Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: elke

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 933
Volgende pagina

Vincent64

old firm schreef:

Ben niet alleen hier aan het "zeiken",maar laat overal horen hoe het nu eigenlijk zit,bv stuur trouw iedere dag een mailtje naar het bestuur dat ik het er nog steeds niet eens mee ben,van mij alleen liggen ze er niet wakker van,als dit er dadelijk honderden zijn(hoop ik) misschien wel.Laat in ieder geval weten dat er mensen zijn die er misselijk van worden!

Heb je gelijk de reden waarom ik hier m`n verhaal doe, iedere supporter die ik hier kan overtuigen is er een!
Duidelijk.
Laatste jaren zat ik op B. woon in vlissingen en ben 2 keer voor een half uur naar ado gereden en 1 keer mocht ik helemaal niet komen.
nieuw stadion, nieuwe kansen. Ik ben ook helemaal klaar met de redenatie dat het allemaal wel meevalt, kijk eens naar anderse clubs wat die doen, kijk eens naar de maatschappij en meer van dat soort excuses voor eigen gedrag (bedoel ik niet direct jou mee  voor de duidelijkheid)
Ik ben het met elke actie om dit te voorkomen bij voorbaat eens, ook al betekend dat dat ik er iets voor in moet leveren. Vind het een geweldig stadion en ik denk dat er geen slechte plekken zijn. 
Wilde ook graag mee in het midden zitten, maar gezien mijn leeftijd en desintresse van mijn zoon niet haalbaar.Maar ik wil er wel gewoon bij zijn. bestuur zijn slechts passanten , de club is van jou en mij.
Moeten hier even doorheen en dan zijn we klaar voor die uefa cup finale met die hele pers-tribune vol:_)))
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 19:46 uur

Cor

Het is jammer dat de ontmanteling van ADO steeds verder doorzet. Dit bestuur helpt de club volledig maar dan ook volledig naar de knoppen.

Trouwe supporters wordt het bijna onmogelijk gemaak om nog naar hun club te gaan. Bestuur haalt alles uit de kast, om de trouwe supporter zich van zich te vervreemden.
Stadion wordt half afgesloten van alle publiek. Wie verzint toch zoiets, en erger; waarom wordt er niet ingegrepen???

Opendag wordt ook maar van de agenda gehaald, zeer zeer dom. Op deze wijze boor je natuurlijk nooit een nieuw publiek aan.

Bestuur zit er louter en alleen voor zichzelf, en wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Sponsors trekken zich terug, ook zij kunnen zich niet vereenzijdigen met het gevoerde beleid.

2 bijna tranfervrije spelers gehaald, t.w. Texeira en Cornelisse en een paar amateurs en 1e divisie nivo spelers. Er wordt dus absoluut niet geïnvesteerd. Als er al gepromoveerd wordt dan is dat van korte duur. Dit elftal rammelt aan alle kanten voor het hoogste nivo. Stadion had eigenlijk niet gebouwd hoeven te worden, want er komen nog minder mensen kijken. En dat vinden ze nog raar ook dadelijk. 

Bestuur stapelt leugen op leugen om hun eigen falen af te dekken. Verkoop businessseats is een zeer groot drama.

En Rob Jansen wordt elke dag gesignaleerd in de Kuip!!!
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 17:30 uur

Vincent64

slap zooitje schreef:

Even ter info: 
Forepark corner en Zuiderpark corner zijn bestemd voor de pers en familie/vrienden van de spelers van ADO..
Hoe groot zijn die vakken dan? ook een man of 400 per vak? 
dat is 800 man op een selectie van 30?, dus mag elke speler +/- 30 vrienden meenemen?
grijp je kans zou ik zeggen.. 
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 14:49 uur

mike

Storkie schreef:

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




Prima stuk!
Ook ik heb geen zin meer om mijn zoon uit te moeten leggen waarom alles gepaard gaat met het woord k....
En ook geen zin meer om toe te moeten kijken hoe gasten met een stadionverbod ( en soms zonder toegangskaart)gewoon naar binnen worden gelaten door een stel "stewards" die er staan voor de veiligheid/begeleiding.
Daar moeten ze van het bestuur uit ook eens wat aan doen!
Wij netjes in de rij staan en dan zien dat er een grote groep gewoon iedereen wegduwt en naar binnen loopt..
Dat zijn dan de "echte" supporters, en wij "klootjesvolk"  die ook elke wedstrijd bezoeken moeten onze kop dicht houden!
En als je dan als klap op de vuurpijl het ook nog durft om een scc voor het nieuwe stadion te kopen, dan ben je nu opeens een "jood".
Geeft maar aan dat er nog niet veel is veranderd.
Geeft ook aan dat het bestuur( waar ik soms ook mijn bedenkingen over heb), op zich wel gelijk heeft als ze proberen om dit soort gasten te weren in het nieuwe stadion!
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 13:09 uur

