Welkom in de shoutbox, gast
Tag: bedrag
Een oudere supporter
Leetje schreef:
Lees de begroting van vorig seizoen!!! Luister niet naar de verhalen. Cijfers liegen niet. 1.000 stouts geleden heeft JB hier een samenvatting geplaatst. Hieruit bleek dat er al 2 seizoenen op rij een tekort is van 4 miljoen. Dus dat is een feit. Dat kan je natuurlijk ontkennen. Of denken dat het allemaal aan de Chinezen ligt. Of aan de scouting. Maar gaan shoppen met een begrotingstekort is vrij lastig! Er zijn maar 2 oplossingen: drastisch snijden in de kosten. Of structureel meer geld aantrekken. Werk aan de winkel voor Manders!!!
Lees de begroting van vorig seizoen!!! Luister niet naar de verhalen. Cijfers liegen niet. 1.000 stouts geleden heeft JB hier een samenvatting geplaatst. Hieruit bleek dat er al 2 seizoenen op rij een tekort is van 4 miljoen. Dus dat is een feit. Dat kan je natuurlijk ontkennen. Of denken dat het allemaal aan de Chinezen ligt. Of aan de scouting. Maar gaan shoppen met een begrotingstekort is vrij lastig! Er zijn maar 2 oplossingen: drastisch snijden in de kosten. Of structureel meer geld aantrekken. Werk aan de winkel voor Manders!!!
Drastisch snijden in de kosten: geen zzp-ers meer bij de club. Vraag me af hoeveel uren (denk daarbij ook aan avond-/weekendtarief en trainingskampen) er geschreven worden en voor welk bedrag. En dat in principe voor weinig werk en veel delegeren.
0
|
Zaterdag 18 augustus 2018 om 11:27 uur |
Ronaldo
Bolskie schreef:
Welke sponsors lopen weg dan en wat zijn slechte deals?
En ik lees elke x hier maar 4 miljoen tekort structureel?
Waar staat dat? Na mijn weten is dat helemaal niet structureel en is dat een seizoen zo geweest en werd dat ieder jaar minder (door de hoge salarissen/dure contracten) die aflopen. Supporters aantallen blijven ook nagenoeg het zelfde, dus vraag me af en laat mij graag inlichten hoe men komt bij een tekort van structureel 4mil?
Welke sponsors lopen weg dan en wat zijn slechte deals?
En ik lees elke x hier maar 4 miljoen tekort structureel?
Waar staat dat? Na mijn weten is dat helemaal niet structureel en is dat een seizoen zo geweest en werd dat ieder jaar minder (door de hoge salarissen/dure contracten) die aflopen. Supporters aantallen blijven ook nagenoeg het zelfde, dus vraag me af en laat mij graag inlichten hoe men komt bij een tekort van structureel 4mil?
In een eerder interview gaf Manders aan dat dit bedrag een stuk lager ligt. Maar echt vertrouwen kun je die beste man helaas niet.
0
|
Zaterdag 18 augustus 2018 om 10:42 uur |
Rob2002
pajam schreef:
Maar tonnen betalen voor een speler die je 1 jaar geleden voor een habbekrats uit de Jupiler League had kunnen halen getuigt niet van een slimme, doordachte aankoopbeleid.
Heracles heeft nog 1 jaar + optie voor nog een 2e jaar ; ze gaan heus niet akkoord met 100.000 ; je gaat gewoon een bedrag rond de 4-5 ton betalen voor een nog niet geslaagde Jupiler spits, aan een concurrent in de middenmoot.....
ALS ie komt ; )
Maar tonnen betalen voor een speler die je 1 jaar geleden voor een habbekrats uit de Jupiler League had kunnen halen getuigt niet van een slimme, doordachte aankoopbeleid.
Heracles heeft nog 1 jaar + optie voor nog een 2e jaar ; ze gaan heus niet akkoord met 100.000 ; je gaat gewoon een bedrag rond de 4-5 ton betalen voor een nog niet geslaagde Jupiler spits, aan een concurrent in de middenmoot.....
ALS ie komt ; )
Als Heracles zoveel vertrouwen had gehad in Vermeij dan hadden ze ook geen nieuwe Duitse spits gehaald. Vorig jaar kwam zelfs Gladon nog op huurbasis terug. Dus daar is hij een bankzitter.
Voor het spelletje dat wij spelen, snelle buitenspelers en een afmaker in de spits lijkt mij Vermeij best geschikt. Van mij mag ie voor een redelijk bedrag komen.
