters van die grote stappen gemaakt heeft. Alsof o.a. hij er voor gezorgd heeft dat het rustig is gebleven in het AAD MANSVELD Stadion. Terwijl hij zichzelf eens ernstig af zou moeten vragen of dat nou niet ondanks hem is. En let op de woordkeus; apetrots. Weer onhandig?
Andre mot ons eigenlijk niet. En dat bewijst hij nog eens door te zeggen dat hij liever geen supporters mee heeft naar uitwedstrijden van FC Den Haag. Want dat geeft alleen maar last.

Andre ff voor de duidelijkheid. Dat er geen ellende is met Haagse supporters is niet aan jou te danken maar aan de supporters zelf. De supporters zijn er o.a. door vd Kallen weer in gaan geloven dat FC Den Haag gewoon een topclub in wording is maar dat er dan wel gebroken moet worden met het negatieve imago dat FCDH met zich meesleept.
Door jouw slechte presteren en door vooral in uitwedstrijden te kiezen voor een uiterst laffe onHaagse tactiek, en door iedere keer in de media de nadruk te leggen op negatieve zaken aangaande de supporters heb juist jij daaraan NIET meegeholpen. Degene die wat stapjes moet maken, om zich wat minder arrogant op te stellen, ben JIJ!
Verder o.a. het doorlopend aanstellen van familie, vrinden en bekenden in de organisatie van Den Haag en de wens om met de spelers van FC Den Haag een erehaag te vormen voor ojox (!!!) (naar verluid was daar tot vlak voor de wedstrijd discussie over tussen hem en de spelers, die weigerden).

Andre denkt misschien dat hij heel populair is, maar onvrede over hem, op meerdere vlakken, leeft al langere tijd onder veel supporters.
In het belang van FC Den Haag hebben wij daar niet te veel aandacht aan besteed op onze sites, omdat prioriteit 1 moet zijn; NIET DEGRADEREN!

Maar de respectloze wijze waarop Wetzel denkt om te kunnen gaan met Haagse Helden is voor ons wel het dieptepunt.

Een advertentie plaatsen voor een vacature in de jeugdopleiding, en het daarmee voorbij lopen van en/of het afserveren van jongens met een Groen Geel Hart met meer dan voldoende ervaring en capaciteiten, die ook nog eens graag wat voor de club willen doen, zegt ons in ieder geval dat het Haagse dat hij zegt terug te willen brengen in ieder geval niet uit ons Den Haag komt.

Als genoemd in een stuk op de HCF site is de reden daarvan kennelijk het gebrek aan voldoende kwaliteit bij die jongens.
Maar vraag nou eens aan de spelers van FC Den Haag of zij voetballen nou een van de sterkste kwaliteiten vinden van de door Wetzel zelf aangetrokken, huidige assistent trainer.

Dat geeft te denken;

Andre,

Jij vindt dat een Ron de Roode, een Cor Lems, een Frans Danen, om maar wat namen te noemen, niet genoeg kwaliteit hebben, want ze worden niet door je benaderd of grofweg afgeserveerd, en plaatst bij gebrek aan beter (volgens jou) dan maar, zeer professioneel, een advertentie.

Ben je dan niet bang dat iedereen ernstig gaat twijfelen aan jouw motieven.
Of aan juist jouw kwaliteiten?

En als je eigenlijk wel vindt dat zij voldoende kwaliteiten hebben wat is dan de reden om op deze manier met deze jongens, onze jongens, om te gaan?

Wat is nou de echte reden dat je deze mensen niet benaderd, wat is nou de echte reden dat je deze jongens niet ziet zitten?

Wij denken (en wie niet?) dat een aantal van deze gasten zeker, meer dan goed genoeg zijn voor Den Haag en dat alleen hun betrokkenheid bij de club al enorm veel zal betekenen voor alle echte supporters van het echte Den Haag.
Wij denken ook dat juist dat soort, bij Hagenezen, aansprekende namen bij de jeugdopleiding van FC Den Haag de talentjes in Den Haag zal houden en niet die van (met alle respect) Arie vd Padt en de broer van Albert van Oosten.
.
Wij denken dat je bang bent dat zij voor jou te populair, te goed en te mondig zijn en op deze manier jouw positie kunnen verzwakken.
Dat je daarom ook lullig doet over of tegen een Ricky vd Bergh of Cor Lems, en dat ze daarom, zolang jij er zit, nooit voor een plek bij Den Haag in aanmerking zullen komen. Dat je daarom ook Rick Hoogendorp zijn contract niet gaat verlengen.
Jongens, Andre, als wij; de supporters van FC ADO Den Haag