Max

kojak1 schreef:

als je leest hoe spelers en trainer naar het nieuwe seizoen toe leven,moeten sommige hier hun schamen om zo over de club te praten.je bent groen geel,of je bent het niet.klaar
Een hoop gebakken lucht. Ze hebben dezelfde doelstelling als elke ploeg die degradeert. Ze willen herkenbaar en aanvallend voetbal, maar voorlopig is FC Haaglanden de enige tegenstander waar je op de helft van de tegenstander kan spelen.
0
Vrijdag 20 juli 2007 om 11:01 uur

Storkie

old firm schreef:

beste storkie, onder aan je betoog zet je dit;

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent............

.vind ik een vrij persoonlijke beschuldiging!!??
Jij haalt dingen aan in je commentaar, waar ik het helemaal niet over heb?
Ik heb nooit gezegd dat er iemand dom is in deze shoutbox,maar wordt er een beetje moe van als je met argumenten komt en er wordt constant ontwijkend op gereageerd en de raarste commentaren terug krijgt.
Krijg steeds antwoorden naar m`n hoofd,waarop IK persoonlijk voor hooligan uitgemaakt wordt,alleen omdat ik kritiek heb over het huidige beleid!?
Inderdaad ADO DEN HAAG is gezegend met wel 2000 bloed fanatieke supporters(MN),waarop ik TROTS ben,slechts een enkeling, haalt het in z`n hoofd om zwaar vuurwerk op het veld te gooien, en die zie ik ook liever niet meer binnen.
Je vind dat we het maar even moeten afwachten,
een feit is dat ik al 15 jaar lang ieder seizoen weer hoor,"We hebben een 5 jaren plan opgezet en dit gaat ons naar de bovenkant van het linker rijtje ere brengen met ieder jaar europees voetbal"
Als laatste....Ik,en met mij vele andere,beginnen te schreeuwen als we zien dat onze club naar de klote geholpen wordt,en ik zal blijven schreeuwen tot dat dat kut bestuur weg is,en de meeste supporters wakker zijn geworden!(allemaal gaat niet lukken,ben ik bang)

Voor de rest mag jij zeggen hier wat je wilt,dus ik ook,maar wie de bal kaatst................

Je hebt gelijk, je citeerde me juist, echter neem van mij aan dat het niet persoonlijk bedoeld was.
De manier waarop je me meende te moeten voorrekenen ("ben je er nog") vatte ik wel op als `minachtend`. 
Je mag me tevens geloven als ik zeg dat het geen seconde in mij opgekomen is jou als hooligan te beschouwen. Hooligans beschikken over het algemeen niet over de gave een stukje of critisch commentaar te schrijven. Ik beschouw jou als een verontwaardigde supporter met het Ado-hart waarschijnlijk op de juiste plaats. Toch denk ik dat je in alle boosheid en verontwaardiging vergeet dat ook het Ado-bestuur er voor de club (hun werk) zit. Zij zullen afwegingen moeten maken die niet altijd sympathiek overkomen en ook daarin zullen ze fouten maken maar ik geloof heilig dat ook zij het beste voor hebben met onze club. We moeten gvd eens een keertje vooruit met die club.