Voor het spelletje dat wij spelen, snelle buitenspelers en een afmaker in de spits lijkt mij Vermeij best geschikt. Van mij mag ie voor een redelijk bedrag komen.
0
|
Vrijdag 17 augustus 2018 om 16:13 uur |
pajam
Rob2002 schreef:
Vermeij lijkt me eenzelfde typetje als Johnson, misschien iets meer kopsterk en wat minder snel. Wel nog jong en potentie.
Vermeij lijkt me eenzelfde typetje als Johnson, misschien iets meer kopsterk en wat minder snel. Wel nog jong en potentie.
Maar tonnen betalen voor een speler die je 1 jaar geleden voor een habbekrats uit de Jupiler League had kunnen halen getuigt niet van een slimme, doordachte aankoopbeleid.
Heracles heeft nog 1 jaar + optie voor nog een 2e jaar ; ze gaan heus niet akkoord met 100.000 ; je gaat gewoon een bedrag rond de 4-5 ton betalen voor een nog niet geslaagde Jupiler spits, aan een concurrent in de middenmoot.....
ALS ie komt ; )
Heracles heeft nog 1 jaar + optie voor nog een 2e jaar ; ze gaan heus niet akkoord met 100.000 ; je gaat gewoon een bedrag rond de 4-5 ton betalen voor een nog niet geslaagde Jupiler spits, aan een concurrent in de middenmoot.....
ALS ie komt ; )
0
|
Vrijdag 17 augustus 2018 om 16:07 uur |
GreenYellowTheHague
ado_denhaag070 schreef:
Ben allang blij (als het klopt) dat Ado bezig is met een spits! Kan nooit slechter dam wat er nu loopt lijkt mij.
Ben allang blij (als het klopt) dat Ado bezig is met een spits! Kan nooit slechter dam wat er nu loopt lijkt mij.
Fons en van As hebben op zeker hun namen kenbaar gemaakt. Niet een club laat dit gebeuren om je topscorer weg te laten gaan en er een mooi bedrag voor te krijgen en niets er voor terug te halen. Er is gewoon meer aan het handje vanuit China
0
|
Woensdag 15 augustus 2018 om 21:33 uur |
slash070
Kees
Bleek schreef:
“Manders heeft een andere lezing”
Dat verwacht je toch niet he
“Manders heeft een andere lezing”
Dat verwacht je toch niet he
Laten we in vredesnaam hopen dat Aad de passage uit de VI niet leest. Scheelt weer 135 shouts.
Zondag jl. vernam ik, en nog enkele supporters, de hoogte van het salaris van Veerman wat hij bij Pauli gaat verdienen. Die boodschapper zou het in principe absoluut moeten weten. Maar of het klopt .......................???
Het is, als het bedrag juist is, volstrekt logisch en ook begrijpelijk dat de club is afgehaakt.
Zondag jl. vernam ik, en nog enkele supporters, de hoogte van het salaris van Veerman wat hij bij Pauli gaat verdienen. Die boodschapper zou het in principe absoluut moeten weten. Maar of het klopt .......................???
Het is, als het bedrag juist is, volstrekt logisch en ook begrijpelijk dat de club is afgehaakt.
0
|
Dinsdag 14 augustus 2018 om 15:39 uur |
barney070
FC Den Haag! schreef:
VI:
Henk Veerman tekende vorige week een driejarig contract bij Sankt Pauli, terwijl ADO Den Haag lang op zijn handtekening rekende. Beide partijen houden een vervelend gevoel over aan de kwestie.
Veerman is geïrriteerd over het feit dat ADO-directeur Mattijs Manders aanvankelijk suggereerde dat hij naar Duitsland is vertrokken vanwege het geld. `Ik wilde graag naar Den Haag`, blikt de ex-spits van SC Heerenveen en FC Volendam terug.
