Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
Kees
Kees
ik zal een ding zeggen dat kyocera geen belangstelling heeft in ADO of uberhaupt een sponsoring. Hooguit dat ze de hoofddorp pioniers wat sponsoren omdat ze daar in de buurt zitten.
wie dat gerucht in de shout heeft gegooid weet ik niet. Kyocera is 1 van mijn klanten en die hebben het op dit moment moeilijk. Oce is niet voor niets overgenomen door canon ivm de moeilijke markt.
dus verhaal kan naar de fabeltjeskrant
Ok, dank je voor het bericht. Ze sponsoren wel stevig in het buitenland en qua naamsbekendheid is het hier geloof ik nog niet echt bijzonder.
0
|
Donderdag 19 november 2009 om 22:08 uur |
Aad
wat is er dan nog meer in waalwijk te doen dan aad.dus die bekendheid is nogal overtrokken,vin leiden bv nog wel bekender dan waalwijk,en hier is geen betaald voetbal.nou ja betaald,die 45oo mensen die daar komen kijken is ook de moeite niet,lijkt een beetje op exelsior.dan had de graafschap meer aanhang.
Zo'n gemeente denkt dan altijd dat naamsbekendheid de sleutel is tot het aantrekken van bedrijven die zich daar willen vestigen.
Of het werkt weet ik niet (heb ik niet voor geleerd).
0
|
Maandag 19 oktober 2009 om 13:36 uur |
ADO supporter Leidschenveen
Dat er iets aan zit te komen lijkt me ook wel.
Je hoort al maanden niets meer op het gebied van sponsoring en de laatste grote vis is Kumho.
Laten we het stilte voor de storm noemen.
Het is duidelijk dat er iets borrelt, ik laat me positief verrassen.
0
|
Zaterdag 30 mei 2009 om 20:16 uur |
ADO supporter Leidschenveen
Iedereen hoopt op een grote beursgenoteerde onderneming, maar ik denk dat we het niet in die hoek moeten zoeken.
Zo´n Kumho Tyres is een voorbeeld. Is een grote Koreaanse beursgenoteerde onderneming die bijna niemand kent in Nederland. Iedereen kent Pirelli, Michelin en Bridgestone, maar wie kent Kumho ?
Zoals ik al zei, mede door de kredietcrisis, komt het denk ik net een jaartje te vroeg om een echte grote sponsor te vinden.
0
|
Zaterdag 16 mei 2009 om 11:43 uur |
ADO supporter Leidschenveen
Volgens mij is het iets anders. Vattenfall uit Zweden neemt Nuon over en RWE neemt Essent over. Op basis van naamsbekendheid zou het niet logisch zijn dat RWE onder eigen label zou gaan sponsoren, aangezien Essent een goede naam heeft opgebouwd in de schaatssport.
Maar je weet nooit hoe het precies zit, wellicht wil RWE toch onder eigen naam bijvoorbeeld de grootverbruikersmarkt veroveren in Nederland.
Ik droom er natuurlijk ook van, maar ik denk dat je ( vooralsnog ) nog niet te veel achter de sponsoring van afgelopen zondag moet zoeken.
0
|
Dinsdag 17 maart 2009 om 20:55 uur |
Advertentie
sukkels
En gelijk worden alle vooroordelen weer bevestigd, wat n dom figuur is het toch. Deze man brengt ADO meer schade toe dan hem lief is, maar hij snapt het alleen niet.
hij hep het er nog niet eens over sukkel
Volbloed-Hagenees John Waldschmit (beter bekend als Haagse Sjonnie) heeft permanent een joint aan zijn lippen, pas dan wordt hij rustig. Laat de regering zijn wiet en die van andere blowers vooral niet afpakken. Sjonnie’s missie: de sociale functie van de coffeeshop moet blijven.
Door John Maes
Een Hagenees in hart en nieren, met alle clichés die daarbij horen. ADO-hooligan, schelden in plat Haags, een grote bek en een klein hartje. Haagse Sjonnie (John Waldschmit) is het allemaal. Niemand kan het woord `kânkâh` uitspreken zoals dit Haagse icoon. Sjonnie heeft geen kapsones, maar de geboren Schilderswijker vindt het prachtig als hij aandacht krijgt.