Wij denken dan ook dat jij je eigenlijk verheven voelt boven de Hagenezen aan de overkant.
En dat jij je eigenlijk een beetje geneert voor de Haagse Supporters

Wij denken dat o.a. de net genoemde gasten meer Haagse Beleving bezitten dan jij ooit in je hebt gehad of zal hebben.
Wij denken dat je wat betreft voetbal en wedstrijdinstelling en WINNAARSmentaliteit nog niet in de schaduw mag lopen van deze gasten.
Wij denken dat we met hun instelling, ervaring, motivatie en bewezen capaciteiten als trainers en voetballers al veiliger hadden gestaan dan dat jij nu staat jij met jouw ( door jou zo vaak genoemde) `beperkte middelen`. Lekker motiverend ook.
Wij denken dat jij, in tegenstelling tot bovengenoemde gasten maar er zijn er veel meer, nooit een Haagse Held zal worden.

Wat veel supporters zorgen baart is dat jij, en jij alleen bepaalt wie wel en wie niet de capaciteiten heeft terwijl je tot op heden niet laat blijken er zelf wel over te beschikken.
Sterker nog, vraag de door jou aangestelde, en dus kennelijk door jou wel op waarde geschatte, assistent trainer eens een balletje recht vooruit te trappen.
Wij denken daarom dat je andere (eigen?) belangen dan het belang van FC Den Haag voorrang geeft en dat dit ten koste gaat van ONZE CLUB.

We denken dat je spelletjes speelt. En we denken dat vd Kallen dat eigenlijk ook al een tijd weet (vanaf 6 april 2008?).

Zou je het gek vinden als veel supporters er hetzelfde over denken als wij?


Namens;

in ieder geval alle actieve leden van de HCF & NORTHSIDE.NL

Bron: www.haguecityfirm.nl

0
Donderdag 12 maart 2009 om 13:04 uur

Kees

Het klinkt fraai maar ik denk werkelijk dat het zo is. Deze selectie is niet geheel uitgebalanceerd voor op het niveau waar we ons op begeven.

Weinig creativiteit, maar drie echte winnaars (Ranko, Buijs en Immers) en geen diepgaande middenvelders. We spelen al maanden zo voorspelbaar.  

Ik vind dat overigens Wetzel niet verwijtbaar. Op het moment dat hij er in stapte liepen nog vele contracten door en zoveel te besteden was er ook niet. Met Pique, Ammi, Waterman en Horvath heeft hij met de beschikbare middelen toch aardig geshopt voor de competitie begon.

Milic is een ander verhaal en de rest kostte geen pepernoot.

Tijdens de winterstop heeft geen enkel ander team in de eredivisie zich verhoudingsgewijs zo goed versterkt als ons ADO Den Haag. 

Het resultaat is er ook naar met 8 uit 8 na de winter en een relatief zwaar progrmma achter de rug. Kom op mensen en blijf vertrouwen in een goede afloop.
0
Maandag 2 maart 2009 om 18:13 uur

Gustav

fcdh- schreef:

ik snap jullie niet, als we een beetje het geluk met onze zijde hadden stonden nu gewoon misschien wel 10de !!  denk aan een utrecht thuis die je 1-1 speelt maar gewoon had moeten winnen, willem2 thuis zelfde verhaal,  heerenveen thuis ook hetzelfde verhaal en dan groningen ook nog !!  had zomaar ff 11 punten meer kunnen als alles een beetje mee zat, dus zo slecht gaan we eigenlijk helemaal niet , alleen hebben we gewoon zwaar pech en nu ga je merken dat dat begint in te hakken bij de spelers en daardoor krijg je die kut uitslagen de laatste tijd omdat het vertrouwen afneemt, ik weet nog wel na de eerste 2 wedstrijden hoe positief iedereen was en nu begint iedereen weer te en, maar ja mooi verhaal laat ik nou maar gaan pitte want morge vroeg me golera nest uit , tot morgen mensuh en hopen dat we nou weer wat blijer kun worden na morgen
Ik ga grotendeels met jou verhaal mee, tegen Utrecht speelde je echter geen 1-1 maar 0-0 maar dit terzijde.
Ik reageer nooit zo vaak op de shouts lees ze wel altijd. Sommige shouts vind ik belachelijk en sommige hebben een punt. Wel erger ik me aan de hetze tegen Wetzel door sommige medesupporters, want uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde passie, DEN HAAG. 
Vanaf de voorbereiding is gezegd, het zal geen makkelijk seizoen worden en handhaving is de doelstelling. En handhaven zonder nacompetitie te spelen,zou in vergelijking met clubs als AZ, Ajax, PSV als een titel gelden. Daar is altijd duidelijkheid over geweest. En laten we eerlijk zijn, dit seizoen heeft ook een hoop mooie momenten, mooie overwinningen, n paar kickuh spelers die doorbreken, we weten allemaal wie dat zijn.
Ik ben blij dat onze club volgens mij voor het eerst sinds 20 jaar weer eens normaal behandeld wordt, door de pers, door de buitenstaanders, toch ook wel door de scheidsrechters want we hebben ook vaak mazzel gehad, vaak geen penalties tegen gehad, kaarten bleven op zak etc. etc. 
Mede dankzij Andre Wetzel heeft ADO weer een positieve uitstraling in Nederland, daar kunnen we trots op zijn. Ikzelf werk in verschillende steden in Nederland en geloof me de waardering is aan het stijgen voor onze club. Dit brengt op den duur weer sponsors naar de club, meer geld betere spelers etc. etc.
Ja en we kunnen ook weleens verliezen, dit seizoen nu twee echt forse nederlagen gehad Twente en PSV, kan gewoon gebeuren leuk is anders tuurlijk, maar laten we gewoon eens trots zijn wat er met beperkte middelen bereikt is dit seizoen, dus voor mij alle respect aan Wetzel en tuurlijk ook Van der Kallen.
En voor alle Ringelstein en Jansen adapten. lees de VI eens, maar buiten dat, tijdens hun bewind hadden we de pers. scheidsrechters en algemene opinie altijd tegen, ligt tuurlijk niet aan hi=ub als persoon maar heeft er wel mee te maken, AMEN.
0
Zondag 8 februari 2009 om 08:45 uur

Bert

Kees schreef:

Je hoort mij echt niet zeggen dat het aan Wetzel ligt maar die eigenwijsheid van hem komt wel naar boven. Was ook het geval bij KV Mechelen.

Het is gewoon gelul om Bosschaart afgelopen woensdag niet op te stellen. Zo ook af en toe met Schwiebbe en nog een enkele speler.

Anderzijds vind ik wel dat hij het tot nu toe goed doet bij ADO.
Ado voor Altijd merkte dat al eens op Wetzel gooit oude schoenen weg voordat die nieuwe heeft gekocht. Wij zitten niet in de positie om spelers bij de vuilnisbak te zetten. 

Pascal zomaar afschrijven met de beperkte middelen die je hebt nee dat zou ik niet doen. 
0
Zondag 1 februari 2009 om 00:29 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Helmond: Geen geld voor De Meersman
Helmond Sport ziet af van ADO Den Haag-middenvelder Tim de Meersman. Het ontbreek de eerstedivisionist aan financiële middelen voor een transfer.
Lees het nieuwsbericht
0
Vrijdag 30 januari 2009 om 13:08 uur

Nu online

FC Den Haag!, GroenGeelHart070, wiegah070, Rooie91, ADOZoetermeer en 298 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 78
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Helmond Sport
3-1
17 januari 2025

Volgende wedstrijd

Logo Excelsior Logo ADO Den Haag
26 januari 2025 om 12:15 uur
Woudestein, Rotterdam

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 22 - 46
2 Excelsior 22 - 42
3 SC Cambuur 22 - 38
4 FC Dordrecht 22 - 37
5 ADO Den Haag 21 - 34
6 Graafschap 21 - 33
7 Den Bosch + 21 - 33
8 Roda JC 22 - 33
9 FC Emmen 21 - 32
10 Helmond Sp. 21 - 31
11 Telstar 22 - 29
12 FC Eindhoven 22 - 29
13 MVV Maastr. 22 - 26
14 Jong AZ 22 - 26
15 TOP Oss 22 - 25
16 Jong Ajax 22 - 24
17 VVV-Venlo 22 - 22
18 Jong PSV 22 - 21
19 Jong Utrecht 21 - 14
20 Vitesse 22 - -8