`Ik vind het jammer hoe zij er achteraf mee om zijn gegaan. Nadat ik voor Sankt Pauli koos, las ik dat zij riepen dat ik voor het geld gekozen had. Nou, ik heb nooit een keuze gehad. In de dik drie jaar dat ik bij Heerenveen heb gespeeld, is Sankt Pauli de enige club die rond is gekomen over een transfer. ADO heeft drie weken met Heerenveen onderhandeld, maar heeft nooit een akkoord bereikt.`
Manders heeft een andere lezing. `De suggestie dat het alleen om geld gaat heb ik al genuanceerd`, vertelt hij. `We hadden Henk heel graag willen hebben, maar op het laatste moment kwam Sankt Pauli tussendoor. Dat wij met Heerenveen niet rond kwamen, klopt niet. We respecteren uiteraard keuze van Henk, maar hebben aan de hele gang van zaken een heel wrang gevoel overgehouden.`
===========
Hmmm wie spreekt hier nu de waarheid? Ik vrees toch Veerman en dat Den Haag weer is te laat is geweest met het neerleggen van een acceptabel bod.
VI:
Henk Veerman tekende vorige week een driejarig contract bij Sankt Pauli, terwijl ADO Den Haag lang op zijn handtekening rekende. Beide partijen houden een vervelend gevoel over aan de kwestie.
Veerman is geïrriteerd over het feit dat ADO-directeur Mattijs Manders aanvankelijk suggereerde dat hij naar Duitsland is vertrokken vanwege het geld. `Ik wilde graag naar Den Haag`, blikt de ex-spits van SC Heerenveen en FC Volendam terug.
`Ik vind het jammer hoe zij er achteraf mee om zijn gegaan. Nadat ik voor Sankt Pauli koos, las ik dat zij riepen dat ik voor het geld gekozen had. Nou, ik heb nooit een keuze gehad. In de dik drie jaar dat ik bij Heerenveen heb gespeeld, is Sankt Pauli de enige club die rond is gekomen over een transfer. ADO heeft drie weken met Heerenveen onderhandeld, maar heeft nooit een akkoord bereikt.`
Manders heeft een andere lezing. `De suggestie dat het alleen om geld gaat heb ik al genuanceerd`, vertelt hij. `We hadden Henk heel graag willen hebben, maar op het laatste moment kwam Sankt Pauli tussendoor. Dat wij met Heerenveen niet rond kwamen, klopt niet. We respecteren uiteraard keuze van Henk, maar hebben aan de hele gang van zaken een heel wrang gevoel overgehouden.`
===========
Hmmm wie spreekt hier nu de waarheid? Ik vrees toch Veerman en dat Den Haag weer is te laat is geweest met het neerleggen van een acceptabel bod.
Allemaal leuk en aardig. Maar als hij echt zo graag naar Den Haag had willen komen had hij daar niet getekend. Vervolgens had Heerenveen gewoon het bedrag verlaagd want anders zit je er nog een seizoen aan vast en loopt hij daarna gratis de deur uit. Dus dat het niet om geld gaat is gewoon bullshit.
0
|
Dinsdag 14 augustus 2018 om 14:55 uur |
Advertentie
Kees
DHFC070 schreef:
Je hebt jaarlijks een tekort op de begroting van 4 miljoen en zo`n 8.000 a 9.000 betalende klanten en iemand begint hier over een tweede ring onder het mom van ambitie.... werkelijk lachwekkend.
Gister 11.000 bezoekers en dat met een tweede kaartje gratis. Zal zeker de vakantieperiode zijn en nog meer van dat soort zaken? Daar moeten andere clubs dan ook last van hebben zou je denken.
Het is en blijft dat werkelijk niemand warm loopt voor Den Haag en dat is de hoofdreden waarom we een clubje in de marge zijn en blijven.
Om het maar eens om te draaien wat kan de club in godsnaam doen om meer supporters en kleine sponsoren aan te trekken? Want de beste stuurlui aan wal waarvan ik er ook 1 ben.
Je hebt jaarlijks een tekort op de begroting van 4 miljoen en zo`n 8.000 a 9.000 betalende klanten en iemand begint hier over een tweede ring onder het mom van ambitie.... werkelijk lachwekkend.
Gister 11.000 bezoekers en dat met een tweede kaartje gratis. Zal zeker de vakantieperiode zijn en nog meer van dat soort zaken? Daar moeten andere clubs dan ook last van hebben zou je denken.
Het is en blijft dat werkelijk niemand warm loopt voor Den Haag en dat is de hoofdreden waarom we een clubje in de marge zijn en blijven.
Om het maar eens om te draaien wat kan de club in godsnaam doen om meer supporters en kleine sponsoren aan te trekken? Want de beste stuurlui aan wal waarvan ik er ook 1 ben.
De club doet er werkelijk alles aan. Dat is duidelijk.
Bij aansprekende successen (open deur) komen er meer toeschouwers al krijgen we zelfs tegen topclubs het stadion niet geheel vol.