Ook heb je gelijk voor wat betreft de 2000 bloedfanatieke supporters maar je interpretatie over hun gedrag deel ik niet met je.
Als supporter steun je je team, je zorgt (op een nette manier) dat de tegenstander met knikkende knieen het veld opkomt, je gaat met de pest in je lijf naar huis als het een kutwedstrijd is geweest, je volgt alles van je club in de krant, teletekst en de laatste jaren via internet en je levert op een normale manier kritiek als dat nodig is. En dat alles op een beschaafde manier. En daar gaat het hele verhaal nou net niet op. Je moet het niet over een enkeling hebben, daar trapt niemand meer in. Ik kom al 29 jaar bij ADO (en echt vaker dan 8 wedstrijdjes per seizoen). Ik vind het niet bepaald beschaafd en prettig voor mijn zoontje te horen als er een paar honderd man zingen dat iemand ` in zijn maag` moet krijgen of nog ergere dingen, dat ik bij het binnengaan van het stadion in de rij maar even een man of 10 voor moet laten gaan omdat ik anders een `klap` kan krijgen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeker, bloedfanatiek maar niet waar je trots op hoeft te zijn. 
Ik vraag me ook af hoe je kunt zien dat je club `naar de kloten` wordt geholpen. Al die jaren is het bestuur alleen maar goed geweest als de resultaten `goed` waren. Dat geldt overal. (kijk maar naar wat er bij Feyenoord in 3 maanden gebeurt). Het is écht allemaal een kwestie van geld. En dat komt alleen als een sponsor er iets positiefs mee kan behalen. En dat kan alleen maar ........... je weet het! De laatste jaren was het alsof de club op een tijdbom stond die elke keer weer opnieuw kon afgaan. Echt geen goede situatie voor een grote sponsor er geld in te steken.
Tot die tijd springen er alleen maar dubieuze figuren in die er onder het mom van `hart voor de club` zo snel mogelijk er een paar centen aan willen verdienen. (R.J., J.v.Z., T.l.L.).
Ik ben er van overtuigd dat de club gediend is bij rust in de tent. Dat trekt het snelst mensen aan die het gewoon leuk vinden om wat vaker te komen, ergens wat geld in te stoppen en daardoor de club wat meer basis en draagkracht te geven (lees: geld). Zo komen we vooruit. 
Feit is dat we het op deze manier nog nooit hebben kunnen proberen omdat er altijd wel weer een `enkeling` is geweest die niet het geduld kan bewaren en zich laat gaan, wat dan uiteraard weer door de media in 10-voud wordt opgeblazen.....

Old firm, Ik denk dat we op sommige punten flink van mening verschillen maar vergeet niet dat we aan dezelfde kant staan.




0
Vrijdag 20 juli 2007 om 10:44 uur

northy

jajoh schreef:

ongelovelijk, dat dat ch*lera,t*fus bestuur het weer weet te presteren om mij weer verschrikkelijk over de zeik te krijgen!!!! ik had me al bij e.e.a. neergelegd en heb ook weer een scc aangeschaft voor vak m. Maar nu dit soort berichten over gratis kaarten e.d weer naar buiten komt, ziet het weer helemaal rood voor m`n ogen........
Maar juist nu moeten we NIET wegblijven bij de opening, juist die dag als het dan "vol" zit met dagjesmensen gaan we onze stem laten horen! Laat die longhonden maar voelen dat ze de pestpleuris kunnen krijgen. We maken er wel ons eigen feestje op onze manier!!! IEDEREEN IS NEP BEHALVE WIJ, IEDEREEN IS NEP BEHALVE WIJ......

Gewoon van binnenuit je stem laten horen..."ze" denken het verzet gebroken te hebben,maar ze weten elke x opnieuw het vuur op te stoken,met dit gevolg dat de openingswedstrijd zeer heftig gaat verlopen.
Ik ga er met zin/tegenzin heen,want mij bevalt het ook totaal niet,maar laat me neit wegjagen..by the way..ik zit ook op M.
0
Donderdag 19 juli 2007 om 21:20 uur

Advertentie

Storkie

old firm schreef:

Je haalt dingen door elkaar,mijn probleem is het beleid aangaande de toewijzing van plaatsen in het stadion.
We hebben geen moeite met bio foto`s e.d. en dat ze die mafkezen er niet meer in willen hebben,helemaal goed juist,maar waarom 4 tot 6000 goedwillende supporters hiervoor gestraft moeten worden,gaat er gewoon niet in!
Wat geeft hun nou het idee dat er achter het goal of in een hoekie niks meer kan gebeuren?
Macht over je club??
wil gewoon zitten waar IK wil!
Weer zo iemand die denkt dat er 6000 man rotzooi hebben lopen trappen!?
Ik ben al 1,5 jaar ziek omdat we niet winnen!!
En dan wordt je ook nog in een hoekje gedrukt.
Als je nou verder dan 5 sec had nagedacht,had je je kunnen bedenken dat het huidige beleid 4 tot 6000 mensen totaal onterecht benadeeld worden omwillen van hooguit 20 echte mafkezen!
Maar koop allemaal gauw een scc,dan kan het bestuur voorlopig weer lekker doorgaan met het slopen van onze club!
Daar heb ik het toch ook over? Dat is toch ook de bedoeling van dat systeem of ben ik nu in de war?
Als jij een kaartje hebt met een vaste plaats kunnen de camera`s (in 3 minuten kunnen ze elke plaats hebben bekeken) zien of jij het daadwerkelijk bent die op die plek zit. Als er vanaf jouw plek wat wordt gegooid weten ze meteen wie het gedaan heeft.
Dát is het voordeel van zo`n systeem.

Natuurlijk zit ik ook liever waar ik zelf wil maar ik snap niet helemaal waarom ik `benadeeld` zou worden als ik op een aangewezen plaats moet zitten.
Ik ga regelmatig naar Engeland (Arsenal) of naar Spanje (Barcelona) voor een wedstrijd en daar kun je ook alleen maar gaan zitten op de bepaalde plek.

