Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: naamsbekendheid

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 8
Volgende pagina

Prutser 070

Richard schreef:

Als ADO echt ZOOO diep in je hart zit als Lex zegt, of zei zal ie nooit naar 010 of 020 gaan. Dan zijn al die verhalen van ADO  is mijn club ADO is mijn alles broodje poep teksten. Verder gun ik hem alles van de wereld want het is geen slechte gozah, als ie weg wil en weg gaat dan naar Italie naar zijn familie, of naar Engeland dan blijft Lex voor eeuwig onze held, naar 010-020 is hij al die krediet kwijt

Lex wilt wel naar Feyenoord en wat voor hem een belangrijke reden dat hij het idee heeft dat je vanaf Feyenoord sneller een transfer kan maken naar een mooie club in het buitenland. Daarnaast is het ook helaas nog een grotere club. Het is mooi om te zien dat veel mensen er nu aan twijfelen omdat wij een geweldig jaar hebben gehad en Feyenoord het heel slecht heeft gedaan. Dat betekent dat we het goed doen, want als je dat een paar jaar geleden had gezegd was je gek.

Vergeet niet dat Feyenoord voor afgelopen jaar in de laatste 20 jaar nooit lager is geeindigd dan de 7de plek die wij 1 keer hebben gehaald in 20 jaar. Het stadion is 3 keer zo groot en de naamsbekendheid in het buitenland is nog steeds heel groot. Eerlijk is eerlijk Feyenoord is op dit moment in alles groter, alleen is de vraag of het sportief gezien op dit moment een verbetering is en daar kan je van alles over zeggen maar het blijft gewoon afwachten. Zeker nu de transfermarkt nog bijna een maand open is. 

 

0
Donderdag 4 augustus 2011 om 10:38 uur

ADO supporter Leidschenveen

Kees schreef:

Al sinds de oprichting van ADO is het nooit gelukt om een (Haagsche) multinational te strikken als hoofdsponsor. NN was een keer sponsor van de residentiecup maar haakte snel af. ADO - Barcelona, 1-0 Steijn.

 

Nadat mijn vader was overleden heeft mijn moeder zo'n 15 jaar een relatie gehad met een oud-penningmeester van ADO uit de tijd van Eddy Hartman, Herman Choufeur en Ernst Happel. Hij vertelde ook altijd dat het als ADO zijnde onmogelijk was om bij die bedrijven binnen te komen. Zelfs voor de indertijd legendarische Amerika-reis was het enorm moeilijk en liep ie voor niets de deur daar plat.

Misschien moeten we het ook niet zoeken in de hoek van de Nederlandse multinationals. Die hebben hier eigenlijk ook niets aan naamsbekendheid in Nederland, want die hebben ze al. Pas als ADO consistent over de grens trekt voor Europees voetbal, worden wij voor hun pas interessant.

We moeten het hebben van een buitenlands bedrijf dat voet aan de grond probeert te krijgen in Nederland, een goed voorbeeld is Bank of Scotland bij Utrecht. Wellicht moeten we een langere doelstelling voor ogen hebben en in zee gaan met een bedrijf uit India. ADO wil een samenwerkingsverband opzetten met een regio daar, 1 miljard inwoners, daar moeten toch wel een paar goede voetballers tussen zitten waar je dan een soort eerste keuze uit hebt, dat moet voor de Indiaase bedrijven ook aantrekkelijk zijn.

0
Zaterdag 18 juni 2011 om 22:15 uur

Adowoman

Kees schreef:

Niks diep gezonken. Vroeger hadden we series van zo'n zes a zeven wedstrijden die we op rij verloren. Jammer maar niet meer dan dat.

 

Laten we rustig, heel rustig, de vereniging laten groeien. Het verwachtingspatroon wordt anders veels te hoog. Was je dit jaar vierde geworden had het volgend jaar enkel minder kunnen zijn en waren velen teleurgesteld en mogelijk afgehaakt.

Mooi gezegd. We hebben een aantal fantastische wedstrijden gehad met onze club, prachtige combinaties en mooie doelpunten. Ik denk, en zo ben ik ook, dat we vergeten waar we vandaan kwamen zoals de jaren voor dit jaar. Strijdend om degradatie, strijden om behoud eredivisie, randverschijnselen bij de club...

