Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: niemand

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 902
Volgende pagina

martin

het wordt steeds triester hier jongens..bekvechten..elkaar voor rotte vis uitmaken.
las een bericht over een speler die bij ons getest wordt.
waarom heeft niemand het daar over?
Uiteindelijk gaat het er toch om wat onze club gaat presteren.
0
Dinsdag 24 juli 2007 om 20:15 uur

old firm

Storkie schreef:

Je bent wel heel erg op de hoogte van de feiten; de salarissen, het aantal medewerkers (hoeveel in vaste dienst???), de capaciteit van de vakken, de grootte van de vaste aanhang. 
Alles wat jij schrijft heb je gehoord of veronderstel je. Je weet net zo goed als ik dat als iemand iets roept het om wat voor reden niet waar hoeft te zijn. Als `jouw` bestuur roept over een Chinese sponsor die afhaakt vanwege het supportersgeweld snap jij blijkbaar niet dat dit een stok is om de supporters te slaan. Dat zelfs een cynicus als jij dat niet door heeft.......
Natuurlijk zouden er minder problemen zijn als er (nog....) vaker gewonnen zou worden. Knappe conclusie. Maar waarom zouden er überhaupt problemen moeten zijn? Waarom moet je op een onbeschaafde manier je ongenoegen uiten als het niet naar je zin gaat? Doe je dat thuis of op je werk ook? Als het eten van je vrouw mislukt gooi je dan ook een bom naar haar hoofd? Wij behoren toch tot het mensenras? Wij kunnen ons toch beheersen? Wij kunnen toch relativeren? 
Verder begrijp ik zeker dat je het hebt over 2000 fanatieke aanhangers en ca 5000 overigen maar dat is voor een stad met 466 DUIZEND inwoners en een regio met 1,3 MILJOEN inwoners toch een aanfluiting?????
Zijn dat allemaal voetbalhaters? Zouden ze niet komen omdat ADO niet vaak wint? Of zou heeeel misschien de sfeer ze niet aanstaan.....?
Ik weet het echt niet. Maar een enquette zou niet eens onzinnig zijn. 

Ik vind het totaal onbelangrijk of jij nu 1, 6 of 17 wedstrijden per jaar op de tribune zit (blijkbaar is dat een heel belangrijk criterium hier) Het gaat mij erom dat ik in een prettige omgeving voor mij en mijn kinderen naar een leuke pot voetbal kan kijken. 

Ik heb een optimistisch groengeel hart

Als eerste geef jij steeds argumenten en redenen die van geen kant kloppen,steek `s wat tijd in het "ontdekken" van je club,misschien steek je er nog wat van op.(opbouwende kritiek he)
Als je een beetje op onderzoek uit gaat,niet zo moeilijk hoor, stoeltjes tellen, via kvk den haag checken,aantallen toeschouwers via officiele site ado,uitspraken bestuur op tv,dit doe ik zelf en heb ik niemand voor nodig!
Heb nooit gezegd dat die chinees afgeketst is door supportersgeweld, een voorwaarde was dat ado gehandhaafd bleef in de ere! Dus terug te brengen op het wanbeleid.
Waarom het een utopie is om te veronderstellen dat er bij ado niks zou kunnen gebeuren,omdat het overal waar je ook kijkt gebeurd,zelfs op een kleuterschool waar een imbeciel een kind neer steekt! Zeg wel dat het een stuk beter kan dan het tot nu toe is geweest! Ook weer terug te voeren op wanbeleid.
Over dat beheersen en relativeren.....sommige(niet 6000 man) duidelijk niet,dus zou je er wat aan moeten doen toch,weer een taak van het bestuur.Noem je getallen over bewoners uit den haag en dat het een aanfluiting is dat er niet meer zijn,heb je helemaal gelijk in. Denk beide redenen die je zelf geeft kloppen,maar weer terug te leiden op het bestuur!
Ik vind ook dat het niet uit maakt hoe vaak je gaat,mij gaat het erom dat ik het over supporters heb die GEEN ROTZOOI schoppen maar wel geschoffeerd worden. Vind jij geen probleem,en dat is nou net jou probleem!