Ik kan maar één reden bedenken waarom je niet herkend wilt worden en ze bij ADO niet mogen weten dat jij in het stadion bent.............
0
Woensdag 18 juli 2007 om 22:22 uur

adojack

Ik zal inderdaad blij zijn als het seizoen weer begint. Wat een gezeik zeg over beleid slecht zus en beleid slecht zo! En bepaalde shouters die zich enorm belangrijk voelen omdat ze al 80 jaar een seizoenkaart hebben en daarmee losse kaartkopers maar losers vinden. Jaren hebben we een seizoenkaart gehad en ook weer eens mee gestopt en een cc genomen omdat we dachten dat we na de zoveelste kutwedstrijd misschien eens een wedstrijdje moesten overslaan. Niet gedaan natuurlijk en weer de volle mep betaald voor een losse kaart. Wat kon ons het verrotten. We moesten gewoon elke keer ons cluppie zien! Ik ben trouwens blij dat sommige shouters het beleid niet bepalen anders mogen alleen mensen naar binnen, die wetenschappelijk kunnen aantonen dat ze echt een fan zijn, met een langlopende seizoenkaart en tweeduizend groen-gele vlaggetjes op de wc en een groen-gele onderbroek aan! Schei nou toch uit met al die meninkjes waar je toch geen ene reet mee kan veranderen en richt je nou toch weer eens in de positieve zin op Den Haag.  Elke supporter is er een en we moeten proberen er zoveel mogelijk dat stadion binnen te krijgen, met of zonder langdurige binding aan Den Haag. Met respect voor ieders mening maar dat moest ik ff kwijt. Mazzel 
0
Maandag 16 juli 2007 om 22:20 uur

vincent64

kojak1 schreef:

ik begrijp jou en bert effe niet hoor.vorige week bij laakkwartier waren jullie toch een beetje anders,of ben je dat nu vergeten.en door wie wil jij dan serieus genomen worden roel,of neem jij jezelf nu in de maling.maar geeft niet,gaan we niet meer met ons vijfen,maar ga ik wel met aad en roberto,en blijf jij met ooievaar maar hangen in die goeie ouwe tijd.zo veel liefde voor de club heb jij dan dus ook niet,heb me toch vergist in jou en bert zeker.ik dacht dat jullie je mening over het bestuur nou wel een keer gegeven hebben en verder wilden kijken naar volgend seizoen.maar dat doet zeker teveel pijn,of voel je je dan in je eer aangetast,en ben je bang dat je dan niet seriues meer genomen word.ik schrijf dit op maandag ochtend,jullie doen het in de nacht of avond,misschien dat de oorzaak is.verder als ik je niet meer zie,je weet mijn stelregel,geniet van het leven,het is maar zo kort.het was mij een genoegen om jou te mogen leren kennen.helaas houd dat voor jou en bert nou op.

Ben het wel gedeeltelijk met kojak eens.
Standpunt van de tegenstanders van een scc kaart is mij allang duidelijk. Maar elke keer wordt alles aangegrepen om hier elke keer weer op terug te vallen. Gedane zaken nemen geen keer.
Als de liefde over is moet je proberen afstand te nemen. Dat betekend niet dat je weg moet blijven, maar even op afstand kijken hoeveel liefde er nog over is.
Steun in goede en slechte tijden, wat dat betreft is het net een huwelijk.

 

0
Maandag 16 juli 2007 om 16:32 uur

Nu online

Anne van Schuurman, BigMac en 242 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 933
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Juho Kilo Kilian Nikiema Steven van der Sloot

Laatste wedstrijd

Logo MVV Maastricht Logo ADO Den Haag
1-4
23 februari 2025

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo FC Den Bosch
2 maart 2025 om 12:15 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Volendam + 27 - 55
2 Excelsior 27 - 49
3 ADO Den Haag 27 - 49
4 FC Dordrecht 26 - 47
5 SC Cambuur 26 - 45
6 Graafschap 27 - 43
7 Den Bosch + 27 - 43
8 Helmond Sp. 26 - 39
9 FC Emmen 26 - 38
10 Telstar 27 - 38
11 Roda JC 27 - 38
12 FC Eindhoven 27 - 35
13 MVV Maastr. 27 - 33
14 Jong AZ 26 - 30
15 Jong Ajax 25 - 27
16 TOP Oss 27 - 27
17 VVV-Venlo 26 - 26
18 Jong PSV 25 - 21
19 Jong Utrecht 25 - 17
20 Vitesse -27 27 - 1