Ik was al in het Zuiderpark toen ik 12 was (rond de tijd van Karel Bouwens en Ron de Roode en Bram Rontberg etc etc) en buiten het ongeslagen kampioen worden in de jaren 80 hebben we ook vele rotjaren gekend.

 

Dit is het eerste jaar wat zo mooi gegaan is op een enkele wedstrijd na en ja nu hebben we 4 wedstrijden verloren en was het de laatste wedstrijden niet veel maar ik ben trots op mijn ado die zo teruggevochten heeft, qua club, qua team, qua naamsbekendheid (eerst was het beruchtheid), qua suppoters. Velen weten Ado weer te vinden en we hebben een goeie ambiance in het Kyocera stadion...

 

Ik ga naar de play offs en moedig ze aan en ook al halen ze het niet, een dikke pluim hoe ze dit jaar deze club weer op de kaart hebben weten te brengen.

Slechte wedstrijd vandaag, ja! Maar mijn hart is haags en ado zit in mijn bloed en ik blijf ze steunen en aanmoedigen!

 

Adowoman

0
Zondag 15 mei 2011 om 16:52 uur

ADODENHAAG

Kees schreef:

dames 2-1 verloren tegen heerenveen

Dat is jammer, maar al het damesvoebal in nederland is op amateurniveau dus behalve wat naamsbekendheid levert het ons niks op. En voor de dames zelf is het natuurlijk leuk, zeker als je ze kent.

0
Donderdag 18 november 2010 om 21:44 uur

Ooievaar

Kees schreef:

De jaarrekening van ADO Den Haag


De jaarrekening van NV ADO Den Haag over het seizoen 2009/2010 is afgerond. De club slaagde er in het afgelopen seizoen in het verlies van 3,2 miljoen naar 2,0 miljoen euro terug te brengen. Het proces tot gezondmaking van de club vordert gestaag.


Sinds de herstructurering in maart 2008 is er al veel bereikt. Over het seizoen 2007/2008, in de Jupiler League uitkomend, werd destijds een verlies van 7,9 miljoen euro geleden.
Wegens de financieel ernstige situatie dat seizoen, zijn er toen veel maatregelen in gang gezet. De structurele inkomsten stegen de afgelopen jaren van 7 miljoen naar 12 miljoen euro. Een verdere groei in omzet wordt voorzien, mede door de goede sportieve prestaties van dit moment en de structurele groei in populariteit in heel de regio Haaglanden. De club trekt steeds meer bezoekers uit de hele regio, het aantal toeschouwers stijgt elk jaar, en het stadion was al een paar wedstrijden geheel uitverkocht.

Het resultaat zal in het lopende seizoen verder verbeteren, aangezien de kosten verder zijn teruggebracht, ook in het spelersbudget.

Aan het eind van vorig seizoen zijn o.a. de contracten van Wesley Verhoek en Jens Toornstra meerjarig verlengd. De club zet naast een goede balans in het team, in op spelers die zich nog verder kunnen ontwikkelen.

Er werd het afgelopen jaar totaal 0,6 miljoen euro geïnvesteerd. Onder andere in het nieuwe Multifunctioneel Centrum, dat als supportershome gebruikt wordt maar ook een plek is voor sociaal maatschappelijke activiteiten van de wijk of de club. De Businessclub werd verder ingericht en in het hele stadion verschenen narrowcastingschermen. In het nu lopende seizoen zal in eigen LEDboarding langs het veld worden geïnvesteerd.

De club is verheugd dat het proces van financiële gezondmaking na twee jaar gepaard gaat met uitstekende sportieve prestaties, die invulling geven aan de ruim twee jaar geleden geformuleerde doelstellingen. Ook op het gebied van imagoverbetering en inzet voor sociaal maatschappelijke projecten zijn grote stappen gemaakt.

Wij blijven werken aan ons doel de Sleeping Giant structureel in het linkerrijtje terug te brengen.

Directie en Raad van Commissarissen ADO Den Haag
 

ps Het gaat dus niet enkel op het veld goed met de club maar zoals we reeds dachten ook op de kantoren qua visie, beleid etc.