Echter het grootste probleem blijft toch de bereikbaarheid. Na afloop kom je bijna niet met de auto weg en zelfs op de fiets is het overleven aangezien de fietspaden vol met voetgangers zijn en op de weg het een chaos is. De infrastructuur is er totaal niet op berekend.
Sprak gisteren ouwe bekenden (zeventigers) en die moesten zowat aan het zuurstof vanwege de grote afstand van de randstad rail naar het stadion te voet.
Zolang er geen nieuwe extra tramverbinding is, zou het een zegen zijn als er op het grote parkeerterrein vele HTM bussen staan welke supporters naar centrale plaatsen in Den Haag (zoals C.S.) en ook Zoetermeer vervoeren. Heen en terug.
Dat zie je bij vele stadions in het buitenland ook. Echter is daar wel een stevig prijskaartje aan verbonden.
Een voorzichtige schatting. Tien bussen welke op een wedstrijddag pendelen en zo`n zes uur lang met chauffeur "bezig" zijn. Twee uur voor de wedstrijd en twee uur na de wedstrijd plus stilstand van twee uur tijdens de wedstrijd.
Dat kost per bus 1000 euro keer 10 is 10.000 euro maal 17 wedstrijden. Rond de 200.000 euro.
Dat bedrag verdien je mogelijk terug met wedstrijdrecettes, catering, reclame en overige opbrengsten. Maar of het allemaal zo gemakkelijk is???
Ook de aan- en afvoer van de bussen moet geregeld worden d.m.v. verkeersregelaars.
Bij aansprekende successen (open deur) komen er meer toeschouwers al krijgen we zelfs tegen topclubs het stadion niet geheel vol.
Echter het grootste probleem blijft toch de bereikbaarheid. Na afloop kom je bijna niet met de auto weg en zelfs op de fiets is het overleven aangezien de fietspaden vol met voetgangers zijn en op de weg het een chaos is. De infrastructuur is er totaal niet op berekend.
Sprak gisteren ouwe bekenden (zeventigers) en die moesten zowat aan het zuurstof vanwege de grote afstand van de randstad rail naar het stadion te voet.
Zolang er geen nieuwe extra tramverbinding is, zou het een zegen zijn als er op het grote parkeerterrein vele HTM bussen staan welke supporters naar centrale plaatsen in Den Haag (zoals C.S.) en ook Zoetermeer vervoeren. Heen en terug.
Dat zie je bij vele stadions in het buitenland ook. Echter is daar wel een stevig prijskaartje aan verbonden.
Een voorzichtige schatting. Tien bussen welke op een wedstrijddag pendelen en zo`n zes uur lang met chauffeur "bezig" zijn. Twee uur voor de wedstrijd en twee uur na de wedstrijd plus stilstand van twee uur tijdens de wedstrijd.
Dat kost per bus 1000 euro keer 10 is 10.000 euro maal 17 wedstrijden. Rond de 200.000 euro.
Dat bedrag verdien je mogelijk terug met wedstrijdrecettes, catering, reclame en overige opbrengsten. Maar of het allemaal zo gemakkelijk is???
Ook de aan- en afvoer van de bussen moet geregeld worden d.m.v. verkeersregelaars.
0
|
Maandag 13 augustus 2018 om 11:25 uur |
JB
SSimons schreef:
Bij PSV is dezelfde betaalkaart dit seizoen ingevoerd echter zit je betaalkaart op de seizoen- of clubkaart. Gemiste kans van ADO om niet voor die variant te gaan. Ik denk dat het met financiën te maken heeft dat ze voor losse betaalkaart hebben gekozen.
Bij PSV is dezelfde betaalkaart dit seizoen ingevoerd echter zit je betaalkaart op de seizoen- of clubkaart. Gemiste kans van ADO om niet voor die variant te gaan. Ik denk dat het met financiën te maken heeft dat ze voor losse betaalkaart hebben gekozen.
Geen gemiste kans, marketing.
Je scc/cc raak je niet kwijt/ heb je altijd bij in het stadion, dus ga je het saldo dat je er op zet helemaal gebruiken.
Een aparte kaart raak je vele gemakkelijker kwijt, of je vergeet die kaart, je hebt tenslotte al 37 pasjes in je portemonnee zitten.
Je haalt voor de wedstrijd "even" een nieuwe, want je wilt toch een biertje en hebt dan 2 (of 3,4,5) kaarten met saldo er op.