Heb ook een geel groen hart,maar niet zo optimistisch over het beleid,maar dat had je al door zeker!
0
Zondag 22 juli 2007 om 01:44 uur

old firm

M. schreef:

Ik denk dat het heel veel mensen nu heel goed uitkomt, al die ellende met het bestuur. Mensen die eigenlijk al niet wilde gaan naar een wedstrijd in de eerste divisie hebben nu een excuus gevonden, boycotten. Hoeven ze zich niet meer te verantwoorden naar de mensen die zich afvragen waarom ze nu ff niet een supporter van hun (?) club zijn. Natuurlijk zit het bestuur fout maar je laat nooit je club vallen, vindt dan maar een andere oplossing voor de problemen met het bestuur. Weglopen en je club in de steek laten vind ik te makkelijk. Ben toch geen asielzoeker, vluchten voor je problemen?

ik zal me club altijd blijven steunen, het bestuur is tijdelijk, supporters voor altijd! Je laat je club nooit in de steek! ik laat me niet wegjagen.
Je hebt helemaal gelijk!
zat inderdaad helemaal niemand op de tribunes als we voor de zoveelste keer 1e div speelde!
Je helpt je club alleen maar, door dit bagger bestuur te boycotten!
Enne,,,,,nu ben ik ineens een asielzoeker!! Wees blij dat je de problemen van deze mensen niet hebt!
Je laat je niet wegjagen?
Iedereen IS van noord en zuid weggejaagt,jij dus ook!
0
Zaterdag 21 juli 2007 om 13:18 uur

Vincent64

Max schreef:

Vincent, ook al woon ik op fietsafstand van het Zuiderpark, ook ik was twee keer niet blij met een gestaakte wedstrijd. Maar ik kan het absoluut niet eens zijn met deze sancties. Ze gaan te ver en reken het doel niet eens. De regels voor NOP en de rest van het stadion, zorgen er niet voor dat zulke dingen nooit gebeuren. Het sluiten van het supportershome evenmin, het uitnodigen van ambtenaren ook niet. Laat staan dat rondleidingen gecanceld worden.

Dit zijn sacties, geen preventieve maatregelen. Daar walg ik van. Zeker als Van der Pol roept dat ZIJ nu bepalen wie er binnen komt en dat 20 jaar praten met de supporters geen enkele zin heeft geahd (aldus een man uit Noord Holland die 8 maandne bij de club zit). Hoezo de club is van ons?
De club is van ons omdat hij in ons hart zit. in ons denken en doen. bestuur zijn slechts passanten op zoek naar een volgende uitdaging. Op mijn werk heb ik ook wel eens een klote baas. (ach over 3 jaar is hij weer weg en ik ben er nog:-))
Het is toch belachelijk om mensen die voor zoveel shit zorgen te belonen met een plaatsje op de beste vd beste plek , rond de middenlijn?
ADO heeft al geen beste naam en als je zegt dat je op noord zit word je al helemaal niet meer serieus genomen. inderdaad il wilde daar niet meer bij horen en ben naar B gegaan. net als vakkie m die daar niet meer bij wilde horen
Niemand greep in dus iedereen is mede schuldig.. indirect ook wij, want na de wedstrijd heb ik ook niemand aangesproken die met 3 stoeltjes onder zijn arm triomfantelijk wegliep.We moeten van dit soort mensen af, en dit gaat ook gebeuren door natuurlijke schifting; eerst ontmoedigen, dan controleren, dan straffen. 
ik wil er best wel de rest van mijn leven voor op M zitten als ADO daarmee een nieuwe start kan maken.
 

0
Vrijdag 20 juli 2007 om 20:15 uur

Drama

De Leppe schreef:

Wat zijn jullie allemaal een stelletje gefrustreerde aijn pissers zeg. Kolere niemand is het eens met elkaar allemaal wat te zeiken over het bestuur of hun zitplaats of de spelers, trainer is ook niets. Het is werkelijk ongeloofelijk. Jullie lijken wel een stel lekkende bejaarden rijp voor parnasia. Nou als club ben lekker met zo`n stelletje zwartkijkers. Als klap op de vuurpijl maakt de webmaster zijn medesupporters uit voor joden, hoe gek wil je het hebben. Nou sterkte allemaal, Fan`s van de slechtste club met het stomste stadion en het meest klote bestuur van Nederland jullie zij echt zielig
heb hier niemand commetaar zien geven
op de trainer 

geef ff een qoute dan
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 13:04 uur

De Leppe

Wat zijn jullie allemaal een stelletje gefrustreerde aijn pissers zeg. Kolere niemand is het eens met elkaar allemaal wat te zeiken over het bestuur of hun zitplaats of de spelers, trainer is ook niets. Het is werkelijk ongeloofelijk. Jullie lijken wel een stel lekkende bejaarden rijp voor parnasia. Nou als club ben lekker met zo`n stelletje zwartkijkers. Als klap op de vuurpijl maakt de webmaster zijn medesupporters uit voor joden, hoe gek wil je het hebben. Nou sterkte allemaal, Fan`s van de slechtste club met het stomste stadion en het meest klote bestuur van Nederland jullie zij echt zielig
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 13:00 uur

Advertentie

Storkie

old firm schreef:

beste storkie, onder aan je betoog zet je dit;

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent............