Boodschap
Want de 49-jarige Sjonnie heeft een boodschap: autoriteiten zorgen met hun repressieve maatregelen alleen maar voor een verschuiving van overlast en maken het de blower met hun heksenjacht steeds moeilijker. Sjonnie steunt daarom de Vereniging Voor Cannabis Consumenten (VVCC), een initiatief van drie Bredanaars die 40.000 handtekeningen willen ophalen om met een burgerinitiatief `het behoud van de sociale functie van de coffeeshop` op de Haagse politieke agenda te zetten. Sjonnie helpt ze graag met zijn naamsbekendheid. "Ik heb nu eenmaal die pleuriskop", lacht hij.
Om zijn woorden kracht bij te zetten heeft Sjonnie in zijn growshop in het Laakkwartier ook een Haagse coffeeshopeigenaar uitgenodigd en de `Green Ambassador`, een iets oudere gesoigneerde heer die zich "voor de belangen van de softdrugconsument" inzet. "Consument?", schreeuwt Sjonnie, "ik ben gewoon een gebruikâh!"
Green Ambassador
Volgens Sjonnie, de Green Ambassador en de coffeeshopeigenaar worden de ongeveer 700 coffeeshopuitbaters in Nederland door wisselend lokaal beleid tegen elkaar uitgespeeld. Een verdeel-en-heerspolitiek, stellen ze. "Het water staat ons aan de lippen. Je voelt je bijna crimineel", zegt de zorgvuldig formulerende Green Ambassador, die is overgeschakeld naar dagelijks drie gram medicinaal verstrekte wiet tegen aangezichtspijn, na een zware mishandeling door een dakloze die hij onderdak had verleend.
Midden januari stelde de ministerraad een commissie van deskundigen in die het kabinet gaat adviseren over het drugsbeleid. Het is de vraag of de beloofde nieuwe drugsnota er dit jaar nog komt. Daarin zal een visie worden gegeven op het drugsbeleid en worden teruggeblikt op het gedoogbeleid van de afgelopen dertig jaar. "Het gedoogbeleid heeft bewezen dat het werkt", stelt de Green Ambassador
Lees morgen het hele verhaal in de Sp!ts
0
|
Woensdag 4 februari 2009 om 08:34 uur |
Anouk
Zangeres Anouk is de nieuwe shirtsponsor van een vrouwenelftal van voetbalvereniging RKAVV (D8M) uit Leidschendam. De voetbalsters zullen voortaan op het veld staan in een shirt met daarop de naam van de Haagse zangeres.
Anouk zal het vast niet doen om verdere `naamsbekendheid` te krijgen. Nee, het antwoord is simpeler. Anouk is namelijk al jaren bevriend met de leider van het team. Tijdens één van de concerten van Anouk in de Heineken Music Hall in Amsterdam hebben de speelsters van RKAVV Anouk al persoonlijk ontmoet.
0
|
Dinsdag 3 februari 2009 om 08:28 uur |
den haag
Geschreven op zondag, 7 september om 21:40
ADO Den Haag heeft een nieuwe sponsor gevonden voor de komende drie jaar. Kumho Tyres, een internationale bandenfabrikant, geeft aan de kersverse eredivisionist te willen steunen om zo naamsbekendheid te realiseren in Nederland. Met het 3-jarige contract dat ADO en de Koreaanse bandengigant hebben getekend heeft de Haagse volksclub een sponsor met veel geld binnengehaald. De tiende bandenfabrikant ter wereld draait per jaar een omzet van circa 2,5 miljard euro. In navolging van de Engelse topclub Manchester United is ADO de tweede voetbalclub die gesponsord wordt door het Koreaanse bedrijf.
De keuze voor de Haagse club als sponsorpartner is gemaakt op basis van de eredivisie-status en het feit dat de Koreaanse bandengigant de Nederlandse markt wil bestormen. Frans Boogaard, commercieel directeur van de Hagenaren, meldt op de officiële clubwebsite content te zijn met de overeenkomst. “ADO Den Haag is zeer verheugd dat Kumho Tyres in Nederland onze club heeft gekozen en wij zijn ervan overtuigd dat Kumho Tyres ook op de Nederlandse markt een nog groter merk zal worden.”
0
|
Zondag 7 september 2008 om 23:00 uur |
Kees
Koreaanse bandengigant nieuwe sponsor ADO
Geschreven op zondag, 7 september om 21:40
ADO Den Haag heeft een nieuwe sponsor gevonden voor de komende drie jaar. Kumho Tyres, een internationale bandenfabrikant, geeft aan de kersverse eredivisionist te willen steunen om zo naamsbekendheid te realiseren in Nederland.