Waarvan het saldo dat er op staat na een jaar niet gebruiken (lees de kleine lettertjes) toevalt aan de club.
Fans die maar af en toe naar de club komen, kunnen "gratis" een lege kaart ophalen, opwaarderen en eenmalig gebruiken en ook hun saldo vervalt na een jaar aan de club.
Hetzelfde geldt (waarschijnlijk?) voor uitsupporters.
O, en natuurlijk kan je het tegoed van de kaart terug laten storten.
Daarvoor moet je uren in de rij staan en betaal je een "klein" bedrag aan administratiekosten.
Dit laatste is het zogenaamde Bayern München model.
Die club verdient elk seizoen €1,5 miljoen enkel aan de niet gebruikte tegoeden op de betaalpassen van de uitsupporters....
Die kunnen na de wedstrijd ook hun tegoed weer uit laten betalen, maar ook daar sta je 3 kwartier in de rij terwijl de bussen 20 minuten na de wedstrijd weg rijden.
Eerst melden dat de oude horecamunten nog 3 wedstrijden gebruikt kunnen worden en dan last minute ergens achterop de site melden dat dit toch niet zo is en dat je die munten alleen bij 1 enkel goed verstopt loketje (zoek naar de heeeeeele lange rij) in het stadion kunt inwisselen voor tegoed op je nieuwe pas past ook in het "masterplan".
Je scc/cc raak je niet kwijt/ heb je altijd bij in het stadion, dus ga je het saldo dat je er op zet helemaal gebruiken.
Een aparte kaart raak je vele gemakkelijker kwijt, of je vergeet die kaart, je hebt tenslotte al 37 pasjes in je portemonnee zitten.
Je haalt voor de wedstrijd "even" een nieuwe, want je wilt toch een biertje en hebt dan 2 (of 3,4,5) kaarten met saldo er op.
Waarvan het saldo dat er op staat na een jaar niet gebruiken (lees de kleine lettertjes) toevalt aan de club.
Fans die maar af en toe naar de club komen, kunnen "gratis" een lege kaart ophalen, opwaarderen en eenmalig gebruiken en ook hun saldo vervalt na een jaar aan de club.
Hetzelfde geldt (waarschijnlijk?) voor uitsupporters.
O, en natuurlijk kan je het tegoed van de kaart terug laten storten.
Daarvoor moet je uren in de rij staan en betaal je een "klein" bedrag aan administratiekosten.
Dit laatste is het zogenaamde Bayern München model.
Die club verdient elk seizoen €1,5 miljoen enkel aan de niet gebruikte tegoeden op de betaalpassen van de uitsupporters....
Die kunnen na de wedstrijd ook hun tegoed weer uit laten betalen, maar ook daar sta je 3 kwartier in de rij terwijl de bussen 20 minuten na de wedstrijd weg rijden.
Eerst melden dat de oude horecamunten nog 3 wedstrijden gebruikt kunnen worden en dan last minute ergens achterop de site melden dat dit toch niet zo is en dat je die munten alleen bij 1 enkel goed verstopt loketje (zoek naar de heeeeeele lange rij) in het stadion kunt inwisselen voor tegoed op je nieuwe pas past ook in het "masterplan".
0
|
Zondag 12 augustus 2018 om 08:45 uur |
Nu online
Momenteel geen shouters online en 47 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Excelsior | 14 | - | 29 |
2 | Helmond Sp. | 14 | - | 27 |
3 | Graafschap | 14 | - | 26 |
4 | FC Volendam | 14 | - | 26 |
5 | Den Bosch + | 14 | - | 25 |
6 | FC Dordrecht | 14 | - | 25 |
7 | FC Emmen | 14 | - | 24 |
8 | SC Cambuur | 14 | - | 22 |
9 | Telstar | 15 | - | 22 |
10 | ADO Den Haag | 14 | - | 21 |
11 | Roda JC | 14 | - | 20 |
12 | Jong AZ | 14 | - | 17 |
13 | TOP Oss | 14 | - | 16 |
14 | FC Eindhoven | 15 | - | 16 |
15 | Jong PSV | 14 | - | 14 |
16 | MVV Maastr. | 15 | - | 13 |
17 | Jong Ajax | 14 | - | 12 |
18 | VVV-Venlo | 15 | - | 11 |
19 | Jong Utrecht | 14 | - | 8 |
20 | Vitesse -6 | 14 | - | 6 |