 



 

Onotzettend goed nieuws. Het is een optelsom: nieuw stadion, de basis van alles. Niet in het minst om het imago van rellenclub - blijvend - van ons af te schudden. De band met de supporters wordt weer aangehaald, de club is ook op sociaal- maatschappelijk vlak goed bezig. Er wordt overduidelijk geluisterd naar de juiste mensen, - het aantrekken van John v.d. Brom is daar een goed voorbeeld van -

en als je dan ook nog eens hardstikke leuk voetbal speelt met dito resultaten, dan zet je het vliegwiel echt in beweging. Hierdoor meer sponsors, meer tv gelden, meer publiek, dus komt binnen afzienbare tijd de discussie op gang om het stadion uit te breiden.

 

We komen van heel heel ver, en hebben nog een lange weg te gaan, maar het bootje is los van de kade en we zijn door de branding heen. Groeien gaat met vallen en opstaan, dus we zullen best nog wel eens op de bek gaan, maar zullen wél gelijk weer opstaan, daar gaat het om.

 

Voorlopig hebben we nu - half november - tweeëntwintig punten, en dat had ik echt niet durven dromen. Indien we kampioen van het rechterrijtje zouden worden, dan hebben we het meer dan uitstekend gedaan.

 

Dat zou een mooi uitgangspunt zijn om blijvende de sprong naar het linkerrijte komend seizoen te gaan maken.

 

Qua naamsbekendheid zijn we de 4e club van het land, mooi streven, om dat niet alleen qua naamsbekendheid te realiseren.

 

Natuurlijk kan dat, met z'on stad en achterland en stadion op die locatie. Mits er geluisterd wordt naar de juiste mensen, c.q. dit blijft doen, en men niet te veel te snel wil realiseren. Want het scenario Vitesse toen met Aalbers en nu met onderknuppel van Chelski, dat is een heilloze weg. ADO is een volksclub en moet ook goeddeels gedragen worden door het volk, en niet door een louche zakenman. Dat eindigt hoe dan ook in tranen.

 

En last but not least: Zwaar in blijven zetten op opleiden en scouten, dus haal de de band met oudspelers m.n. in scandinavië aan, daar loop genoeg talent, je moet het alleen zien op te sporen.

0
Dinsdag 16 november 2010 om 13:22 uur

Advertentie

Kees

De reacties op de toewijzing van het WK hockey zijn hier nog lauw. Maar geloof me, ons stadion is in 2014 over de gehele wereld te zien en krijgt een miljarden bereik qua tv kijkers. Alleen in India al zijn er honderden miljoenen mensen in hockey geïnteresseerd. India is de opkomende wereldeconomie dus de naamsbekendheid van ons stadion gaat een vermogen opleveren.

Ook de verhuur van de ruimtes in ons stadion wordt een goudmijn.

 

Hopenlijk blijft het stadion tijdens het WK dezelfde naam als ons stadion dragen. Ook de naam van ADO wordt wereldwijd genoemd en ga zo maar door.

 

ps Hockey doet me zelf niet veel maar die eurocenten zijn een lekker vooruitzicht.

0
Donderdag 11 november 2010 om 19:19 uur

Kees

ADO supporter Leidschenveen schreef:

Ik mag toch hopen dat ADO geen gekke dingen gaat doen met garantstellingen voor de opbouw van dat mini stadion.

We kunnen het ons echt niet veroorloven om financiële uitglijders te maken.

Ben er wel trots op dat ze het WK in ons stadion gaan spelen.

ADO staat nergens garant voor. Het algehele financiële risico ligt bij de KNHB en misschien de gemeente Den Haag.

 

In Utrecht was het in 1998 ook een groot succes. Voordeel is dat de infrastructuur rondom het stadion eindelijk aangepakt wordt. Er komen voetpaden, betere horeca-uitgiftes in het stadion, de naamsbekendheid van het stadion wordt hopenlijk ten gelde gemaakt.

 

Er komt nadat het WK is afgelopen een nieuwe grasmat etc. etc. Dat zijn allemaal kosten die anders enkel op de schouders van de gemeente Den Haag hadden gerust. Nu kan dat geld voor andere doeleinden en mogelijk in ons voordeel benut worden.

 

Zo zijn er nog legio voorbeelden. We worden er enkel beter van.

0
Donderdag 11 november 2010 om 19:05 uur

Ooievaar

Frans, volgens een shouter bij de HCF gaat KYOCERA vanaf het seizoen 2011/2012 tevens shirtsponser worden. Is daar bij jou iets van bekend?