Met het 3-jarige contract dat ADO en de Koreaanse bandengigant hebben getekend heeft de Haagse volksclub een sponsor met veel geld binnengehaald. De tiende bandenfabrikant ter wereld draait per jaar een omzet van circa 2,5 miljard euro. In navolging van de Engelse topclub Manchester United is ADO de tweede voetbalclub die gesponsord wordt door het Koreaanse bedrijf.
De keuze voor de Haagse club als sponsorpartner is gemaakt op basis van de eredivisie-status en het feit dat de Koreaanse bandengigant de Nederlandse markt wil bestormen. Frans Boogaard, commercieel directeur van de Hagenaren, meldt op de officiële clubwebsite content te zijn met de overeenkomst. “ADO Den Haag is zeer verheugd dat Kumho Tyres in Nederland onze club heeft gekozen en wij zijn ervan overtuigd dat Kumho Tyres ook op de Nederlandse markt een nog groter merk zal worden
sponsor met veel geld wat zou het bedrag zijn wat ze per jaar krijgen ?
- Nemen ze bij ADO genoegen met een sponsoring op het tweede plan als sub sponsor?
- Hebben ze de bedoeling om op termijn shirtsponsor te worden?
- En zo zijn er nog 100 dingen die je kunt bedenken.
Maar als je het nuchter beredeneert hebben ze als subsponsor weinig tot geen mogelijkheid om hun naamsbekendheid buiten de regio Haaglanden te verhogen. Of gaan ze nog meer clubs in Nederland benaderen om subsponsor te worden? Dat laatste denk ik overigens niet want een dergelijk groot bedrijf maakt eerst een hele hoop lawaai in hun publiciteitscampagne.
Laten we hopen dat er een hele mooie relatie gaat ontstaan met kans op meer.....
0
|
Zondag 7 september 2008 om 22:15 uur |
<FCDH>
Geschreven op zondag, 7 september om 21:40
ADO Den Haag heeft een nieuwe sponsor gevonden voor de komende drie jaar. Kumho Tyres, een internationale bandenfabrikant, geeft aan de kersverse eredivisionist te willen steunen om zo naamsbekendheid te realiseren in Nederland.
Met het 3-jarige contract dat ADO en de Koreaanse bandengigant hebben getekend heeft de Haagse volksclub een sponsor met veel geld binnengehaald. De tiende bandenfabrikant ter wereld draait per jaar een omzet van circa 2,5 miljard euro. In navolging van de Engelse topclub Manchester United is ADO de tweede voetbalclub die gesponsord wordt door het Koreaanse bedrijf.
De keuze voor de Haagse club als sponsorpartner is gemaakt op basis van de eredivisie-status en het feit dat de Koreaanse bandengigant de Nederlandse markt wil bestormen. Frans Boogaard, commercieel directeur van de Hagenaren, meldt op de officiële clubwebsite content te zijn met de overeenkomst. “ADO Den Haag is zeer verheugd dat Kumho Tyres in Nederland onze club heeft gekozen en wij zijn ervan overtuigd dat Kumho Tyres ook op de Nederlandse markt een nog groter merk zal worden
sponsor met veel geld wat zou het bedrag zijn wat ze per jaar krijgen ?
0
|
Zondag 7 september 2008 om 22:05 uur |
Nu online
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Den Bosch + | 9 | - | 18 |
2 | Helmond Sp. | 9 | - | 18 |
3 | Excelsior | 9 | - | 17 |
4 | Graafschap | 9 | - | 15 |
5 | FC Eindhoven | 9 | - | 15 |
6 | FC Dordrecht | 9 | - | 15 |
7 | FC Volendam | 9 | - | 13 |
8 | Telstar | 9 | - | 13 |
9 | Roda JC | 9 | - | 13 |
10 | FC Emmen | 9 | - | 12 |
11 | Jong PSV | 9 | - | 11 |
12 | Jong AZ | 9 | - | 11 |
13 | ADO Den Haag | 9 | - | 11 |
14 | Jong Ajax | 9 | - | 10 |
15 | SC Cambuur | 9 | - | 10 |
16 | MVV Maastr. | 9 | - | 8 |
17 | VVV-Venlo | 9 | - | 8 |
18 | TOP Oss | 9 | - | 8 |
19 | Vitesse -6 | 9 | - | 4 |
20 | Jong Utrecht | 9 | - | 4 |