.vind ik een vrij persoonlijke beschuldiging!!??
Jij haalt dingen aan in je commentaar, waar ik het helemaal niet over heb?
Ik heb nooit gezegd dat er iemand dom is in deze shoutbox,maar wordt er een beetje moe van als je met argumenten komt en er wordt constant ontwijkend op gereageerd en de raarste commentaren terug krijgt.
Krijg steeds antwoorden naar m`n hoofd,waarop IK persoonlijk voor hooligan uitgemaakt wordt,alleen omdat ik kritiek heb over het huidige beleid!?
Inderdaad ADO DEN HAAG is gezegend met wel 2000 bloed fanatieke supporters(MN),waarop ik TROTS ben,slechts een enkeling, haalt het in z`n hoofd om zwaar vuurwerk op het veld te gooien, en die zie ik ook liever niet meer binnen.
Je vind dat we het maar even moeten afwachten,
een feit is dat ik al 15 jaar lang ieder seizoen weer hoor,"We hebben een 5 jaren plan opgezet en dit gaat ons naar de bovenkant van het linker rijtje ere brengen met ieder jaar europees voetbal"
Als laatste....Ik,en met mij vele andere,beginnen te schreeuwen als we zien dat onze club naar de klote geholpen wordt,en ik zal blijven schreeuwen tot dat dat kut bestuur weg is,en de meeste supporters wakker zijn geworden!(allemaal gaat niet lukken,ben ik bang)

Voor de rest mag jij zeggen hier wat je wilt,dus ik ook,maar wie de bal kaatst................

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




0
Vrijdag 20 juli 2007 om 10:44 uur

Drama

peter schreef:

hoppa,daar gaan we weer,als er wat gezegd word,dan maar dreigen.dat noem ik aso gedrag.
Niet zo miauwen
hij vraagt alleen uitleg
hij dreigt niemand

Maar dat moraalridder gedrag hier word
je ook MOE van

er zijn 2 kanten 
1 die volgen als makke schaapjes
en 1 die niet meer gaat wegens het beleid
en zich niet laat behandelen als stront



klaar !!!

nu weer over voetbal
wat vinden we van die 2 spelers op proef
????
0
Dinsdag 17 juli 2007 om 10:30 uur

Max.

bolke de echte schreef:

er schijnt hier een of andere klootzak te zijn die het leuk vindt om te posten onder bolke, zijn ook nog onzinnige klotenberichten.


hoe kom ik daarachter mensen wie dat doet.


Gr Bolke de beer ( de echte)
Ik heb voor je gekeken, maar er is moeilijk achter te komen. Als je je registreert, dan kan niemand die naam meer gebruiken.

Als het nog een keer gebeurt moet je effe een mailtje sturen met een link naar de quote-functie van het bericht. Dan neem ik maatregelen.
0
Dinsdag 17 juli 2007 om 08:52 uur

Leidschenveen

kojak1 schreef:

kijk uit wat je zegt roberto,degene met de grote bek hebben jaren om de hoek gewoond,ik zelf ook trouwens.nou moeten ze een stukje verder weg en dan heeft een ander dat gedaan.word tijd dat er weer normaal over voetbal gepraat gaat worden,want ook deze site gaat steeds verder achteruit en is niet meer zo gezellig.
Voetbal zei je? Oh ja dat is waar ook. Daar ging het hier eigenlijk om. 

Ik heb inderdaad volgens volgens mij nog niemand gehoord over die twee proefspelers of wie nou de linksback moet worden. Daar zou het eigenlijk over moeten gaan.
0
Maandag 16 juli 2007 om 19:57 uur

Nu online

Aad, adorob, ps070, Wahter, buurmanBrutus, pwr, Peter87, Michiel, Lellow en 394 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 902
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Daryl van Mieghem Alex Schalk

Laatste wedstrijd

Logo TOP Oss Logo ADO Den Haag
1-5
4 oktober 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Roda JC
18 oktober 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Den Bosch + 9 - 18
2 Helmond Sp. 9 - 18
3 Excelsior 9 - 17
4 Graafschap 9 - 15
5 FC Eindhoven 9 - 15
6 FC Dordrecht 9 - 15
7 FC Volendam 9 - 13
8 Telstar 9 - 13
9 Roda JC 9 - 13
10 FC Emmen 9 - 12
11 Jong PSV 9 - 11
12 Jong AZ 9 - 11
13 ADO Den Haag 9 - 11
14 Jong Ajax 9 - 10
15 SC Cambuur 9 - 10
16 MVV Maastr. 9 - 8
17 VVV-Venlo 9 - 8
18 TOP Oss 9 - 8
19 Vitesse -6 9 - 4
20 Jong Utrecht 9 - 4