 

Zou het overigens wel een logische stap vinden, kan me voorstellen dat dit een goede mogelijkheid is om je naamsbekendheid te vergroten, en dit bij een club die groeiende is. Win- win situatie dus

0
Vrijdag 3 september 2010 om 12:27 uur

Vincent

JB schreef:

Zijn ze van betere kwaliteit dan de SCC-solution sponsored by Kyocera?

Etienne Hendriks, General Manager van Kyocera Mita: ”Wij zijn bijzonder blij met deze deal. Het ADO Den Haag Stadion ligt op een voor ons zeer interessante locatie. Jaarlijks rijden er miljoenen automobilisten langs en we verwachten dan ook dat we met deze stap verder bouwen aan onze naamsbekendheid. Daarnaast heb ik een zwak voor ADO Den Haag, ik kom zelf uit Den Haag en draag de club een warm hart toe. Kyocera Mita was al enige tijd betrokken bij diverse activiteiten van ADO Den Haag en dat zal in de toekomst verder toenemen. Ik zie deze samenwerking als een optimale kans voor beide partijen om samen te werken aan een mooie toekomst

 

de toekomst is al begonnen etienne!!!

0
Dinsdag 31 augustus 2010 om 23:20 uur

<FCDH>

Stadion vanaf nu: Kyocera Stadion
ADO Den Haag heeft een meerjarige overeenkomst gesloten met Kyocera Mita als naamgever van het stadion van de Haagse Eredivisieclub. Het stadion zal KYOCERA STADION gaan heten. In het weekend van Nederland – Japan op het WK, beklonken de Nederlandse Eredivisionist en de Japanse multinational hun samenwerking.
Het ADO Den Haag Stadion opende haar deuren in de zomer van 2007 en wachtte sinds die tijd op een mooie naamgever. Het stadion, in de oksel van het Prins Clausplein, biedt plaats aan 15.000 toeschouwers. Door de locatie aan de A4 en de A12 zijn er jaarlijks 150 miljoen autobewegingen langs het stadion.

Etienne Hendriks, General Manager van Kyocera Mita: ”Wij zijn bijzonder blij met deze deal. Het ADO Den Haag Stadion ligt op een voor ons zeer interessante locatie. Jaarlijks rijden er miljoenen automobilisten langs en we verwachten dan ook dat we met deze stap verder bouwen aan onze naamsbekendheid. Daarnaast heb ik een zwak voor ADO Den Haag, ik kom zelf uit Den Haag en draag de club een warm hart toe. Kyocera Mita was al enige tijd betrokken bij diverse activiteiten van ADO Den Haag en dat zal in de toekomst verder toenemen. Ik zie deze samenwerking als een optimale kans voor beide partijen om samen te werken aan een mooie toekomst.”

Dick Vierling, commercieel directeur van ADO Den Haag: “ADO Den Haag is enorm trots dat wij ons stadion vanaf nu met zo’n grote multinational als Kyocera mogen identificeren. Het is voor ADO Den Haag in deze economische mindere tijden geweldig nieuws dat Kyocera zich voor meerdere jaren wil verbinden aan de club.”

Informatie Kyocera Mita:

Kyocera Mita is één van ’s werelds toonaangevende leveranciers van office document solutions. Het productassortiment bestaat uit printers, copiers, multifunctionele systemen en solutions. Kyocera Mita levert innovatieve producten met duurzame componenten gebaseerd op het gepatenteerde ECOSYS-systeem, die de gebruiker op elke werkplek lage totale eigendomskosten en een hoge efficiency bieden.
Meer informatie: www.kyoceramita.nl.

Kyocera Mita Corporation is een dochteronderneming van Kyocera Corporation. Deze wereldwijd opererende fabrikant van hoogtechnologische keramiek, elektronische onderdelen, zonnecellen en elektronische kantoorapparatuur staat op nummer 491 van de ranglijst met de meest waardevolle Business Week Global 1200-bedrijven.
Meer informatie: www.kyocera.nl.


Nu is het dus officieel bekend gemaakt op de officiele site

0
Maandag 21 juni 2010 om 09:24 uur

Nu online

wiegah070, GGordeau, bramhaag en 153 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 8
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4